2004
|
|
Kontzeptu zientifikoari dagokionez, Zientziaren Filosofia estandarrak kontzeptuentipologia desberdinak ezartzen ditu, euren alde onak eta txarrak ebaluatuz. Kontzeptu motabakoitzaren karakterizazio estrukturala zein funtzionala egiten du, betiere baldintza formaletan auzia jarriz, eta ez kontzeptuaren alde substantiboan edo
|
eduki
materialari dagozkionetan?. Hempel en Fundamentals of Concept Formation in Etnpirical Science (1952) dugu aurkezpen estandarra.
|
2009
|
|
Teorian, PCRaren bidez, DNA esponentzialki anplifikatzen da. Anplifikazio ziklo bakoitzean DNA molekulak bikoizten dira, beraz, anplifikaziozikloen kopurua eta PCRaren azken produktuaren kantitatea ezagutuz, gaiizan ginateke hasieran
|
geneukan
material genetikoaren kantitateaezagutzeko. Hala ere, kalkulu hau zailduko duten faktore ugari daude:
|
2012
|
|
Elikagaien subiranotasuna aldarrikatu du. Kontzeptu hau ez da formal hutsa,
|
eduki
materialez beterik baitago eta eraldatzailea baita. Are gehiago, kontzeptuhedakorra da eta beste kontzeptu batzuk ontzeko eta lantzeko eredu izan daiteke (energiarena, kasu).
|
|
2+ 2, 4 da beti. «Hortaz, hautuan edoerabakian
|
eduki
materialak nahasten diren orduko, zenbakiekin batera sagarrak etamadariak, edo moralean egunoroko erabakiak, erlatibismoak muturra agertzen du, formalismoaren absolututasunak ez du funtzionatzen. (...) Dena erlatiboa delakoesaldia zenbait jendek ezin du onartu, batzuek Jainko absolutu batekin kontatzendutelako, besteek Arrazoimen absolutu batekin» (2010:
|
|
2+ 2, 4 da beti. «Hortaz, hautuan edoerabakian
|
eduki
materialak nahasten diren orduko, zenbakiekin batera sagarrak etamadariak, edo moralean egunoroko erabakiak, erlatibismoak muturra agertzen du, formalismoaren absolututasunak ez du funtzionatzen. (...) Dena erlatiboa delakoesaldia zenbait jendek ezin du onartu, batzuek Jainko absolutu batekin kontatzendutelako, besteek Arrazoimen absolutu batekin» (2010:
|
2014
|
|
Liburu honen oinarria den asmo didaktikoarijarraituz, gaiarekin lehenengo kontaktua duenarentzat zein gaian jada murgildutadagoenarentzat era ulergarri eta argian aurkeztu nahi izan ditugu sakontasun teorikonabarmena daukaten gaiak. Irakurleak esku artean
|
daukana
material didaktikoa da, gorputzaren eraikuntza diskurtsiboarekin zerikusia duten gai garrantzitsuen ikuspegizabala eskainiz. Ondorioz diziplina eta titulazio desberdinen beharrei erantzuteadu helburu.
|
2017
|
|
Neutroi tekniketan erabiltzeko egokia den lehen berun azido bateria diseinatu dugu.Horretarako, hidrogenoa
|
daukaten
material gehienak aldatu ditugu. Horretaz gain, neutroieiburuzko ezagutza eta simulazioak erabiliz, gelaxkari dimentsio egokiak eman dizkioguneutroien transmisioa errazteko.
|
2019
|
|
Gure konstituzio sistemako kultura egitatearen agerpen horrek, beraz, ondasun juridikohorren
|
eduki
materialaren azterketa juridiko zehatza eta bere ondorioak justifikatzen ditu, baipertsonen eskubideei dagokienez, bai Estatuaren jardunari dagokionez. Zentzu horretan, lehentranskribatutako pasarte konstituzionaletatik abiatuz, kulturak bere burua konstituzio ondasungisa ulertzeko orduan, izaera multifazetikoa duela; Estatuarentzako eskubide negatiboa izateagain, hau da, pertsonei, kultur sorkuntza, hedapena eta garapen kulturala kaltetu dezaketenekintza bat aurrera ez eramatea eskatzeko ahalmena ematen zaie (kultur askatasuna, nagusikiadierazpen, informazio edota katedra askatasunetik eratorria, hauek guztiak EK-ko 20.artikuluan jasotakoak).
|