2001
|
|
Testuak erraz atxiki dakizkioke testuinguru komunikatibo jakinari; gainera, testuinguru komunikatibo esanguratsuak sortzeko ere erabil daitezketestuak. Horrek ahalbidetzen du, eduki multzo oinarrizkoenak aldatu gabe, landuko diren
|
edukiak
komunikazio gaiei lotu ahal izatea.
|
|
Ikas estiloen pertzepzioa ere sartzen da. Garrantzi handia
|
dauka
komunikazioan informazioa jasotzeko erak, eta nola erantzuten dugun desberdin ikastekoaukera beraren aurrean. Ikasle batzuek nahiago dute bakarka ikasi, beste batzuektaldeka...
|
2006
|
|
PLOren 2 artikuluak jasotzen duen publizitatearen definizioan ikus daitekeenez, badirudi informazio funtzioa alde batera uzten dela, eta helburu konbentzigarria eta sustatzailea nagusitzen direla publizitate horren hartzaileak iragarle igorleak eskainitako ondasun eta zerbitzuak kontrata ditzan. Ikuspegi juridikoa aintzat hartuta, publizitate egintzak ezagunagoak dira beren merkataritza helburuagatik,
|
daukaten
komunikazio egituragatik baino (De la Cuesta, 1985: 147).
|
2007
|
|
Kontuan hartu behar damarka, nola azaltzen duzun, irudia, langileei zer esaten diezun, enpresa nola doaneta nola transmititzen duzun... Pauso pilo bat, osagai pilo bat
|
dauka
komunikazioak, eta horren arabera enpresa aurrera edo atzera joango da, geratuko da edoetengo da...
|
2011
|
|
EITBren erredakzio digitala orduan hasi zen gorpuzten. Urte horietako irratikoeta telebistako web edukien arduradunaren arabera,
|
edukiak
Komunikazio Bulegoakkudeatzen zituen, kazetari gutxi batzuen lanari esker, eta Sistema eta Grafismo Sailen nahiz EITBko zenbait erredaktoreren laguntzaz7 (Bañales 2005: 253), garaihartan erredakzio digital handiak antolatzen hasi baziren ere, Eitb.com ek gainerakohedabideek sortutako edukiak baliatzea eta sailen arteko sinergiak biltzea erabakizuen, webgunera internautentzat interesgarrienak ziren edukiak eramateko asmoz.
|
2012
|
|
b) PLOren 2 artikuluak jasotzen duen publizitatearen definizioan ikus daitekeenez, badirudi informazio funtzioa alde batera uzten dela, eta helburu konbentzigarria eta sustatzailea nagusitzen direla publizitate horren hartzaileak iragarle igorleak eskainitako ondasun eta zerbitzuak kontrata ditzan. Ikuspegi juridikoa aintzat hartuta, publizitate egintzak ezagunagoak dira beren merkataritza helburuagatik,
|
daukaten
komunikazio egituragatik baino (De la Cuesta, 1985: 147).
|
2015
|
|
Hurrengo urteak oso interesgarriak izango dira aztertzeko nola parte hartzen duten ikus entzuleek transmedia inguruneko edukiak ekoizteko eta zabaltzeko orduan. Garbi dago, bai horratik, ikus entzule aktiboek paper garrantzitsua beteko dutela online komunikabideetako
|
edukien
komunikazioan eta ekoizpenean.
|
|
Zenbait ikerketaren emaitzen eskutik nabarmendu dugu erabiltzaileek eskertu egiten dutela gainera emanaldiekiko lotura kronologikoa askatu izana eta edukiak noiznahi ikusteko aukera baliatzen dutela. Gainera, esana dago, ikus entzuleen arteko eta
|
edukiei buruzko
komunikazio praktika bateratuak ohikoak bilakatzen ari direla, bereziki, sare sozialen bidez.
|