Emaitzak: 6
2002 | ||
Azken ideia hori ulertzeko, desberdintasun sozialen indibidualizazioaz | egindako azalpena ulertu beharra dago eta, hein berean, klase kontzeptua baztertu, kontraesanean dauden bi ikuspegi direlako (Beck, 1998a: 116). | |
Aditu askok aldagai horri erabateko garrantzia ematen diote efikazia irizpide duen eraentza autoritario bat onesteko eta demokraziari muzin | egiteko azalpena egitean. Izan ere, zera galdetzen diote beraien buruari baztertuek: | |
Errauskailuaren ingurumen kalteen azaleko hurbilketarako, ikus: SILVANI, 2000 Bestalde, | egindako azalpenetarako, 2000ko maiatzaren 18 Miramongo Parke Teknologikoan, zaborren kudeaketa eta finantziazioaren inguruko jardunaldiei buruz, garaiko egunkarietan ateratako berriak eta elkarrizketak erabili dira oinarri moduan. Lan hori egin zenetik, datu eta informazio eguneratua azaldu da, bada aldaketarik baina ez, funtsezkorik, hemen azaldutakoak bere baliagarritasun osoa mantentzen duelarik. | |
2003 | ||
Iruñeko VI. UEUn bizi izan zuten beste ekintza aipagarria, Kataluniatik etorritako Universitat d' Estiuko ordezkaritzak | egindako azalpena dugu133 Hitzaldiak lau zati izan zituen, aurrenekoan Universitat dEstiuren eta Valentziako Escola dEstiuren berri eman zuten, bigarrenean Kataluniaren bilakaera historiko politikoa azaldu zuten, hirugarrenean hezkuntza sarean katalanak zuen tokia argitu zuten; laugarrenean, aldiz, katalanaren egoera orokorra erakutsi zuten134 Azkeneko bi horiek dira garrantzitsuenak gure harirako.... Hirugarren saioan zera azaldu zuten, ikastetxe propioak sortu ordez katalana ikastetxe ofizialetan sartzen ahalegintzen ari zirela eta hori lortzeko zituzten laguntza eta oztopo politiko, administratibo eta juridikoen berri eman zuten. | |
2008 | ||
Arestian aipaturiko gizakuntza prozesuen zergatiak alde batera utzirik, horiek azaltzeari ekingo zaio; horretarako, Freijok (1977) Engelsen (1884, 1972) lanetatik abiatuz | egindako azalpenean oinarrituko gara. | |
2014 | ||
Arestian aipaturiko gizakuntza prozesuen zergatiak alde batera utzirik, horiek azaltzeari ekingo zaio; horretarako, Freijok (1977) Engelsen (1884, 1972) lanetatik abiatuz | egindako azalpenean oinarrituko gara. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin azalpen | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin azalpen oinarritu | 2 (0,01) |
egin azalpen egin | 1 (0,01) |
egin azalpen ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |