2001
|
|
Konde zein missi ak, oro har, austrasiar noblezian
|
daukate
jatorria; hauekinlekuan lekukoak ordezkatu zituen, eta goi aristokraziakoak izanik, sobornoak ekiditen zituen23 Karlomagnok, kontrola areagotzeko, autrasiarrak dinastiari lotuenakizanik. Lehengo funtzionarioen jarraipena ziren, baina erregeari basailutza eskaintzea exijitzen zitzaien.
|
2009
|
|
EITBren historiak lege jakin batean
|
dauka
jatorri ofiziala: Eusko Legebiltzarrak 1982ko maiatzaren 20an onetsitako Euskal Irrati Telebista Herri Erakundea sortzeko 5/ 1982 Legean, hain zuzen.
|
2012
|
|
1947 urtean sortu zenetik gaur egunera ISOk 18.500etik gora estandar argitaratu ditu hainbat gairen inguruan (nekazaritza, ingeniaritza, medikuntza, informatika, etab.). Erreferentziazko arauak dira ISO 9000 serieko estandarrak, hein handi batean gainerako ISO arauen oinarriak ezarri baitituzte. ISO 9000 estandarrek II. Mundu Gerra bitartean Erresuma Batuan ekoizpen prozesu eta produktuen gaineko kontrol gabeziak zekartzan galerak gutxitzeko hartu ziren neurrietan
|
daukate
jatorria. Garai hartan ekoizpen prozesuetarako prozedurak ezarri ziren lehendabiziko aldiz, eta horiek behin ezarrita gobernuko ikuskatzaileek aztertzen zuten beraien eraginkortasuna.
|
2015
|
|
Horregatik, gazteek kontsumitzen dituzten edukien izaera ezagutzeko, bi sailkapen baliatudira eta berauen gaineko galdera itxiei erantzun diete Mondragon Unibertsitateko ikasleek: batetik,
|
edukien
jatorriari dagokiona (telebistako edukia, bestelako eduki profesionala, bideo nahasketak etabideo amateurrak); bestetik, generoari erreparatzen diona (informazioa, tutoretza bideoak, kirola, musika, umorea, fikzioa eta bestelako entretenimendua). Edukien jatorriari dagokionez, astean behinedo gehiagoko maiztasunarekin kontsumitzen diren edukietan, jatorri profesionala dutenak diragailentzen direnak; izan ere, gazteen %62, 9k kontsumitzen ditu telebistako edukiak interneten asteanbehin edo gehiagotan, eta %76, 4k bestelako eduki profesionalak ikusten ditu.
|
|
batetik, edukien jatorriari dagokiona (telebistako edukia, bestelako eduki profesionala, bideo nahasketak etabideo amateurrak); bestetik, generoari erreparatzen diona (informazioa, tutoretza bideoak, kirola, musika, umorea, fikzioa eta bestelako entretenimendua).
|
Edukien
jatorriari dagokionez, astean behinedo gehiagoko maiztasunarekin kontsumitzen diren edukietan, jatorri profesionala dutenak diragailentzen direnak; izan ere, gazteen %62, 9k kontsumitzen ditu telebistako edukiak interneten asteanbehin edo gehiagotan, eta %76, 4k bestelako eduki profesionalak ikusten ditu. Bestalde, eduki horiengeneroan jartzen badugu arreta, musika da astean behineko edo sarriagoko maiztasunarekin gehienkontsumitzen den generoa (%82), eta ondoren datoz informazioa (%68, 3) eta fikzioa (%65).
|
|
Partekatzen diren ikus entzunezko
|
edukien
jatorriari dagokionez, astean behin edo gehiagokomaiztasunarekin partekatzen diren bideoen artean, telebistako edukiak dira gutxien partekatzen direnak (%22, 5), eta gainontzeko edukien partekatzea nahiko parekatua da: bestelako eduki profesionalak%35, 2; bideo amateurrak %31, 4 eta bideo nahasketak (%31, 2).
|
2017
|
|
Ikus entzunezko edukien gainean iritzia ematea sarean, dela, atsegin dut? bezalako botoiak klikatuz, dela iruzkinak eginez.Interneten partekatutako
|
edukien
jatorria eta generoa, eta partekatze horien maiztasuna.
|