Emaitzak: 4
2008 | ||
Plan horri buruzko informazioaz gain, ikasgaia planifikatzeko Irakaskuntza Protokoloa ere izango da mintzagai, hau da, ikasgaia ECTS irizpideen arabera garatzeko irakasleek zein ikasleek erabiliko duten tresnarik garrantzitsuenetariko bat. Horretarako, honako | eduki hauek landuko dira: irakasgaiaren datuak (ikastegia, titulazioa, izena, gradua edo graduondoa, maila, mota eta ECTSko arauen araberako kreditu kopurua), irakaslearen datuak (izena eta abizenak, irakasgaia zein ikastegitan ematen duen, saila eta harremanetan jartzeko modua), ikasleak irakasgaian eskuratu beharreko gaitasunak, ikasgaiaren gaitegia (atalak eta azpiatalak), ikasgaiaren metodologia (ikasleak irakasgaian eskuratu behar duen gaitasun espezifikoa, ikasleak egin beharreko eginkizun mota, ikasleak lanean ematen duen ordu kopurua, ikasleari ematen zaizkion baliabide materialak, talde mota eta lan mota), kronograma, ebaluazioa (ikasleak irakasgaian eskuratu behar duen gaitasun espezifikoa, ebaluazio tresna, ebaluazio irizpideak eta notaren ehunekoa) eta bibliografia (oinarrizko bibliografia, sakontzeko bibliografia, web gune interesgarriak eta irakasgaiarekin zerikusia duten aldizkarien zerrenda). | |
Hain zuzen ere, irakasleek zein ikasleek erabiliko duten tresnarik garrantzitsuenetariko bat da. Horretarako, honako | eduki hauek landuko dira: irakasgaiaren datuak, irakaslearen datuak, gaitasunak, gaitegia, metodologia, ebaluazioa eta bibliografia. | |
2011 | ||
| Eduki hauek landuko dira praktiken eskuliburuko unitate didaktikoetan: | |
2014 | ||
Garapenari buruzko honako | eduki hauek landuko dira liburu honen lehenengo kapituluan. Lehenengo zatian, garapenaren psikologiarekin loturiko kontzeptuak, garapenaren definizioa, garapenaren esanahia, garapenaren aroak, garapenaren helburuak, garapenean eragina izan dezaketen faktoreak; bigarren zatian, azalduko da nola iritsi den gizakia hainbat espezieren artetik espezie bakarra izatera, gizakuntza prozesua izango da hizpide eta faktore biologikoen, psikologikoen eta soziokulturalen eragina zehaztuko da; hirugarren zatian, giza garapenaren azterketa zientifikoa hasi zenetik, eztabaida sutsua eragin duten honako gaiak aukeratu ditugu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
eduki hauek | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki hauek landu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |