Emaitzak: 5
2007 | ||
Berrikuntzak ez dira lantaldean bakarrik gertatuko, programaren estetikan eta | edukietan ere bada nobedaderik. Denboraldi batzuetan ETBko platoetatik kanpo ibili ondoren, aurten Miramongo estudioetara itzuliko da programa. | |
2009 | ||
Hasiera batean, ez genuke jada informazioa kultura kodetzeko eta transmititzeko bitartekari neutro bezala tratatuko. Zentzu horretan, beraz, informazioa, kutxa ez ezik, | edukiak ere bada. Marc Ambinder ek (2008)" komunikabide berriei" eta Estatu Batuetako presidentearen politikari buruz esaten duen moduan," Batu" nozio horrek, eta bere izenean guda zibilean() borrokatzeak, egunkarien indarrari esker irabazi zuen sinesgarritasuna, horrela hurbildu baitzen auzia eta batasunaren ideia indartu. | |
2018 | ||
Horrelako aukerei ezin zaie itzuri egiten utzi. Gainera, bietako inork ere argudio hau mahai gainean jarri ez badu ere, elkarbizitzan ondo moldatuko ote diren kezka ere hor dago, eta ezezkoan, nor bere etxera itzultzeko aukera eskura | edukitzea ere bada erabakiaren atzean egon den arrazoi garrantzitsua, segur aski, esplizitatu gabe izan bada ere, edo hori otu zaio orain Loreari bat batean," Eta ez bagara moldatzen. Ezer ez, berriz hona eta kito" moduko flash bat izan duenean. | |
2021 | ||
Kooperazioa helburu komunak erdiesteko eta haien ikaskuntza zein ikaskideena optimizatzeko elkarrekin lan egitean oinarritzen da (Jonhson, Johnson eta Holubec, 2013 in Jonshon eta Jonhson, 2014), eta intentzionalitatea eskatzen du, ez baita zoriz gertatzen den zerbait. Metodologia edo lan egiteko moldea baino gehiago da, hortaz, ikasten den | edukia ere bada (Pujolàs, 2004) eta frogatuta dago gizarteko esparru batzuetan elkarrekintza indartzen eta sakontzen bada, batetik, eta kooperazioa lantzea helburu dituzten hezkuntza testuinguruak sortzen badira, bestetik, ikasleen kooperazioan lan egiteko joera handitzen dela (Choi eta besteak, 2021). Kooperazioan lan egiten den ikasprozesuetan, ez du esan nahi osatutako taldeko kide bakoitzak ez duenik hel85 Johnson-ek eta Johnson-ek (2014: 842) proposatzen dituzten lau IK motetatik Formal cooperative learning, informal cooperative learning, Cooperative based groups, Constructive controversy IK formalaren planteamenduetara, nagusiki, eta, zenbaitetan, IK informalera joko da. | |
Bai. Baina odol eskasa | daukadalako ere bada. Sekula ez naiz izan zerbait irrikaz sentitzeko gauza. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 5 (0,03) |
Lehen forma
daukadalako | 1 (0,01) |
edukia | 1 (0,01) |
edukiak | 1 (0,01) |
edukietan | 1 (0,01) |
edukitzea | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki ere | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki ere bada | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |