Emaitzak: 8
2000 | ||
Eta aparatu horien bitartez lortutako kopuruak direla-eta, irratia aztertzen dutenek honako ondorio hau atera dute: honez gero ezin da irratia masa fenomenotzat jo, kalitatea, estazioen orientabidea eta irratsaioen | edukiak garrantzitsuagoak diren bitartekotzat baizik. Irratibidean zenbatasunak gero eta axola txikiagoa dauka. | |
2002 | ||
Eta hirugarren fasean, telefonoan bezala, aurretik ez dakiten lan bat, galderanagusiarekin harremana izaten du, batzuetan gaia da oinarria eta besteetan testu era; adibidez, eguneko efemerideak emanda, gertaera historiko bat kontatu, EuskalHerrian dauden desberdintasun klimatologikoak, jokoak edo denbora pasak...Estrategiak aktibatu behar ditu, aurrekoan prestatu duen lan hori honetaraekartzeko, ikasi dituen mekanismoak bat batean aktibatzeko. Ekintzek eginkizunbat | edukitzea garrantzitsua iruditzen zaigu, ikasleek helburu bat izan behar dutezati honetarako. Hala ere, noizean behin elkarrizketak bere bidea har dezake, egunaren arabera. | |
2007 | ||
Liburuak, ohiko sarrera eta bibliografiaz gain, apartadu bi | dauzka garrantzitsuak: | |
2008 | ||
Atalaren amaieran, ikasleak gaian sakondu ahal izateko irakurgai osagarriak gomendatuko dira. Liburuaren gai guztietako | eduki garrantzitsuenak laburbiltzeko xedearekin, D eranskinetan, hurrenez hurren gaiarekin erlazionatutako diapositibak aurkezten dira. | |
Ondoren, idazketa lanaren testuingurua hartuko du kontuan. Idazketaren helburuak, irakurleen bereizgarriak eta idazlanaren eskaerak kontuan hartuta, | edukirik garrantzitsuenak aukeratu eta egitura koherentean antolatuko ditu. Komunikazio egoera kontuan hartuta, kendu egingo ditu ideia desegokiak eta modu hierarkikoan antolatuko ditu egokiak. | |
2009 | ||
Horretarako nahikoa da gezi bikoitza erabiltzea birbideratzean: Kontu handiz erabili beharrekoa da fitxategien birbideratzea. Nahi gabe | eduki garrantzitsuko fitxategien gainean idatzi eta hauen edukia galtzeko arriskua baitago. | |
2011 | ||
Zenbaiten ustetan, jendea fidelizatuta | edukitzea garrantzitsua da eragin taldeek nahi dutena egin dezagun: | |
2015 | ||
Sistema aldakorrak osagai edo funtzionalitate berriak beharizan ditzakete. Honengatik, ezaugarri hau kontutan | edukitzea garrantzitsua da teknika bat edo besteaukeratzeko orduan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki garrantzitsu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki garrantzitsu aukeratu | 1 (0,01) |
eduki garrantzitsu fitxategi | 1 (0,01) |
eduki garrantzitsu iruditu | 1 (0,01) |
eduki garrantzitsu laburbildu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |