Emaitzak: 4
2001 | ||
Motibazioaren inguruan | egiten ari ziren ikerketen emaitza kontrajarriak zirelaeta, Clement eta Kruidener-ek (1985) aipatzen dute honen arrazoiak ondokoakdirela: 1) orientazio integratibo eta instrumentalari buruzko definizioaren ingurukonahasketa; eta 2) orientazioetan gizabanakoaren inguruneak duen eragina, hau da, gizabanako horrek bere ingurunean dituen sare sozialen, bere identitate sozialareneta inguruneko beste hainbat faktoreren eragina kontuan hartzekoa izango da. | |
2005 | ||
Bi adibide, | egiten ari diren ikerketa historikoez: Bata, alarde foraletatik egungo Alardefolklorikorako prozesu luze hau argitzeko azterketa serio bat egiten ari dira andereño (señoritas, ezmaistrak) langile eta jator batzuk, Hondarribiko Betiko Alardearen Aldekoak, hain zuzen (A. deIbarrola, Bidasoan, Hondarribiko jaiak' 97, 21 or.). Bestea, oraindik idazteke dagoen liburu historikobaten aurkezpenean, Irungo, betikoek?, Alardearen ikerketa sakonik oraindik ez dagoelako kexuazaltzearekin batera, hortakoz argitaratu gabeko eta aurkeztutako liburuaren beharra?, Alardeakesanahi sakona duela baieztatzen zuten (Arantxa Iraola, 99/ 03/ 11, E. Egunkaria, 17 or.). Zertarakoikerketak, konklusioak jada badakizkite? | |
2008 | ||
Eskerrak Nafarroako Unibertsitate Publikoko Juanjo Zubiri irakasleari, testen egokitzapenean eta datu-bilketan emandako laguntzagatik. Halaber, eskerrak eman nahi dizkiegu MacArthur-Bates Communicative Development Inventories izeneko tresnaren egokitzapena galizierara, katalanera, Mexikoko gaztelaniara, Espainiako gaztelaniara eta Frantziako frantsesera egin edo | egiten ari diren ikerketa-taldeei, zeintzuk, hurrenez hurren, Santiago de Compostelako Unibertsitateko Miguel Perez-Pereira-k, Gironako Unibertsitateko Elisabet Serrat-ek, Mexikoko Queretaroko Unibertsitateko Donna Jackson-Maldonado-k, Madrilgo Unibertsitate Konplutentseko Susana Lopez-Ornat-ek eta Lyongo Unibertsitateko Sophie Kern-ek zuzentzen dituzten. Eskerrak elkarlanean aritzean eskainitako jakituria eta aholkuengatik. | |
2015 | ||
Euskarazko denbora-egituren azterketa eta corpusaren osaketa tesi-lana ildo horretan kokatzen da. IXAikerketa-taldearen1 baitan | egiten ari garen ikerketa da. Lanak helburu izango ditu euskarazko denboraegituren analisia, denbora-informazioa batuko duen corpus baten sorrera eta denbora-informazio horiprozesatuko duten tresnen garapena. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
egiten | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ari izan | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ari izan ikerketa | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |