Emaitzak: 7
2010 | ||
Datu hauek informazioaren eta | edukien arabera aztertzeko, 2 x 2 x 3 (Adina x Informazioa x Edukia) bariantza analisi bat burutu zen. Puntuazio zuzenen kasuan bezala, Informazioa [F (1, 58)= 11.69; p < 0,001] eta Edukia [F (2, 116)= 274,41; p < 0,001] aldagaiak esanguratsuak izan ziren. | |
2011 | ||
Disney Channel katean audientzia kuota onenak izan dituzten telesailen | edukia aztertu ostean eta teleserie horiei buruz Bizkaiko bi ikastetxetan egindako inkesta eta eztabaida taldeetan jasotako datuei erreparatuta, honako ondorio nagusiak bildu daitezke: | |
2013 | ||
Itzultzen hasi aurretik, esku artean zer | daukan aztertu behar du itzultzaile egokitzaileak; horretarako materiala ikuskatubehar du. Lehen ikuskatze horretan, itzultzaileak bi konturi erreparatuko die. | |
2014 | ||
ETBko albistegiek hedatutako nazio identitate eta erreferentzialtasuna aztertzeko 2008 urteko eta 2010 urteko Gaur Egun programaren eduki analisia egin da. Horretarako albistegi bakoitzaren | edukiak aztertu dira. Ikerketan kontuan hartu den epea urtebetekoa izan da kasu bietan, urtarriletik abendu arteko tartea urte bakoitzean, hain zuzen ere. | |
«Garapenerako lankidetza proiektuak hegoko herrialdeetan» modalitateari dagokionez, kasu gehientsuenetan formakuntza eta trebakuntzarekin lotutako gaien inguruko proiektuak izan badira ere, teknologia truke eta teknologia transferentziarekin lotutako hainbat proiektu ere izan dira. Aipatzekoa da azterlan honetan ezin izan dela proiektuon | edukia aztertu, ez behintzat erakundeek bakoitzari buruz gordetzen duen oinarrizko informazioaz haratago. Azterketa horretan sakontzea etorkizuneko azterlanen batean egiteko gelditzen da. | |
2019 | ||
Hau da, metodo horren bidez aipaturiko txio guztietan errepikatzen diren gai edo klase nagusiak identifikatu dira. Gainera, analisi lexikalaren teknika baliagarria da gizarte irudikapenen | edukia aztertzeko, arloko ikerketa klasikoen emaitzekin bat (Lahlou, 1996a, 1996b). | |
2022 | ||
Ikerketa honek historiaren beraren irakurketa eskuratu nahi izan du, eta horretarako oso egokia izan da horren inguruan dauden istorioak aztertzea. Gure ustez, garrantzitsua da memoria historikoa —Errepublika, Gerra Zibila, diktadura— jorratu duten XXI. mendeko filmen | edukiak aztertzea, gizartearen eta zinemaren arteko harremana ulertzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 7 (0,05) |
Lehen forma
edukia | 3 (0,02) |
edukiak | 2 (0,01) |
daukan | 1 (0,01) |
edukien arabera | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki aztertu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki aztertu behar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |