2012
|
|
Aztertutako editorialen
|
edukiari
dagokionez, editorial guztien artean 42k(% 37,5) Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legea bera zuten eztabaidagai eta 70ek(% 62,5) beste helburu batzuetarako aipatzen zuten legea, adibidez, Rodríguez Zapatero Espainiako presidenteak gobernuan egindako lorpenak azaltzeko, emakume langilearen nazioarteko egunari buruzko editorialetan edota Hondarribiko Alardeari buruzkoetan?.
|
2013
|
|
testu alderdiak pertsona arteko alderdiekin uztartzen duen eremua joko du begiz; hau da, diskurtsoaren antolamenduan nahiz esatarinorentzakoen arteko interakzio harremanetan eragiten duten diskurtsoaren hizkuntza osagaiak izan ohi dira azterkizun (Vande Kopple, 1985; Dafouz Milne, 2000). Diskurtsoaren gaineko diskurtso hori, edo proposiziozko
|
edukitik at
dagoen eremu hori bataiatzeko batzuek «metadiskurtso» terminoa erabili ohi dute, eta beste batzuek, berriz, «makroegitura».
|
2017
|
|
Gizarte sistema bakoitzak
|
dauka
dagokion artista eta arte ekoizpena, hau da, gizartea kapitalista eta heteropatriarkala bada, horrelakoa izango da haren arte sistema. Artistak, bere irizpideak kontuan hartuz, tokatzen zaion jokalekuan bere posizioa ahalik eta hoberen jokatu beharra du.
|
2019
|
|
Horrez gain, lana egiteko bildutako dokumentazioarekin osatu da artikulua.
|
Edukiari
dagokionez, artikuluan ez dugu soilik atsolorrari buruz hitz egingo, atsolorra gizarte konplexu baten adierazgarri bat besterik ez baita. Horregatik, besteak beste, nekazaritza munduaz, gizarte komunitarioaz, igarobide errituez, emakumeaz eta berorren sozializazioaz hitz egingo dugu.
|
2021
|
|
Inbertsio hitzarmenen
|
edukiari
dagokionez, nahiz eta Nazioarteko Inbertsio Zuzenbidea homogeneizatuta ez egon, BIT gehienek elementu komun batzuk dituzte: (1) zein inbertsio mota babestuko den adierazten da (kasu gehienetan inbertsio atzerritar zuzena); (2) inbertitzaile atzerritarra zein den definitzen da, eta (3) inbertitzaileei zenbait babes arau edo klausula ziurtatzen zaizkie10.
|
|
Beraien izaera, ohitura eta abarretan bertso eskolak eragina izan duela uste dutenen artean, eragin horren
|
edukiari
dagokionez hainbat dira atera diren ideia nagusiak (maiztasunaren arabera ordenatuta): euskara eta euskal kultura gehiago erabiltzea, ohiturak aldatzea, mundu ikuskera aldatzea, beste ikuspuntu batzuk ezagutzea, harremanak egiteko modua aldatzea...
|
|
Nazioarteko datu baseetan batez ere, ingelesez laburpena izatea nahitaezkoa da (Orduña Malea et al., 2016). ERIH Plus12 edo Web of Science13 bezalako baldintzen artean
|
edukiak
dauden hizkuntzetan daudela ere, laburpenak ingelesez ematea ageri da. Artikuluen laburpenetarako erabiltzen diren hizkuntzak modu argian zehaztea ezinezkoa da kasu batzuetan, aldizkarietan hizkuntza desberdinetako edukiak onartzen direnez, laburpenak ere hizkuntza desberdinetan ematen baitira.
|
2022
|
|
2008ko krisi ekonomikoa dela eta, Euskal Herrian egondako fenomeno migrante jakina dugu Europar Batasuneko (EB) beste herrialde batzuetara emigratzea. Mugikortasuna bultzatzen duten arrazoien artean, lana aurkitzeko aukera berriak eta aintzatespen profesional eta sozial hobeak
|
edukitzea
daude, nahiz eta mugikortasuna egiteak ez duen beti igurikimen horiek betetzea bermatzen. Euskal Herriko eta Espainiako migrazio mugimendu hori ez da dramatikotzat jotzen, inplikatutako migranteek hezkuntza eta kulturarteko trebetasun handiagoak dituztelako (Elgorriaga, Ibabe eta Arnoso, 2019), eta komunikabide modernoek familiarekin eta lagunekin etengabeko harremana izatea errazten dutelako (Alaminos eta Santacreu, 2010).
|