Emaitzak: 7
2002 | ||
Honaino iritsi garelarik, batek baino gehiagok pentsa lezake orain arte | egindako azterketa honek berdin balio dezakeela Espainiar Estatuko beste unibertsitateetarako, eta, beraz, ez duela inolako ekarpenik egiten Euskal Herr iko ikerkuntzaren beharren ikuspuntutik. Eta neurri batean egia da hori, baina ez guztiz. | |
2006 | ||
Honela, bada, | egindako azterketa honetan berreskurapen prozesuaren bizitasuna azaleratu nahi izan dugu. Ez da zehatza esatea lehen baino hainbeste hiztun gehiago dagoenik. | |
2008 | ||
Nazioarteko estandarrak jarraituz gero, Quebeceko komunitate anglofono guztiak 4b irudiaren beheko koadranteetan kokatzera joko luke batek baino gehiagok, gutxiengo hori Quebeceko biztanleria osoaren erdia baino askoz ere gutxiago delako. Hala ere, guk | egindako azterketa honetan Quebeceko komunitate anglofonoen bizindarra aztertzerakoan, komunitateak elkarren artean alderatuko ditugu, eta ez probintzian frantsesa ama hizkuntza duen gehiengo zabalarekin. | |
2014 | ||
Ikerketa hau egiteko haiek idatzitako «obra minorrak» aukeratu dituguemakume protagonista dutelako, baina agian ez da kasualitatea bi osagai horiekelkarrekin gurutzatzea. Era berean, Adrienne Rich-en (1995) berrikuspena egitekobideari lotu gatzaizkio, «testu zahar bat norabide kritiko berri batetik aztertzen duen»literatur kritika feministaren alde | eginez azterketa honetan. Beraz, liburuok begiradafeministatik berrirakurri ditugu, bertan aurkitutakoak berrikusiz eta berrizendatuz. | |
2017 | ||
Haurtxoetan zarata zuriak izan ditzakeen arriskuak Metodo hori ez erabiltzeko arrazoietako bat da saguekin egindako esperimentu batek ondorioztatu zuela zarata zuriarekiko esposizioa kaltegarria izan daitekeela luzaroan. 2003an, Ameriketako Estatu Batuetako zientzialariek | egindako azterketa honetan, karraskari horiek zarata zuri handia izan zuten inguruneko soinuak neutralizatzeko, baina ez entzumen organoak kaltetzeko bezain handia. Emaitzek frogatu zuten garunaren entzumen eremua atzeratu egin zela. | |
2018 | ||
— Gazte adin taldean nesken erabilera handiagoa ageri diren 43 herrietatik 14 herritan aldeak 11 puntu baino handiagoa da. Horietako 8 herritan 20 puntu baino aldea handiagoa neurtu da (Aretxabaleta, Hernani, Anoeta, Arrasate, Bermeo, Igorre, Aramaio eta Astigarraga) — Zarautz da herriz herri | egindako azterketa honetan herri bakarra non mutilen erabilera datuak altuagoak diren haurtzaroan eta gaztaroan. Gainera, Zarautz da herri bakarra non sexuaren araberako datu orokorretan gizonek gehiago erabiltzen duten euskara (emakumezkoek %48, 7 eta gizonezkoek %52, 9) eta haur eta gazteen adintaldeetan ere portaera hori jasotzen den. | |
Zarautz da herriz herri | egindako azterketa honetan herri bakarra non mutilen erabilera datuak altuagoak diren haurtzaroan eta gaztaroan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egin azterketa | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin azterketa hau | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |