Emaitzak: 9
2002 | ||
Bakoitzaren izakerak alakoxe jardun eta ekintzetara eroan oi gaitu. Amaika | egiteko bai dogu Erri zar bat, erdi eroria ta zearo noiz galdu aurkitu genduana, zutitu, indartu, osotu eta len añean bizi eta sendo, azkar eta buru jaube biurtuteko. Leze sakonean amildua genduan Euzkadi jaso bearrez, erri artean nortasuna galdua genduan abenda sakabanatua barriren barri osotu bearrez. | |
Ni zurbil, beluri, odol geldi lotu nintzan, lurrari atxikia. Mingaiña askatu nai, igimenak iges | egin bai lion. Mintza nai, ta mintza ezin, egoera larria... | |
Neba arreba sendo ta marduak larrabeya oratu nairik. Lenengo begiratuan iraizez so | egin bai dautsagu basatijak dirudija. Baña ez, ez dira basatijak euzkaldun jatorrak baño: | |
2003 | ||
Berba | egin bai, baina euskeraz idatzi, orain lehen baino gehiago? | |
Harroegi bizi da mailegaturiko bere distiran bildurik. Haizeei ere ez, haiek hitz | egin bai, baina inori entzutera ez dira gelditzen. Bidea goian dago, badaki, eta amorruz bilatzen du. | |
2009 | ||
Kiski eta kaska, jo eta ke, bertan birrinduta itxi eban arrain gaiztoa. Lapikoa, barriz, hogei zati | eginda bai. Ala! | |
2015 | ||
Gandiagari egindako aipamenak idazlearen inguruan euskal literaturaren gezurmendietan sarritan aipatu izan den zerbaiti egiten zion erreferentzia. Hitz | egin bai baina inoiz ez da publikatu Oh! Euzkadin bezain gordinki. | |
2017 | ||
Nik zelaier dian jokatzen neban. Ez nintzan ona baina, alde batetik bestera arineketan | egin bai gero! Gure zelaia Errondasastegi zan. | |
2021 | ||
Alde batetik errutinen nahiz pentsamendu errutinen printzipioak, bestetik, Bularretik Mintzora egitasmoak hasierako etapetan egindako lanaren aurrendaritza, eta azkenik, ikerketek oro har frogatzen dituzten emaitzak aintzat hartuz, Bigarren Hezkuntzarako literatur errutinak eraiki eta proposatu nahi da XXI. mendeko literaturaren didaktikarako baliabide esanguratsu gisa. Hala eta guztiz ere, ez da lan honen xedea errezetak edota literaturaren didaktikak dituen erronka guztientzako konponbideak eskaintzea; baina, arestian adierazitakoaren haritik zein gure ikerketatik ondorioztatutakoak kontuan hartuz, norabide horretan bidea urratzen hasiko den ekarpen didaktikoa | egitea bai. Horrezaz gain, marko teorikoan proposatutako printzipio epistemologikoetan oinarritutako irakaskuntza ikuspegia ere eskaintzeko bokazioa du lanak, jakina, proposamena horiekiko koherentziaz errotzen baita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
egin bai | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egin bai baina | 1 (0,01) |
egin bai gero | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |