2013
|
|
Eta, bat batean, esatea gradu hori niri eman didatela edota nik irabazi dudala... Urtetan
|
egindako
lanaren emaitza da, baina ez nik egindakoarena bakarrik; nigatik egin dutena eskertzeko modua ere bada. Eta aurrera jarraitzeko akuilua.
|
|
IKASKETAK LANBIDEA ZALETASUNAK IZAERA
|
EGINDAKO
LANAK
|
|
2 Talde txikietan elkarturik, partekatu zuetako bakoitzak
|
egindako
lana. Ba al dago alderik zuen erantzunen artean?
|
|
51 jardueran
|
egindako
lana biribiltze aldera, eta hartzailearentzat ulergarriago izan dadin, irudi egokiak txertatzea falta zaigu.
|
|
1 Taldeka elkartuta, aztertu bi neskatilek
|
egindako
lana, ondoren aurkituko duzuen berrikusketarako gida baliatuz, eta lagun iezaiezue ortografia akatsak zuzentzen eta testua hobetzen.
|
|
ozik egoteko moduan egongo zarete, lan handia egin duzue eta! Gainera, Izena duena izana du elkartekoen eskutitza jaso duzue, zeinean
|
egindako
lanagatik eskerrak ematen dizkizueten. Baina hemen bukatzen ote da Zaharrak berri unitatea?
|
|
1 Badaezpada, har ezazu tarte bat, eta aztertu
|
egindako
lana honako ebaluazio adierazle hauen arabera:
|
|
3 Atal honetan ere, hainbat jardueratan, elkarlanean aritu zarete. Osa ezazue honako taula hau,
|
egindako
lana balioesteko.
|
|
4 Amaitzeko, talde handian ekarpen guztiak jaso eta, beharrezko baderitzozue, osatu
|
egindako
lana.
|
|
b) Osakidetzak aurten
|
egindako
lan eskaintza batean 915 lagunek eman dute izena. Horietatik% 64 emakumeak izan dira.
|
|
b) Atera iezaiozue argazkia lortutako grafikoari eta aurkez ezazue
|
egindako
lana talde handian.
|
|
Maiztasun taulak
|
egitea
lan nekeza da, izan ere, eragiketa asko egitea eskatzen du. Kalkulu orriak baliatuz, ordea, datuen egituraketa askoz ere errazagoa bilakatzen da.
|
|
3 Bizkor enpresan, 2012an, ordenagailu eta sare informatikoaren efizientzia aztertzen hasi ziren.
|
Egindako
lanen artean, Internet sareko konexioaren abiadura aztertu zuten. Abiadurak denbora unitateko (segundotan neurtuta) garraiatzen den informazio kantitatea adierazten du (byte tan neurtuta).
|
|
1 Hausnar ezazue
|
egindako
lanari buruz. Horretarako, balia itzazue jardueraren zuzenketa adierazleak.
|
|
b) Elkartu talde txikitan, eta aztertu (eta balioetsi) ikasle talde horrek galderaren inguruan
|
egindako
lana. Egokia al da galdera hori edukiaren eta formaren aldetik?
|
|
1
|
Egindako
lana hausnartzeko, osa ezazu honako taula.
|
|
Egunero, milaka blog, webgune edo artikulu publikatzen dira sarean. Horien guztien jarraipena eta eguneratzea
|
egiteak
lan handia eskatzen du. Hori dela eta, interesgarriak izan zitezkeen hainbat artikulu edo webgune topatuko ditugu maiz, baina horien balioa eta fidagarritasuna ez da erabatekoa izango beren garaian idatzi ziren bezala jarraitzen badute, edota azken urteetan egindako aurrerapenak kontuan hartzen ez badituzte; hau da, eguneratu gabe baldin badaude.
|
|
Ez da lan makala izan, baina ari zara egin beharrekoa bukatzen. Antolatzen ari zaren aurkezpen polit horri amaiera emateko, osatu azken xehetasunak, eta, ondoren, aurkeztu
|
egindako
lanak gainerako eskolakideei eta balioetsi egindako lana.
|
|
Ez da lan makala izan, baina ari zara egin beharrekoa bukatzen. Antolatzen ari zaren aurkezpen polit horri amaiera emateko, osatu azken xehetasunak, eta, ondoren, aurkeztu egindako lanak gainerako eskolakideei eta balioetsi
|
egindako
lana.
|
|
1 Eskura itzazu beste taldeek zure ahozko aurkezpenari buruz egindako balorazio taulak. Horrekin batera, egin ezazu zure lanaren balorazioa eta
|
egindako
lanaren hausnarketa; ondoren, erabili honako taula hau, balorazio horren emaitzak jasotzeko.
|
|
2 Partekatu
|
egindako
lana zuen ikaskideekin. Horretarako, honako hau da prozedura:
|
|
Horretarako, honako hau da prozedura: elkartu talde bakoitza beste batekin, eta azaldu bakoitzak
|
egindako
lana beste taldeari; gero, gauza bera egin beste hainbat talderekin. Helburua da talde bakoitzak, txandaka, gainerako guztiei egindakoaren azalpena ematea.
|
|
3 Aurreko ariketa egindakoan, talde bakoitzak kanpoko eragile geologiko guztien taula beteta izango du dagoeneko; beraz, talde handian, eragile geologiko horiei buruz eta eragile horiek sor ditzaketen erliebe motei buruz hitz egin dezakezue eta taldeetan ateratako ondorioak komentatu. Ondoren, berrikusi eta osatu zuek
|
egindako
lanak, hala behar izanez gero.
|
|
2
|
Egindako
lanak talde handian partekatu eta osatu, denen artean, oraindik erantzun gabe dauzkazuen zalantzen eta galderen zerrenda. Gero, irakaslearen laguntzaz, saiatu galderei erantzuten eta, ondoren, osatu taula.
|
|
e) Atera ondorioak, adostu zuen artean eta gorde orain
|
egindako
lana aurreko irtenaldian lortutako ondorioekin batera, berriz erabiliko duzu-eta.
|
|
Unitateko bi osagaiak aztertu dituzu, eta ikerketa bikoitzari amaiera eman diozu.
|
Egindako
lana hausnartzeko garaia da. Bide luzea izan da, baina helmugara iritsi zara!
|
|
1 Osa ezazu taula
|
egindako
lana hausnartzeko.
|
|
nitatearen amaieratik hurbil zabiltza, eta aurrez
|
egindako
lanak direla bitarteko, ikerketa zientifikoen urratsak ezagutzen dituzu dagoeneko. Gainera, gauza asko ikasi dituzu:
|
|
b) Zuk
|
egindako
lana nola aurkeztuko zenuke udalean. Zer eratako txostena egingo zenuke?
|
|
3 Aurkeztu talde handian alde txiki bakoitzak
|
egindako
lana eta partekatu gelako gainerako kide guztiekin. Horrela, denek gehiago jakingo duzue gizakion jarduerek bizidunetan eta inguruan duten eraginari buruz.
|
|
Eraikitako tresnak funtzionatzen duen ala ez probatu behar da, eta konpondu nahi zenuen arazoa konpontzeko balio duen aztertu.
|
Egindako
lanean (diseinua, eraikuntza&) zerbait aldatu behar den ikusi; aldatu balitz, 3 pausora (diseinura) itzuli eta berriro ekin lanari.
|
|
Aurkeztu
|
egindako
lana gelakideen aurrean, azaldu funtzionamendua, aurkeztu eraikuntzan izandako arazoak, eta egin lanaren laburpen eta gogoragarri izango den memoria.
|
|
Aurkeztu egindako lana gelakideen aurrean, azaldu funtzionamendua, aurkeztu eraikuntzan izandako arazoak, eta
|
egin
lanaren laburpen eta gogoragarri izango den memoria.
|
|
egiten da. Norbaitek lan hori errepikatu nahiko balu,
|
egindako
lana modu garbi eta antolatuan bildu behar da. Memoria teknologikoa izango da zuen lana biltzeko tresna.
|
|
1 Osatu taula zuk
|
egindako
lanean oinarrituta:
|
|
d) Gorde
|
egindako
lana eta partekatu irakaslearekin.
|
|
1 Osatu taula zuk
|
egindako
lanean oinarrituta:
|
|
Bere garaian
|
egindako
lanak ez zuen jaso merezitako harrera; ehun urte behar izan ziren haren lana balioesteko.
|
|
1 Osatu taula zuk
|
egindako
lanean oinarrituta.
|
2014
|
|
bikote bakoitzak osagai bat aztertu eta dagokion atala beteko du. Bukaeran, bikote bakoitzak besteekin partekatuko du
|
egindako
lana.
|
|
4 Zer moduz aritu zarete talde lanean? Hausnartu
|
egindako
lanari buruz, eta bete nork bere fitxa.
|
|
kartelaren defentsarako diskurtso prestatzean, diskurtsoa hasteko, hartzaileak agurtu, geu e burua eta
|
egindako
lana aurkeztu baditugu.
|
|
Taldeko lanen saio guztietan, taldekideek saioak planifikatu, gauzatu eta ebaluatu egingo dituzue. Gogoratu saioetan
|
egindako
lan guztiak Taldeko koadernoan gorde behar dituzuela.
|
|
1 Taldeka
|
egindako
lanaren osaera
|
|
Taldeko lanen saio guztietan, taldekideek saioak planifikatu, gauzatu eta ebaluatu egingo dituzue. Gogoratu saioetan
|
egindako
lan guztiak Taldeko koadernoan gorde behar dituzuela.
|
|
1 Hausnar ezazue
|
egindako
lanaren inguruan. Horretarako, balia itzazue jardueraren zuzenketaadierazleak.
|
|
b) 600 ak proportzionalki banatzea erabaki dute hiru lagunek, hau da,
|
egindako
lanaren arabera proportzionalki. Hori kontuan hartuta, zein da banaketarik bidezkoena?
|
|
Igeltseroak 50 ordu egin ditu, argiketariak 12 ordu, arotzak 20, eta margolariak 10 Lana amaituta, 10.000 jaso dituzte. Zenbat jasoko du langile bakoitzak, banaketa
|
egindako
lanarekiko proportzionala izatea nahi badute?
|
|
580 K.a. 495) filosofo eta matematikari greziar bat izan zen. Hark
|
egindako
lanari esker, garai hartako matematika izugarri garatu zen, eta hari zor dizkiogu geometria eta aritmetika alorretako hainbat lorpen. Eskola Pitagorikoaren sortzailea izan zen.
|
|
2 Burutu duzue esperimentua, eta taldean
|
egindako
lana ebaluatzeko ordua iritsi da. Balioetsi egindako lana, banaka jarrita.
|
|
2 Burutu duzue esperimentua, eta taldean egindako lana ebaluatzeko ordua iritsi da. Balioetsi
|
egindako
lana, banaka jarrita.
|
|
1 Hausnartu
|
egindako
lanaren inguruan, jardueraren zuzenketa adierazleak baliatuta. Ondoren, zehaztu zer egin duzuen ondo eta zertan izan dituzuen zailtasunak.
|
|
1 Unitatearen hasierako faseko 4 jardueran, irudi lauen perimetroak eta azalerak biltzen zituen taula osatu zenuten. Jarri binaka, eta konpara itzazue jarduera hartan
|
egindako
lanak. Ondoren, adostu beharrezko aldaketak eta zuzenketak, eta bil ezazue informazioa honako taula honetan.
|
|
Aurreko jardueran
|
egindako
lana baliagarria izango zaizu irudi geometrikoen neurriarekin lotutako hainbat zeregin egiteko. Ea nola moldatzen zaren!
|
|
3 Itzul zaitezte 5 jarduerara, eta berrikusi
|
egindako
lana. Behar izanez gero, egin doikuntzak.
|
|
|
Egindako
lanaren aurkezpena
|
|
3 Talde handian, partekatu
|
egindako
lana, eta zuzendu, zuzenketarik behar izanez gero.
|
|
e) Berrikusi taldekide bakoitzak
|
egindako
lana, eta, egokitu, behar izanez gero.
|
|
Berrikusi taldekide bakoitzak
|
egindako
lana, eta, egokitu, behar izanez gero.
|
|
3 Azkenik, partekatu
|
egindako
lana ikaskideekin.
|
|
Talde txikitan
|
egindako
lanari buruz hausnartzea dagokizue orain.
|
|
1 Osatu taula zuk
|
egindako
lanean oinarrituta.
|
|
a) Balekoa al da? Hala bada,
|
egindako
lana gizarteratu eta plazaratzeko garaia iritsi da.
|
|
1 Osatu taula zuk
|
egindako
lanean oinarrituta.
|
|
1 Osatu taula zuk
|
egindako
lanean oinarrituta.
|
2016
|
|
c) Eskaini
|
egindako
lana hobetzeko edota egokitzeko ideiak edo jarraibideak.
|
|
2 Partekatu
|
egindako
lana gelakideekin, eta, egin egokitzapenak edo zuzenketak, behar izanez gero.
|
|
Zer nolako dokumentuak egin dituzue? Har itzazue egindako dokumentuak esku artean, eta balioetsi
|
egindako
lana!
|
|
4 Partekatu
|
egindako
lanak gelakideen artean, eta egokitu egindako taulak beharraren arabera.
|
|
Euskal Herriko uretako eta lehorreko ekosistemen adibideak (Irteerarik ez baduzue egin, 30 miatze jardueran Urdaibairi buruz
|
egindako
lanetan oinarrituta osatu duzue)
|
|
t Horien artean kontuan hartu ur araztegi eta legezko ingurune naturalei buruz
|
egindako
lanak.
|
|
4
|
Egindako
lanak gelakideen artean partekatu eta beharraren arabera egindako taulak egokitu.
|
|
11 Pozik al zaudete
|
egindako
lanarekin. Lortu al dituzue aurreikusitako helburuak?
|
|
Edukia garatzea eta hizkuntza nabarmentzea da euskarak, katalanak, galizierak, okzitanierak, aragoierak eta galesak sarean duten erronka nagusia. Hiztun gehiago duten hizkuntzen mehatxua duten arren, komunitateek
|
egindako
lanari esker, ona da sarean duten presentzia.
|
|
5 Gobernuek eta bestelako erakundeek
|
egindako
lanari esker, euskara, katalana, galiziera, aragoiera, galesa eta okzitaniera sarean gehien erabiltzen diren hizkuntzen artean daude.
|
|
batek
|
egindako
lanaren zabalera ulertzen laguntzen du, dio. Garrantzitsuena da aragoiera hitz egiten dutenek 300.000 artikulu baino gehiago dituen sareko entziklopedia bat dutela eskura.
|
|
b) Zure ama irakaslea da, eta, bere ikasleekin ikastolako laborategira bidean dela, jakinarazi nahi diozu zure irakasle eta ikaskideek zoriondu egin zaituztela
|
egindako
lanagatik.
|
|
b) Zure ama irakaslea da, eta, bere ikasleekin ikastolako laborategira bidean dela, jakinarazi nahi diozu zure irakasle eta ikaskideek zoriondu egin zaituztela
|
egindako
lanagatik.
|
|
b) Zure ama irakaslea da, eta, bere ikasleekin ikastolako laborategira bidean dela, jakinarazi nahi diozu zure irakasle eta ikaskideek zoriondu egin zaituztela
|
egindako
lanagatik
|
|
2 Bakarka
|
egiteko
lana dator orain. Sortu argudioak tokatu zaizun ikuspuntua defendatzeko.
|
|
Aurretik talde txikietan
|
egindako
lanaren gaineko gogoeta egitea dagokizu orain.
|
|
Historian zehar hainbat kimikarik
|
egindako
lanari esker, gaur egun Elementuen Taula Periodikoan ikus ditzakegu elementu kimikoen protoi, neutroi eta elektroi kopuruak.
|
|
1 Orain, zuek ere zer egin erabaki behar duzue. Beraz, planifika itzazue zereginak, egin itzazue eta ebaluatu
|
egindako
lana.
|
|
Puzzlearen egitura taldekideen arteko interdependentzia positiboan dago oinarrituta, eta horrek esan nahi du taldekide bakoitzak
|
egindako
lana funtsezkoa dela talde osoarentzat. Teknika honek pauso hauek ematea eskatzen du:
|
|
Taldekide bakoitza gai berdinaz arduratzen diren beste taldeetako kideekin bilduko da.
|
Egindako
lana partekatu, osatu eta zuzenduko dute. Gai edo alderdi horretan aditu bilakatuko dira.
|
|
ONGI ARITUNAIZZAILTASUNAK IZAN DITUT.ZERTAN? ZERGATIK. Zenbaki motak: dezimaldunak, zatikiak eta ehunekoak1" zenbaki multzoak igoerak eta beherapenak Zenbakiak itxuraren arabera sailkatzen Zenbaki dezimaldunak, zatikiak eta ehunekoak erlazionatzen eta eraldatzen Zenbakiei buruzko propietateak arrazoitzen Zenbaki multzoak irudikatzen Igoera eta beherapenekin kalkuluak egiten3 Arakatzean
|
egindako
lanaren ondorioz, edukiak lau multzotan banatuko dira.Aurretiko ezagutzez gain, beste hainbat gauza berri ikasiko duzue unitatean. Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak.
|
|
Idatzi
|
egindako
lanaren ondorioa. Horretarako, adierazi funtzioaren izena, dagokion grafikoa eta adierazpen aljebraikoa, eta funtzioaren parametroen esanahia.
|
|
4 Partekatu
|
egindako
lana gelakideen artean, eta osa ezazu zeurea.
|
|
3 Partekatu
|
egindako
lana gelakideen artean, eta, ondoren, osa ezazu zurea.
|
|
Taulan dituzu zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak. Bada, konpara itzazu adierazle hauek zuk
|
egindako
lanarekin, eta osatu honako taula hauek:
|
|
1 Unitatea amaitu baino lehen, integrazio jardueran
|
egindako
lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
|
|
3 Partekatu
|
egindako
lana gelakideen artean, eta osa ezazu zeurea.
|
|
3 Partekatu
|
egindako
lana gelakideen artean, eta osa ezazu zurea.
|
|
Taulan dituzue zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak. Bada, konpara itzazue adierazle horiek zuek
|
egindako
lanarekin, eta osatu honako taula hauek:
|
|
1 Amaitu aurretik, integrazio jardueran
|
egindako
lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
|
|
3 Partekatu
|
egindako
lana gelakideen artean eta osa ezazu zeurea.
|
|
7 Sintesi moduan, jaso itzazu
|
egindako
lanaren ondorioak honako taula honetan:
|
2017
|
|
Talde txikian,
|
egindako
lanari buruzko gogoeta egiteko txanda da.
|
|
4 Partekatu
|
egindako
lanak gelakideen artean, eta egokitu taulak beharraren arabera.
|
|
Amaitu duzu pentsamendu biologikoaren historiari buruzko atala. Orain, ikasitakoari eta
|
egindako
lanari buruz gogoeta egiteko unea da, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuta.
|