Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 18

2002
‎Antzeko joera da inportazioen bilakaeran somatzen dena. Hain zuzen, 90ekohamarkadan inportatutako produktuen teknologia edukia aztertuz gero, teknologia eduki handiko eta ertain handiko produktuen pisua handitu egin dela ikusi ahal dahemen ere, betiere teknologia eduki apaleko produktuena jaitsiz. Dena den, inportazioen kasuan bilakaera hori leunagoa izan da.
‎Ataza multzoa osatu ondoren, materiala aukeratuko dugu. Material berriasortzen hasi baino lehen, eskura daukaguna aztertuko dugu, EUSKALDUNTZEESTANDARREAN BALIAGARRIA IZANGO ZAIGUN MATERIALA/ ikus entzunezkoa zein idatzia.
2006
‎Bigarren fase prerromanikoa datatzen duen oroitzapenezko epigrafea edo oroitarria ere badaukagu aztertzeko moduan, Vigilak 939an egindako erreformarena. Honela izan da transkribatua (García Camino eta Azkarate, 1996:
‎Goiko astroetara begirada zuzendu baino lehen, hobe dugu gure oinen azpian daukaguna aztertzea, eta ulertzea!
‎Engainuzko mezuaren edukia aztertzean, esan behar da adierazpen guztiak ez direla engainuzkoak; adibidez oso arinak eta orokorrak direnek, egiazkoak ez diren arren, ez dute engainua sortzen, iragartzen den produktuarekiko arreta lortu eta suspertu nahi baita iragarki horietan. Horretarako, frogagarriak ez diren adierazpenak eta hanpatzeak erabiliko dira, jakinda publikoak ez dituela serio hartuko, eta kasu bakoitzean baliabide desberdinak erabiliko ditu (Feliu eta Bendito, 1989:
‎Publizitatearen Lege Orokorraren 5 artikuluaren edukia aztertzean esan dezakegu bat datorrela 1991ko urtarrilaren 10eko 3/ 1991 Lehiaketa Desleialaren Legeak ematen duen jokaera desleialaren kontzeptuarekin; hori dela eta, Espainiako ordenamendu juridikoak bi lege ditu balizko kasu bakarra arautzeko. Doktrinaren sektore batek lehenagoko PLO indarrean ote zegoen zalantza bazuen ere142, 2002ko urriaren 28ko 39/ 2002 Legea eman zen Publizitate Konparatiboaren Zuzentaraua Espainiako ordenamendura egokitzeko.
2007
‎Batetik, ez dugarapen moralari buruzko teoria osatua eskaintzen; bestetik, muturrera jotzenduenean,, linguistikakeria, n erortzen da. Alegia, benetako edukia aztertu ordez, hitzen formalismoan gelditzen da.
2009
‎Fitxategi bat jaso eta edukia aztertu: hitz kopurua, bokal kopurua, hitz eta letra bakoitzaren maiztasuna, etab.
2010
‎2.5 ataleanetiologia azalduko da. 2.6 atalean diagnosi diferentzialari buruzko edukiak aztertuko dira. 2.7 atalean dementzia mota nagusiak definituko dira.
‎Azkenik, jardueren bukaera eta prozesua sententziarako prest aldarrikatzen duen epailearen adierazpena ere jasoko du. Akta horren edukia aztertzen du Valle Muñoz, F. A. k,. El acta del juicio en el proceso laboral?, Actualidad Laboral, 2005/ 14 zk.
‎Hemen akzio eskubidearen edukia aztertzean esandakora mugatu behar da. Bakarrik beste bi tutelen eraginkortasunerako kautelazko tutelak duen garrantzia azpimarratu nahi da.
2011
‎Bestela esanda, konbergentzia mediatikoaz ari garenean, ezinbestean, edukiei, planifikatze motarieta eduki horiek lantzeari eta hedatzeari buruz aritzeko teknologia, merkatu, profesionaltasun eta kontsumo baldintza berriak kontuan izan behar dira. Izan ere, konbergentzia mediatikoa definitzean, zenbait egile, esaterako, Quinn (2005) edoEdgar Huang et al. (2004), multimedia edukien garrantzia nabarmentzen ari dira.Are gehiago, bada konbergentzia edukien arabera aztertzearen alde dagoenik ere, konbergentzia ekoizpen moldeari eta edukien kontsumoari eragiten dien prozesutzatjotzen baitute (Jenkins, 2006).
‎Internet kezka soziala baten eskutik dator; erreparo handia dago. Gurasoek ez dakite edukiak aztertzen. Telebistan bai.
2012
‎Albisteei erreparatzean, hartzaileek diseinuaren araberako aurreiritziak sortzen dituzte. Horregatik, edukia aztertu barik ere, hedabidea errefusatzeko erabakia har dezakete hartzaileek. Beraz, diseinuak berebiziko garrantzia du.
‎Engainuzko mezuaren edukia aztertzean, esan behar da adierazpen guztiak ez direla engainuzkoak; adibidez oso arinak eta orokorrak direnek, egiazkoak ez diren arren, ez dute engainua sortzen, iragartzen den produktuarekiko arreta lortu eta suspertu nahi baita iragarki horietan. Horretarako, frogagarriak ez diren adierazpenak eta hanpatzeak erabiliko dira, jakinda publikoak ez dituela serio hartuko, eta kasu bakoitzean baliabide desberdinak erabiliko ditu (Feliu eta Bendito, 1989:
2017
‎Filmek askaturiko fenolikoen guztizko edukia aztertzerakoan GL filmek G filmek baino konposatufenoliko gehiago liberatu dituztela ikusi daiteke. Hau G eta GL filmen morfologian ikusitakoezberdintasunekin erlazionatuta egon daiteke.
2019
‎Lehenesan bezala, liposomen presentzian fluoreszentziaren intentsitatearen igoera bat gertatzekotan, elkarrekintza bategon dela ondorioztatzen dugu. Beraz, AC489 mintz ereduekin interakzionatzeko gaitasuna dauka aztertutako bipH etan, gatzik gabeko ingurunean dagoenean.
‎Kolesterolak toxinaren konformazioan eta topologian duen eragina aztertu ostean, ACT ak mintzak desegonkortzekoduen gaitasunean eraginik ote zeukan aztertu nahi izan genuen. Horretarako, solutu fluoreszenteen askapena neurtugenuen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia