2002
|
|
Gaur egungo erronka ez dago jada informazioa helaraztean soilik,
|
edukiaren
esanahia ekoizteko ahalmenean baizik. Hain zuzen ere, aipatu berri den kontradikzio horretatik mugimendu sozialak agertzen dira.
|
2007
|
|
Ausaz handiagoa bai, baina zerki materialen izenetan ere hizkuntzak ez dira osoki bat etorrikoak: grekerak itsasoa esateko pontos, pélagos, als, thalassa zeuzkan; alemanak Meer eta See (nuancetuki ez balioberdinak); badira zuhaitza esateko hitzik ez dutenak, eta errumanierak arbore, copac, pom
|
dauzka
esanahi diferentziatuekaz1360 Antzeman daitezke kriterio batzuk, zeintzuk ere diren mundu eraketan jarraitzen, animismoa adb., gizakiaren bere buru proiekzioa naturan: latinak sua (ignis) bizidunen artean klasifikatu du, grekoak (pyr) bizigabeen artean; grekoak esklaboa (andrápodon) bizagabeen artean kokatu du, eta berdin latinak prostituta, lepatxuria (scortum), biak objektu salerosgarriak baitira; ilargia maskulinoa da alemanez, femininoa latinez; eguzkia maskulinoa da latinez, femininoa alemanez, neutroa errusieraz, etab.1361 «Esanahia per definitionem da hizkuntza partikularrekoa mugaketa adierazkizun posibleen artean»1362 Laburki:
|
|
Esan bezala, garaiko Alemanian, literato edo pentsalari batentzat, Estatua, nazionalitate politiko egun oroz aldagarria, erreferentzia erabat bigarrentiar ahazgarria ageri da gizatasunaren aldean. ...eratuz, Goethe-k «gizatiarki lehena», «indibiduala», «berekia» esan ohi duena, zuzenean kontrajarria nazionalari (das «Menschlich Erste», «Individuelle», «Eigentümliche»), baina inola ere ez dena ulertu behar gaizki banako hiritarraren zentzuan, ezpada nortasuna herritasun naturalean («Volkheit» dio Goethe-k) eta aiurri nazionalean («Nationalcharakter», «Nationalgeist») tinkotua
|
edukitzearen
esanahian, herritasun politikoaren ezaxolaz. Idazle aleman baten gizatasuna, bere alemantasuna da (Estatuarekiko ez menpetasuna hain zuzen), eta alemantasunean dauka bere unibertsaltasuna1056 Puntu honetan ez dago inolako oposiziorik, ezta diferentziarik ere, Goethe-ren eta Herder-en artean.
|
2008
|
|
barazkiak, giarra, haragia, libra bateko ogi bat eta litro erdi ardo, eta bazkalostean erreal bana edo bina banatu zitzaion txiro bakoitzari. Ez dakigu bazkari berezi horren zerbitzari lanetan aritu zirenak udalkideak izan ziren ala ez, baina Camposen eskakizunak
|
zeukan
esanahi sinbolikoa ez zaigu oharkabean pasatzekoa iruditzen.
|
2010
|
|
zenbat eta alde handiagoa (txikiagoa), are sakonagoak (arinagoak) izango dira genero desberdintasunen eraginak. Hau da, kalkulatzenden zenbakiak, berez, ez
|
dauka
esanahirik baina adierazle hau oso gaizki ulertu etaazaldu da hainbat ikerketa, txosten eta prentsa artikulutan. NBGPk berak onartuditu adierazle honek interpretatzeko eta kalkulatzeko orduan dituen zailtasunak etaharen definizioaren moldaketa aztertzen ari da.
|
2015
|
|
x ren bi balio lortzen dira bigarren mailako ekuazioa askatu ondoren: 0,512 eta 0,0542 Lehenak ez
|
dauka
esanahi fisikorik, orekako kontzentrazio negatiboak emango lituzke eta. Hortaz, oreka egoerako kontzentrazioak hauek dira, x= 0,0542 dela kontuan hartuta:
|
|
x ren bi balio lortzen dira bigarren mailako ekuazioa askatu ondoren: 44,19 eta 1,81 Lehenak ez
|
dauka
esanahi fisikorik, orekako kontzentrazio negatiboak emango lituzke eta. Hortaz, oreka egoerako kontzentrazioak hauek dira:
|