2011
|
|
Ikerketa honetan zeharka islatu da lagunartearen eragina ikus entzunezkoen kontsumoan, baita kontsumo horren eragina lagunartearen beraren jardunean ere. litzateke harreman dialektiko hori sakonago aztertzea, are gehiago ikus entzunezko
|
edukiek
sare sozialetan gero eta presentzia handiagoa daukatela kontuan izanik.
|
2012
|
|
Etab. Edukiak partekatzea eta sailkatzea Sareko internauten ohiko zereginetako bat da. Estekak, iruzkinak eta
|
edukiak
sare sozialen eta beste plataforma batzuen ekosistemaren osagai nagusiak dira. Hala ere, ez da beti beharrezkoa izaten sare sozialetakoren batean kontu bat blogo bat izatea intereseko edukiak eta ezagutzak beste erabiltzaile batzuekin partekatzeko.
|
2014
|
|
Bloga, baina zertarako? Eibar.org ek «esperientzia handia»
|
dauka
sare sozialekin, Odriozolaren irudiko. Aspaldi sortu zuten herritarren artean komunikatzeko posta zerrenda bat:
|
2015
|
|
finantzaketan (crowfunding kanpaina bati esker), grabaketan, edizioan eta hedapenean. Azken fase horretan aipatu behar dugu 18 Days in Egypt proiektuak bere kontu propioak ere
|
badauzkala
sare sozialetan: Twitter, Facebook edo Youtuben kanal propioak sortu dituzte zuzendariek.
|
|
hark parte hartu eta interaktua dezan konbentzitzea, eta, hala, bizipen betean murgilarazteko grina sentiaraztea. Erabiltzaileak sentitzen duen emozioa bere fidelizazioaren eta
|
edukia
sare sozialetan biralizatzeko duen interesaren proportziokoa da. Ekuazioaren hurrengo pausoa zera litzateke:
|
2016
|
|
Zer posta elektroniko dauzkate? Zenbat lagun
|
dauzkate
sare sozialetan?... Halaber, datu horiek guztiek lagun diezaiekete enpresei, ekintza egokituak gara ditzaten.
|
|
Galdera hori da, hain zuzen, sare sozialen ohiko erabiltzaile oro. Facebook da
|
eduki
sare sozial nagusia, eta erabiltzaileek argitaratu, iruzkindu, atsegin eman eta beren argazkiak, bideoak, loturak eta egoerak partekatzea sustatzen dute. Fanpage bat izanez gero (Facebook eko orri bat), garrantzitsua da zabalkunderako dauden mugak ezagutzea, izan ere, ahalik eta probetxurik handiena atera nahi zaien edukiak egon daitezke.
|
2017
|
|
Nire pozerako, ordea, euskal twittero frikiek maite naute eta ezin izan diot kontua zabaltzeko tentazioari eutsi. Orain bizio doblea
|
daukat
sare sozialetan: frikitzen ari naiz.
|
|
Honek erakusten du, gazteriaren ia osotasuna sare sozialetara konektatuta bizi dela, 10etik 9 nerabe egunero konektatzen direlarik. Datu horrek azaltzen digu belaunaldi berriek erabateko lotura
|
daukatela
sare sozialekiko, beren eguneroko bizitzako beste errutinetako bat bilakatuz.
|
|
Ehuneko txikiagoan, %25ak baino gutxiago, egunerokotasuneko gaiei buruz hitz egiteko, jende berria ezagutzeko edota kuxkuseatzeko erabiltzen dute. Horrela, erabilera oso konkretua
|
daukan
sare soziala dugu Whatsapp, gazte gehienek gertuko jendearekin komunikatzeko helburuarekin erabiltzen baitute. Honek erakusten digu kontaktu zuzena bilatzen duen sare soziala dugula, ezagunekin konektatuta mantentzen gaituelarik.
|
|
Telebista ikusi bitartean baliatutako bigarren pantailak, izan telebistako edukiekin harremana duten jarduerak egiteko, izan bestelako jarduera batzuetarako.Telebista
|
edukien
sare sozialak, blogak, webguneak edo aplikazioak baliatzea, eta erabileraren helburua.Telebista saioek interakziorako eskaintzen duten aukerari ematen zaion garrantzia.
|
2018
|
|
Informazio hori guztia sanferminofiziala.com webgunean jaso ahal izanen da. Eta ahalegin berezia eginen dute
|
edukiok
sare sozialetan zabaltzeko.
|
2019
|
|
|
Edukiak
sare sozialetan: zertaz eta nola komunikatu.
|
|
Lagin hautatua (50): kaleko/ kuadrillako hizkuntza. erabilera oso handia
|
dauka
sare sozial honek: ikasle guztiek erabiltzen dute.
|
|
Erabilera oso handia
|
dauka
sare sozial honek ere, baina whatsappak baino pixka bat gutxiago. Lagin osoan, %3k bakarrik ez dute erabiltzen Instagram, eta lagin hautatuan %4k.
|
|
IG1: Euskarazko komunikabideek ba al
|
daukate
sare sozialetako estrategiarik. Beraienekinbide digitalak estrategia zehatz baten emaitza dira edo eguneroko ekite hutsarenondorio?
|
2020
|
|
Erabilera joera digitaleranzkoa izan da.
|
Edukiak
sare sozialen bitartez zabaldu ohi dira. Ondorioz, urteen poderioz komunikabideek bereizteko ahalegina egin dute irisgarritasuna eta sareko edukiaren kalitatea hobetu ahal izateko.
|
2021
|
|
Sare sozialetan ere, dimentsio garrantzitsuak hartzen ditu bertso munduak. Aipatutako webguneek euren
|
edukiak
sare sozialen bidez ere zabaltzen dituzte, eta, bigarren taulan ikus daitekeen bezala, Facebooken eta Twitterren jarraitzaile kopuruen totalak altuak dira, 33.205 eta 18.695 hurrenez hurren. Aldera395 Hiru hauen artean bdb.bertsozale.eus da gehien hazi dena:
|
|
Zenbatero argitaratzen duzu
|
edukia
sare sozialetan?
|
2022
|
|
Garapen digitalean, ohartu gara ez duela balio irratiko edukia webgunean edo sare sozialetan jartzeak. Espresuki sortu behar ditugu
|
edukiak
sare sozialetarako. Hor ere badugu audientzia, eta horrentzako eduki aproposak sortzen ahaleginduko gara.
|
2023
|
|
Aurrera begira, beharrezkoa ikusten da programa baliatzea ardura eta gaitasun digitalaren gaia lantzeko ikastetxeetan. Alde batetik, ikasleak ohar daitezen
|
edukiak
sare sozialen bidez zabaltzeak eskatzen duen arduraz eta dituen arriskuez; bestetik, ikasle eta irakasleak digitalki trebatzeko.
|