2002
|
|
Antzeko joera da inportazioen bilakaeran somatzen dena. Hain zuzen, 90ekohamarkadan inportatutako produktuen teknologia
|
edukia
aztertuz gero, teknologia eduki handiko eta ertain handiko produktuen pisua handitu egin dela ikusi ahal dahemen ere, betiere teknologia eduki apaleko produktuena jaitsiz. Dena den, inportazioen kasuan bilakaera hori leunagoa izan da.
|
|
Ataza multzoa osatu ondoren, materiala aukeratuko dugu. Material berriasortzen hasi baino lehen, eskura
|
daukaguna
aztertuko dugu, EUSKALDUNTZEESTANDARREAN BALIAGARRIA IZANGO ZAIGUN MATERIALA/ ikus entzunezkoa zein idatzia.
|
2006
|
|
Bigarren fase prerromanikoa datatzen duen oroitzapenezko epigrafea edo oroitarria ere
|
badaukagu
aztertzeko moduan, Vigilak 939an egindako erreformarena. Honela izan da transkribatua (García Camino eta Azkarate, 1996:
|
|
Goiko astroetara begirada zuzendu baino lehen, hobe dugu gure oinen azpian
|
daukaguna
aztertzea, eta ulertzea!
|
|
Engainuzko mezuaren
|
edukia
aztertzean, esan behar da adierazpen guztiak ez direla engainuzkoak; adibidez oso arinak eta orokorrak direnek, egiazkoak ez diren arren, ez dute engainua sortzen, iragartzen den produktuarekiko arreta lortu eta suspertu nahi baita iragarki horietan. Horretarako, frogagarriak ez diren adierazpenak eta hanpatzeak erabiliko dira, jakinda publikoak ez dituela serio hartuko, eta kasu bakoitzean baliabide desberdinak erabiliko ditu (Feliu eta Bendito, 1989:
|
|
Publizitatearen Lege Orokorraren 5 artikuluaren
|
edukia
aztertzean esan dezakegu bat datorrela 1991ko urtarrilaren 10eko 3/ 1991 Lehiaketa Desleialaren Legeak ematen duen jokaera desleialaren kontzeptuarekin; hori dela eta, Espainiako ordenamendu juridikoak bi lege ditu balizko kasu bakarra arautzeko. Doktrinaren sektore batek lehenagoko PLO indarrean ote zegoen zalantza bazuen ere142, 2002ko urriaren 28ko 39/ 2002 Legea eman zen Publizitate Konparatiboaren Zuzentaraua Espainiako ordenamendura egokitzeko.
|
2007
|
|
Batetik, ez dugarapen moralari buruzko teoria osatua eskaintzen; bestetik, muturrera jotzenduenean,, linguistikakeria, n erortzen da. Alegia, benetako
|
edukia
aztertu ordez, hitzen formalismoan gelditzen da.
|
2009
|
|
Fitxategi bat jaso eta
|
edukia
aztertu: hitz kopurua, bokal kopurua, hitz eta letra bakoitzaren maiztasuna, etab.
|
2010
|
|
2.5 ataleanetiologia azalduko da. 2.6 atalean diagnosi diferentzialari buruzko
|
edukiak
aztertuko dira. 2.7 atalean dementzia mota nagusiak definituko dira.
|
|
Azkenik, jardueren bukaera eta prozesua sententziarako prest aldarrikatzen duen epailearen adierazpena ere jasoko du. Akta horren
|
edukia
aztertzen du Valle Muñoz, F. A. k,. El acta del juicio en el proceso laboral?, Actualidad Laboral, 2005/ 14 zk.
|
|
Hemen akzio eskubidearen
|
edukia
aztertzean esandakora mugatu behar da. Bakarrik beste bi tutelen eraginkortasunerako kautelazko tutelak duen garrantzia azpimarratu nahi da.
|
2011
|
|
Bestela esanda, konbergentzia mediatikoaz ari garenean, ezinbestean, edukiei, planifikatze motarieta eduki horiek lantzeari eta hedatzeari buruz aritzeko teknologia, merkatu, profesionaltasun eta kontsumo baldintza berriak kontuan izan behar dira. Izan ere, konbergentzia mediatikoa definitzean, zenbait egile, esaterako, Quinn (2005) edoEdgar Huang et al. (2004), multimedia edukien garrantzia nabarmentzen ari dira.Are gehiago, bada konbergentzia
|
edukien arabera
aztertzearen alde dagoenik ere, konbergentzia ekoizpen moldeari eta edukien kontsumoari eragiten dien prozesutzatjotzen baitute (Jenkins, 2006).
|
|
Internet kezka soziala baten eskutik dator; erreparo handia dago. Gurasoek ez dakite
|
edukiak
aztertzen. Telebistan bai.
|
2012
|
|
Albisteei erreparatzean, hartzaileek diseinuaren araberako aurreiritziak sortzen dituzte. Horregatik,
|
edukia
aztertu barik ere, hedabidea errefusatzeko erabakia har dezakete hartzaileek. Beraz, diseinuak berebiziko garrantzia du.
|
|
Engainuzko mezuaren
|
edukia
aztertzean, esan behar da adierazpen guztiak ez direla engainuzkoak; adibidez oso arinak eta orokorrak direnek, egiazkoak ez diren arren, ez dute engainua sortzen, iragartzen den produktuarekiko arreta lortu eta suspertu nahi baita iragarki horietan. Horretarako, frogagarriak ez diren adierazpenak eta hanpatzeak erabiliko dira, jakinda publikoak ez dituela serio hartuko, eta kasu bakoitzean baliabide desberdinak erabiliko ditu (Feliu eta Bendito, 1989:
|
2017
|
|
Filmek askaturiko fenolikoen guztizko
|
edukia
aztertzerakoan GL filmek G filmek baino konposatufenoliko gehiago liberatu dituztela ikusi daiteke. Hau G eta GL filmen morfologian ikusitakoezberdintasunekin erlazionatuta egon daiteke.
|
2019
|
|
Lehenesan bezala, liposomen presentzian fluoreszentziaren intentsitatearen igoera bat gertatzekotan, elkarrekintza bategon dela ondorioztatzen dugu. Beraz, AC489 mintz ereduekin interakzionatzeko gaitasuna
|
dauka
aztertutako bipH etan, gatzik gabeko ingurunean dagoenean.
|
|
Kolesterolak toxinaren konformazioan eta topologian duen eragina aztertu ostean, ACT ak mintzak desegonkortzekoduen gaitasunean eraginik ote
|
zeukan
aztertu nahi izan genuen. Horretarako, solutu fluoreszenteen askapena neurtugenuen.
|