Emaitzak: 4
2001 | ||
izeneko ikas unitatea sortu genuen. Hor izango duzue, beraz, | egindakoa argiago ikusteko aukera, eta baita gainerako testu batzuk (denak ez baititugu ikas unitatean erabili) zelaneskolaratu ditugun ikusteko aukera ere. | |
2005 | ||
Editorialen azterketa baitezpadakoa da komunikabide baten jarrera determinatzekotenorean; izan ere, editorialen bidez, «gertakizun aipagarri baten azalpena eta balorazioa egiten da, betiere egunkariaren jarrera ideologikoa azalduz»7 New YorkekoWorld egunkariko zuzendari Joseph Pulitzer-ek zioenez, irakurleak egunkariarenikuspuntua ezagutu behar du, ezmorala baita albisteen neutraltasunaren atzeangordetzea. | Eginek argi eta garbi aplikatzen du printzipio hau. | |
2006 | ||
Hala ere, horrelako emanaldietan, eta benetako garaia 1053koa bada, feudalismoa hurbil izan daitekee127, Etxebarriakoa izan daiteke familia monasterio bat eta baliteke lur horiek haren menpe utzi izana, gero hamarrenak kontrolatzeko modua izateko familiak, eta, beraz, errentak ziurtatzeko. Baina emanaldia | egitean argi uzten dute Munio eta Leguntiak, ez haiek ez beren senideek, ez dutela zerikusirik izango monasterioarekin eta emandako jabegoekin, baizik eta soilik monasterioan biziko ziren erlijiosoek; hori 1051n Eneko Lopezek emandako monasterioen askatasunaren bidetik doa (elizei askatasunak ematen hasi zitzaizkien garai batean128), eliza propioa edo patronato laikokoa izan ez zedin (Mañaricúa, 1984:... 303 eta 312), baizik eta monasterioa bera bere buruaren jauna129 Beraz, dirudienez, San Agustineko emanaldi hau monasterioari egiten zaio, aipatzen diren santuen erlikiei emanez jabegoak; Mañaricúa k (1957: | |
2009 | ||
Hernaniko fusilatzeak, (Alberdania, Donostia, 2007) edo Pedro Barruso Bares en, Violencia politica y represion enGuipuzcoa durante la Guerra Civil y el primer franquismo() (Hiria, Donostia, 2005). Liburuon aurretik, gure artean aitzindariak izan ziren, Nafarroakokasua aztertzen zuten Colectivo Afan ek Ramon Salas Larrazabal jeneralarenPerdidas de la guerra, (Planeta, Bartzelona, 1977) eta, batez ere, Los Fusilados enNavarra en la Guerra de 1936, (Industrias Graficas España, Madril, 1983) liburuetan esaten zenaren kontra | eginez argitara eman zuen jjNo, General!!, fueronmds de tres mil los asesinados (Editorial Mintzoa, Iruñea, 1984). Baina, batez ere, Mari Jose Ruiz Vilas, Jose Mari Esparza Zabalegui, eta Juan Carlos BerrioZaratiegui k, (koordinatzaileak), De la esperanza al terror, (Altaffaylla KulturTaldea, Tafalla, 1998) argitara eman zuten liburua. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egin argi | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egin argi eman | 1 (0,01) |
egin argi ikusi | 1 (0,01) |
egin argi utzi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |