Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 136

2013
‎Eta, bat batean, esatea gradu hori niri eman didatela edota nik irabazi dudala... Urtetan egindako lanaren emaitza da, baina ez nik egindakoarena bakarrik; nigatik egin dutena eskertzeko modua ere bada. Eta aurrera jarraitzeko akuilua.
‎IKASKETAK LANBIDEA ZALETASUNAK IZAERA EGINDAKO LANAK
‎2 Talde txikietan elkarturik, partekatu zuetako bakoitzak egindako lana. Ba al dago alderik zuen erantzunen artean?
‎51 jardueran egindako lana biribiltze aldera, eta hartzailearentzat ulergarriago izan dadin, irudi egokiak txertatzea falta zaigu.
‎1 Taldeka elkartuta, aztertu bi neskatilek egindako lana, ondoren aurkituko duzuen berrikusketarako gida baliatuz, eta lagun iezaiezue ortografia akatsak zuzentzen eta testua hobetzen.
‎ozik egoteko moduan egongo zarete, lan handia egin duzue eta! Gainera, Izena duena izana du elkartekoen eskutitza jaso duzue, zeinean egindako lanagatik eskerrak ematen dizkizueten. Baina hemen bukatzen ote da Zaharrak berri unitatea?
‎1 Badaezpada, har ezazu tarte bat, eta aztertu egindako lana honako ebaluazio adierazle hauen arabera:
‎3 Atal honetan ere, hainbat jardueratan, elkarlanean aritu zarete. Osa ezazue honako taula hau, egindako lana balioesteko.
‎4 Amaitzeko, talde handian ekarpen guztiak jaso eta, beharrezko baderitzozue, osatu egindako lana.
‎b) Osakidetzak aurten egindako lan eskaintza batean 915 lagunek eman dute izena. Horietatik% 64 emakumeak izan dira.
‎b) Atera iezaiozue argazkia lortutako grafikoari eta aurkez ezazue egindako lana talde handian.
‎Maiztasun taulak egitea lan nekeza da, izan ere, eragiketa asko egitea eskatzen du. Kalkulu orriak baliatuz, ordea, datuen egituraketa askoz ere errazagoa bilakatzen da.
‎3 Bizkor enpresan, 2012an, ordenagailu eta sare informatikoaren efizientzia aztertzen hasi ziren. Egindako lanen artean, Internet sareko konexioaren abiadura aztertu zuten. Abiadurak denbora unitateko (segundotan neurtuta) garraiatzen den informazio kantitatea adierazten du (byte tan neurtuta).
‎1 Hausnar ezazue egindako lanari buruz. Horretarako, balia itzazue jardueraren zuzenketa adierazleak.
‎b) Elkartu talde txikitan, eta aztertu (eta balioetsi) ikasle talde horrek galderaren inguruan egindako lana. Egokia al da galdera hori edukiaren eta formaren aldetik?
‎1 Egindako lana hausnartzeko, osa ezazu honako taula.
‎Egunero, milaka blog, webgune edo artikulu publikatzen dira sarean. Horien guztien jarraipena eta eguneratzea egiteak lan handia eskatzen du. Hori dela eta, interesgarriak izan zitezkeen hainbat artikulu edo webgune topatuko ditugu maiz, baina horien balioa eta fidagarritasuna ez da erabatekoa izango beren garaian idatzi ziren bezala jarraitzen badute, edota azken urteetan egindako aurrerapenak kontuan hartzen ez badituzte; hau da, eguneratu gabe baldin badaude.
‎Ez da lan makala izan, baina ari zara egin beharrekoa bukatzen. Antolatzen ari zaren aurkezpen polit horri amaiera emateko, osatu azken xehetasunak, eta, ondoren, aurkeztu egindako lanak gainerako eskolakideei eta balioetsi egindako lana.
‎Ez da lan makala izan, baina ari zara egin beharrekoa bukatzen. Antolatzen ari zaren aurkezpen polit horri amaiera emateko, osatu azken xehetasunak, eta, ondoren, aurkeztu egindako lanak gainerako eskolakideei eta balioetsi egindako lana.
‎1 Eskura itzazu beste taldeek zure ahozko aurkezpenari buruz egindako balorazio taulak. Horrekin batera, egin ezazu zure lanaren balorazioa eta egindako lanaren hausnarketa; ondoren, erabili honako taula hau, balorazio horren emaitzak jasotzeko.
‎2 Partekatu egindako lana zuen ikaskideekin. Horretarako, honako hau da prozedura:
‎Horretarako, honako hau da prozedura: elkartu talde bakoitza beste batekin, eta azaldu bakoitzak egindako lana beste taldeari; gero, gauza bera egin beste hainbat talderekin. Helburua da talde bakoitzak, txandaka, gainerako guztiei egindakoaren azalpena ematea.
‎3 Aurreko ariketa egindakoan, talde bakoitzak kanpoko eragile geologiko guztien taula beteta izango du dagoeneko; beraz, talde handian, eragile geologiko horiei buruz eta eragile horiek sor ditzaketen erliebe motei buruz hitz egin dezakezue eta taldeetan ateratako ondorioak komentatu. Ondoren, berrikusi eta osatu zuek egindako lanak, hala behar izanez gero.
‎2 Egindako lanak talde handian partekatu eta osatu, denen artean, oraindik erantzun gabe dauzkazuen zalantzen eta galderen zerrenda. Gero, irakaslearen laguntzaz, saiatu galderei erantzuten eta, ondoren, osatu taula.
‎e) Atera ondorioak, adostu zuen artean eta gorde orain egindako lana aurreko irtenaldian lortutako ondorioekin batera, berriz erabiliko duzu-eta.
‎Unitateko bi osagaiak aztertu dituzu, eta ikerketa bikoitzari amaiera eman diozu. Egindako lana hausnartzeko garaia da. Bide luzea izan da, baina helmugara iritsi zara!
‎1 Osa ezazu taula egindako lana hausnartzeko.
‎nitatearen amaieratik hurbil zabiltza, eta aurrez egindako lanak direla bitarteko, ikerketa zientifikoen urratsak ezagutzen dituzu dagoeneko. Gainera, gauza asko ikasi dituzu:
‎b) Zuk egindako lana nola aurkeztuko zenuke udalean. Zer eratako txostena egingo zenuke?
‎3 Aurkeztu talde handian alde txiki bakoitzak egindako lana eta partekatu gelako gainerako kide guztiekin. Horrela, denek gehiago jakingo duzue gizakion jarduerek bizidunetan eta inguruan duten eraginari buruz.
‎Eraikitako tresnak funtzionatzen duen ala ez probatu behar da, eta konpondu nahi zenuen arazoa konpontzeko balio duen aztertu. Egindako lanean (diseinua, eraikuntza&) zerbait aldatu behar den ikusi; aldatu balitz, 3 pausora (diseinura) itzuli eta berriro ekin lanari.
‎Aurkeztu egindako lana gelakideen aurrean, azaldu funtzionamendua, aurkeztu eraikuntzan izandako arazoak, eta egin lanaren laburpen eta gogoragarri izango den memoria.
‎Aurkeztu egindako lana gelakideen aurrean, azaldu funtzionamendua, aurkeztu eraikuntzan izandako arazoak, eta egin lanaren laburpen eta gogoragarri izango den memoria.
‎egiten da. Norbaitek lan hori errepikatu nahiko balu, egindako lana modu garbi eta antolatuan bildu behar da. Memoria teknologikoa izango da zuen lana biltzeko tresna.
‎1 Osatu taula zuk egindako lanean oinarrituta:
‎d) Gorde egindako lana eta partekatu irakaslearekin.
‎1 Osatu taula zuk egindako lanean oinarrituta:
‎Bere garaian egindako lanak ez zuen jaso merezitako harrera; ehun urte behar izan ziren haren lana balioesteko.
‎1 Osatu taula zuk egindako lanean oinarrituta.
2014
‎bikote bakoitzak osagai bat aztertu eta dagokion atala beteko du. Bukaeran, bikote bakoitzak besteekin partekatuko du egindako lana.
‎4 Zer moduz aritu zarete talde lanean? Hausnartu egindako lanari buruz, eta bete nork bere fitxa.
‎kartelaren defentsarako diskurtso prestatzean, diskurtsoa hasteko, hartzaileak agurtu, geu e burua eta egindako lana aurkeztu baditugu.
‎Taldeko lanen saio guztietan, taldekideek saioak planifikatu, gauzatu eta ebaluatu egingo dituzue. Gogoratu saioetan egindako lan guztiak Taldeko koadernoan gorde behar dituzuela.
‎1 Taldeka egindako lanaren osaera
‎Taldeko lanen saio guztietan, taldekideek saioak planifikatu, gauzatu eta ebaluatu egingo dituzue. Gogoratu saioetan egindako lan guztiak Taldeko koadernoan gorde behar dituzuela.
‎1 Hausnar ezazue egindako lanaren inguruan. Horretarako, balia itzazue jardueraren zuzenketaadierazleak.
‎b) 600 ak proportzionalki banatzea erabaki dute hiru lagunek, hau da, egindako lanaren arabera proportzionalki. Hori kontuan hartuta, zein da banaketarik bidezkoena?
‎Igeltseroak 50 ordu egin ditu, argiketariak 12 ordu, arotzak 20, eta margolariak 10 Lana amaituta, 10.000 jaso dituzte. Zenbat jasoko du langile bakoitzak, banaketa egindako lanarekiko proportzionala izatea nahi badute?
‎580 K.a. 495) filosofo eta matematikari greziar bat izan zen. Hark egindako lanari esker, garai hartako matematika izugarri garatu zen, eta hari zor dizkiogu geometria eta aritmetika alorretako hainbat lorpen. Eskola Pitagorikoaren sortzailea izan zen.
‎2 Burutu duzue esperimentua, eta taldean egindako lana ebaluatzeko ordua iritsi da. Balioetsi egindako lana, banaka jarrita.
‎2 Burutu duzue esperimentua, eta taldean egindako lana ebaluatzeko ordua iritsi da. Balioetsi egindako lana, banaka jarrita.
‎1 Hausnartu egindako lanaren inguruan, jardueraren zuzenketa adierazleak baliatuta. Ondoren, zehaztu zer egin duzuen ondo eta zertan izan dituzuen zailtasunak.
‎1 Unitatearen hasierako faseko 4 jardueran, irudi lauen perimetroak eta azalerak biltzen zituen taula osatu zenuten. Jarri binaka, eta konpara itzazue jarduera hartan egindako lanak. Ondoren, adostu beharrezko aldaketak eta zuzenketak, eta bil ezazue informazioa honako taula honetan.
‎Aurreko jardueran egindako lana baliagarria izango zaizu irudi geometrikoen neurriarekin lotutako hainbat zeregin egiteko. Ea nola moldatzen zaren!
‎3 Itzul zaitezte 5 jarduerara, eta berrikusi egindako lana. Behar izanez gero, egin doikuntzak.
Egindako lanaren aurkezpena
‎3 Talde handian, partekatu egindako lana, eta zuzendu, zuzenketarik behar izanez gero.
‎e) Berrikusi taldekide bakoitzak egindako lana, eta, egokitu, behar izanez gero.
‎Berrikusi taldekide bakoitzak egindako lana, eta, egokitu, behar izanez gero.
‎3 Azkenik, partekatu egindako lana ikaskideekin.
‎Talde txikitan egindako lanari buruz hausnartzea dagokizue orain.
‎1 Osatu taula zuk egindako lanean oinarrituta.
‎a) Balekoa al da? Hala bada, egindako lana gizarteratu eta plazaratzeko garaia iritsi da.
‎1 Osatu taula zuk egindako lanean oinarrituta.
‎1 Osatu taula zuk egindako lanean oinarrituta.
2016
‎c) Eskaini egindako lana hobetzeko edota egokitzeko ideiak edo jarraibideak.
‎2 Partekatu egindako lana gelakideekin, eta, egin egokitzapenak edo zuzenketak, behar izanez gero.
‎Zer nolako dokumentuak egin dituzue? Har itzazue egindako dokumentuak esku artean, eta balioetsi egindako lana!
‎4 Partekatu egindako lanak gelakideen artean, eta egokitu egindako taulak beharraren arabera.
‎Euskal Herriko uretako eta lehorreko ekosistemen adibideak (Irteerarik ez baduzue egin, 30 miatze jardueran Urdaibairi buruz egindako lanetan oinarrituta osatu duzue)
‎t Horien artean kontuan hartu ur araztegi eta legezko ingurune naturalei buruz egindako lanak.
‎4 Egindako lanak gelakideen artean partekatu eta beharraren arabera egindako taulak egokitu.
‎11 Pozik al zaudete egindako lanarekin. Lortu al dituzue aurreikusitako helburuak?
‎Edukia garatzea eta hizkuntza nabarmentzea da euskarak, katalanak, galizierak, okzitanierak, aragoierak eta galesak sarean duten erronka nagusia. Hiztun gehiago duten hizkuntzen mehatxua duten arren, komunitateek egindako lanari esker, ona da sarean duten presentzia.
‎5 Gobernuek eta bestelako erakundeek egindako lanari esker, euskara, katalana, galiziera, aragoiera, galesa eta okzitaniera sarean gehien erabiltzen diren hizkuntzen artean daude.
‎batek egindako lanaren zabalera ulertzen laguntzen du, dio. Garrantzitsuena da aragoiera hitz egiten dutenek 300.000 artikulu baino gehiago dituen sareko entziklopedia bat dutela eskura.
‎b) Zure ama irakaslea da, eta, bere ikasleekin ikastolako laborategira bidean dela, jakinarazi nahi diozu zure irakasle eta ikaskideek zoriondu egin zaituztela egindako lanagatik.
‎b) Zure ama irakaslea da, eta, bere ikasleekin ikastolako laborategira bidean dela, jakinarazi nahi diozu zure irakasle eta ikaskideek zoriondu egin zaituztela egindako lanagatik.
‎b) Zure ama irakaslea da, eta, bere ikasleekin ikastolako laborategira bidean dela, jakinarazi nahi diozu zure irakasle eta ikaskideek zoriondu egin zaituztela egindako lanagatik
‎2 Bakarka egiteko lana dator orain. Sortu argudioak tokatu zaizun ikuspuntua defendatzeko.
‎Aurretik talde txikietan egindako lanaren gaineko gogoeta egitea dagokizu orain.
‎Historian zehar hainbat kimikarik egindako lanari esker, gaur egun Elementuen Taula Periodikoan ikus ditzakegu elementu kimikoen protoi, neutroi eta elektroi kopuruak.
‎1 Orain, zuek ere zer egin erabaki behar duzue. Beraz, planifika itzazue zereginak, egin itzazue eta ebaluatu egindako lana.
‎Puzzlearen egitura taldekideen arteko interdependentzia positiboan dago oinarrituta, eta horrek esan nahi du taldekide bakoitzak egindako lana funtsezkoa dela talde osoarentzat. Teknika honek pauso hauek ematea eskatzen du:
‎Taldekide bakoitza gai berdinaz arduratzen diren beste taldeetako kideekin bilduko da. Egindako lana partekatu, osatu eta zuzenduko dute. Gai edo alderdi horretan aditu bilakatuko dira.
‎ONGI ARITUNAIZZAILTASUNAK IZAN DITUT.ZERTAN? ZERGATIK. Zenbaki motak: dezimaldunak, zatikiak eta ehunekoak1" zenbaki multzoak igoerak eta beherapenak Zenbakiak itxuraren arabera sailkatzen Zenbaki dezimaldunak, zatikiak eta ehunekoak erlazionatzen eta eraldatzen Zenbakiei buruzko propietateak arrazoitzen Zenbaki multzoak irudikatzen Igoera eta beherapenekin kalkuluak egiten3 Arakatzean egindako lanaren ondorioz, edukiak lau multzotan banatuko dira.Aurretiko ezagutzez gain, beste hainbat gauza berri ikasiko duzue unitatean. Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak.
‎Idatzi egindako lanaren ondorioa. Horretarako, adierazi funtzioaren izena, dagokion grafikoa eta adierazpen aljebraikoa, eta funtzioaren parametroen esanahia.
‎4 Partekatu egindako lana gelakideen artean, eta osa ezazu zeurea.
‎3 Partekatu egindako lana gelakideen artean, eta, ondoren, osa ezazu zurea.
‎Taulan dituzu zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak. Bada, konpara itzazu adierazle hauek zuk egindako lanarekin, eta osatu honako taula hauek:
‎1 Unitatea amaitu baino lehen, integrazio jardueran egindako lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎3 Partekatu egindako lana gelakideen artean, eta osa ezazu zeurea.
‎3 Partekatu egindako lana gelakideen artean, eta osa ezazu zurea.
‎Taulan dituzue zereginak ondo egiteko kontuan hartu beharreko adierazleak. Bada, konpara itzazue adierazle horiek zuek egindako lanarekin, eta osatu honako taula hauek:
‎1 Amaitu aurretik, integrazio jardueran egindako lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎3 Partekatu egindako lana gelakideen artean eta osa ezazu zeurea.
‎7 Sintesi moduan, jaso itzazu egindako lanaren ondorioak honako taula honetan:
2017
‎Talde txikian, egindako lanari buruzko gogoeta egiteko txanda da.
‎4 Partekatu egindako lanak gelakideen artean, eta egokitu taulak beharraren arabera.
‎Amaitu duzu pentsamendu biologikoaren historiari buruzko atala. Orain, ikasitakoari eta egindako lanari buruz gogoeta egiteko unea da, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
egindako 116 (0,76)
Egindako 10 (0,07)
egin 3 (0,02)
egiteko 2 (0,01)
EGINDAKO 1 (0,01)
eginiko 1 (0,01)
egitea 1 (0,01)
egiteak 1 (0,01)
egizue 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia