Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2001
‎Testuak erraz atxiki dakizkioke testuinguru komunikatibo jakinari; gainera, testuinguru komunikatibo esanguratsuak sortzeko ere erabil daitezketestuak. Horrek ahalbidetzen du, eduki multzo oinarrizkoenak aldatu gabe, landuko diren edukiak komunikazio gaiei lotu ahal izatea.
‎Ikas estiloen pertzepzioa ere sartzen da. Garrantzi handia dauka komunikazioan informazioa jasotzeko erak, eta nola erantzuten dugun desberdin ikastekoaukera beraren aurrean. Ikasle batzuek nahiago dute bakarka ikasi, beste batzuektaldeka...
2006
‎PLOren 2 artikuluak jasotzen duen publizitatearen definizioan ikus daitekeenez, badirudi informazio funtzioa alde batera uzten dela, eta helburu konbentzigarria eta sustatzailea nagusitzen direla publizitate horren hartzaileak iragarle igorleak eskainitako ondasun eta zerbitzuak kontrata ditzan. Ikuspegi juridikoa aintzat hartuta, publizitate egintzak ezagunagoak dira beren merkataritza helburuagatik, daukaten komunikazio egituragatik baino (De la Cuesta, 1985: 147).
2007
‎Kontuan hartu behar damarka, nola azaltzen duzun, irudia, langileei zer esaten diezun, enpresa nola doaneta nola transmititzen duzun... Pauso pilo bat, osagai pilo bat dauka komunikazioak, eta horren arabera enpresa aurrera edo atzera joango da, geratuko da edoetengo da...
2011
‎EITBren erredakzio digitala orduan hasi zen gorpuzten. Urte horietako irratikoeta telebistako web edukien arduradunaren arabera, edukiak Komunikazio Bulegoakkudeatzen zituen, kazetari gutxi batzuen lanari esker, eta Sistema eta Grafismo Sailen nahiz EITBko zenbait erredaktoreren laguntzaz7 (Bañales 2005: 253), garaihartan erredakzio digital handiak antolatzen hasi baziren ere, Eitb.com ek gainerakohedabideek sortutako edukiak baliatzea eta sailen arteko sinergiak biltzea erabakizuen, webgunera internautentzat interesgarrienak ziren edukiak eramateko asmoz.
2012
‎b) PLOren 2 artikuluak jasotzen duen publizitatearen definizioan ikus daitekeenez, badirudi informazio funtzioa alde batera uzten dela, eta helburu konbentzigarria eta sustatzailea nagusitzen direla publizitate horren hartzaileak iragarle igorleak eskainitako ondasun eta zerbitzuak kontrata ditzan. Ikuspegi juridikoa aintzat hartuta, publizitate egintzak ezagunagoak dira beren merkataritza helburuagatik, daukaten komunikazio egituragatik baino (De la Cuesta, 1985: 147).
2015
‎Hurrengo urteak oso interesgarriak izango dira aztertzeko nola parte hartzen duten ikus entzuleek transmedia inguruneko edukiak ekoizteko eta zabaltzeko orduan. Garbi dago, bai horratik, ikus entzule aktiboek paper garrantzitsua beteko dutela online komunikabideetako edukien komunikazioan eta ekoizpenean.
‎Zenbait ikerketaren emaitzen eskutik nabarmendu dugu erabiltzaileek eskertu egiten dutela gainera emanaldiekiko lotura kronologikoa askatu izana eta edukiak noiznahi ikusteko aukera baliatzen dutela. Gainera, esana dago, ikus entzuleen arteko eta edukiei buruzko komunikazio praktika bateratuak ohikoak bilakatzen ari direla, bereziki, sare sozialen bidez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia