2001
|
|
Kopurua, aurreragokoa bezain handia ez bada ere, larri larria da oraino eta, ezbehar kopuru dramatiko hori zuritzeko
|
edo
, era askotako hamaikatxo arrazoi zein aitzakia adierazten diren arren, aditu guztiak bat datoz funtsezko puntu batean: automobila egoera zuzenean mantentzeak istripuen kopurua dezente murriz dezake.
|
|
Egin behar diren konponketak, eman beharreko bestelako prestazio guztiak, konpondu
|
edo
ordezkatzeko elementuak eta bezeroak ordaindu beharreko dirua, guztirako eta xehekapeneko prezioak adierazita.
|
|
Prezio guztietan zerga
|
edo
kargei dagozkien kostuak zehaztu behar dira.
|
|
Erabiltzaileak kotxea jaso eta konponketa gastuak ordaindutakoan, egindako lan guztiak agertuko dituen faktura emango zaio, lanorduen prezioak, ordezkaturiko pieza
|
edo
elementuenak (hauek bezeroak eskatu ahal izango ditu) eta erabilitako materialenak xehekapenez adierazita.
|
|
Azkenik, eginiko konponketa guztiek hiru hilabeteko
|
edo
ibilitako 2.000 kilometroko bermea dute; dena den, ibilgailu industrialen kasuan bermeak lehenago iraungitzen dira: konponketa egin denetik 15 egunera (edo, aurrekoetan bezala, 2.000 kilometrora).
|
|
Azkenik, eginiko konponketa guztiek hiru hilabeteko edo ibilitako 2.000 kilometroko bermea dute; dena den, ibilgailu industrialen kasuan bermeak lehenago iraungitzen dira: konponketa egin denetik 15 egunera(
|
edo
, aurrekoetan bezala, 2.000 kilometrora).
|
|
Horren atzetik datoz suspentsio kolonean eragindako kalteak (berezko higaduragatik
|
edo
espaloien kontra harturiko kolpe ugarien ondorez).
|
|
Motoreko matxurak garestiago izaten dira eta osotasunaren %20ra iristen dira ozta ozta: automobila abiatzeko ezintasunean
|
edo
elikadurako hutsegiteetan hautematen dira.
|
|
Nolanahi ere, non eta istripuaren
|
edo
motoreko arazo larriaren ondoriozkoa ez den, ordezko piezarik kritikoena enbrage kablea aldatu edo ordezkatzea da beti.
|
|
Nolanahi ere, non eta istripuaren edo motoreko arazo larriaren ondoriozkoa ez den, ordezko piezarik kritikoena enbrage kablea aldatu
|
edo
ordezkatzea da beti.
|
|
Bi egoeratan jarri behar dugu berebiziko arreta: beste ibilgailu bat aurreratzean bolumen handikoa baldin bada, bereziki eta mendi, eraikin
|
edo
tunelek babesturiko leku batetik lau eta irekia den beste batera irtetean.
|
|
errepidea erabat estalita dagoela adierazten du: egoera zail horretan, kateak jarrita
|
edo
kotxeak neumatiko bereziez hornituta dagoenean bakarrik ibil gaitezke, orduko 30 kilometroko abiaduran, gehienez ere.
|
|
elurrezko geruza lodia dela gaztigatzen du: hainbat zentimetroko elurrak errepidea estali du
|
edo
, izotz bihurturik, zirkulatzea ezinezkoa da, denbora epe luze batez mugiezindurik geratzeko arriskua baitago.
|
|
Izotz
|
edo
jela dagoenean, garrantzitsuena lurzoruari atxikitzen jakitea da.
|
|
Izotz plakak egon litezkeen errezeloak bazaude, mantsotu abiadura eta ipini motorea erregimen apalean (1.500
|
edo
2.500 bira minutuko) atxikipen sendoagoa lortzeko.
|
|
Aztertu, halaber, kautxuaren egoera: ez du arraildura
|
edo
pitzadurarik agertu behar, ezta ebakirik ere.
|
|
Begira ezazu balazta likidoaren maila, pastila
|
edo
zapatak.
|
|
Neumatikoetan behar ez bezalako higadurarik, hotsik
|
edo
gidagailuan dardarizorik hauteman baduzu, eraman ibilgailua tailerrera.
|
|
Erauntsika ari badu eta asfaltoa behar bezain azkar irensteko gauza ez baldin bada
|
edo
lurzoruan gorabeherak baldin badaude, errepidean putzu txiki edo koxkorrak sor daitezke: gure automobilean horiek izango duten eragina aquaplanning izenaz ezagutzen dugu.
|
|
Erauntsika ari badu eta asfaltoa behar bezain azkar irensteko gauza ez baldin bada edo lurzoruan gorabeherak baldin badaude, errepidean putzu txiki
|
edo
koxkorrak sor daitezke: gure automobilean horiek izango duten eragina aquaplanning izenaz ezagutzen dugu.
|
|
Irtenbiderik zuhurrena, gidagailuari sendo eustea da, traiektoria desbideraketak ahal den neurrian zuzenduz, bat batean azeleratu
|
edo
gelditu gabe, inolaz ere.
|
|
Hozte sistemako likidoa(
|
edo
bi urtez behin).
|
|
50.000 kilometro
|
edo
gehiago egin ondoren Neumatikoak (gehienez, 50.000 kilometro).
|
|
Banatze hedea (60.000
|
edo
70.000 kilometro).
|
|
Hozte sistemako likidoa(
|
edo
bi urtez behin).
|
|
50.000 kilometro
|
edo
gehiago egin ondoren Neumatikoak (gehienez, 50.000 kilometro).
|
|
Banatze hedea (60.000
|
edo
70.000 kilometro).
|
|
1995eko Bidaia Konbinatuen Legean oinarritutako txosten honetan, agentzia batean bidaia kontratatzen dugunean sortzen diren zalantzei erantzun nahi die eta baita informazio orriek zer jaso behar duten, tarifak aldatu baldin badira nola erreklamatu,
|
edo
aurrerapena ordaindu ondoren ezustekoak sortzen badira bidaiari nola uko egin ere.
|
|
prezioa, honako hauek zehaztuta: bidaia konbinatuaren zenbatekoa, aukerako txangoen gutxi gorabeherako tarifa, aurrerapenaren zenbatekoa
|
edo
ehunekoa eta gainerakoa ordaintzeko epeak eta, hala badagokio, finantzaketarako aukerak.
|
|
Informazio orriaren edukia loteslea da maiorista, antolatzaile
|
edo
xehekariarentzat, honako kasuetan izan ezik:
|
|
Hala egiten badu, ordainagiri
|
edo
egiaztagiri bat emango da, jasotako kopurua eta kontzeptuak adieraziko dituena.
|
|
Bezeroa irteera orduan agertzen ez bada, ez du dirua berreskuratzeko aukerarik izango eta bidaiaren prezio osoa ordaindu du, agentziarekin ados jarri
|
edo
ezinbesteko arrazoirik tarteko ez bada behintzat.
|
|
Agentziak bidaia konbinatua bertan behera uzten badu, honako bi aukera hauen artean aukeratu ahal izango du kontsumitzaileak: ordaindutako kopuru guztiak berreskuratzea
|
edo
kalitate bereko edo handiagoko beste bidai bat egitea, agentziak hala eskaintzen badio.
|
|
Agentziak bidaia konbinatua bertan behera uzten badu, honako bi aukera hauen artean aukeratu ahal izango du kontsumitzaileak: ordaindutako kopuru guztiak berreskuratzea edo kalitate bereko
|
edo
handiagoko beste bidai bat egitea, agentziak hala eskaintzen badio.
|
|
Gainera, antolatzaileak
|
edo
xehekariak honako kopuru hauek ordaindu behar ditu kalte ordain gisa:
|
|
Estatuko milioi bat lagunek baino gehiagok izaten du ezbeharren bat urtero bidaian, ustekabeko gaixotasun bat, ekipajea galtzea
|
edo
beste zerbait.
|
|
Bidaiarako asegurua egitea gomendatzen dute agentziek eta honako hauek sar daitezke bertan: ekipajea lapurtu
|
edo
hondatzea, heriotza edo ezintasunagatiko kalte ordaina, gozatu ez diren opor egunen zenbatekoa berreskuratzeko aukera, doako osasun laguntza eta laguntzaile batekin eta gastu guztiak ordainduta aberriratzea.
|
|
Bidaiarako asegurua egitea gomendatzen dute agentziek eta honako hauek sar daitezke bertan: ekipajea lapurtu edo hondatzea, heriotza
|
edo
ezintasunagatiko kalte ordaina, gozatu ez diren opor egunen zenbatekoa berreskuratzeko aukera, doako osasun laguntza eta laguntzaile batekin eta gastu guztiak ordainduta aberriratzea.
|
|
Bidaiaren arazoak konpontzen espezializaturiko aseguru etxeen eskaintzetan ez dituzte asegururik gabe uzten gatazkak, ezegonkortasun politikoa
|
edo
delinkuentzia maila handia bizi duten herrialdetarako egiten diren bidaiak.
|
|
bezeroak antolatzaileari
|
edo
xehekariari eskatu eta onartu diren baldintza bereziak.
|
|
kontsumitzaileak antolatzaile
|
edo
xehekariari edo, hala badagokio, zerbitzua zuzenean eskaintzen duenari kontratuaren exekuzioan bete ez duen guztiaren berri idatziz edo jasota uzteko beste edozein eratan emateko duen obligazioaren berri.
|
|
kontsumitzaileak antolatzaile edo xehekariari
|
edo
, hala badagokio, zerbitzua zuzenean eskaintzen duenari kontratuaren exekuzioan bete ez duen guztiaren berri idatziz edo jasota uzteko beste edozein eratan emateko duen obligazioaren berri.
|
|
kontsumitzaileak antolatzaile edo xehekariari edo, hala badagokio, zerbitzua zuzenean eskaintzen duenari kontratuaren exekuzioan bete ez duen guztiaren berri idatziz
|
edo
jasota uzteko beste edozein eratan emateko duen obligazioaren berri.
|
|
bezeroak antolatzailearen
|
edo
xehekariaren aurka bide judizialetik ekiteko duen aukeraren berri eta horretarako bi urteko epea duela.
|
|
prezio orokor batean, elementu hauetako bi
|
edo
gehiago jartzen dira erabiltzailearen eskura: garraioa, alojamendua eta bestelako turismo zerbitzuak, zerbitzuak 24 ordu baino gehiagoko iraupena badu eta gau bateko egonaldia barne sartzen bada.
|
|
bidaia konbinatuak antolatu ohi dituena eta zuzenean
|
edo
agentzia xehekari baten bitartez saltzen dituena.
|
|
bidaiaren aurretik
|
edo
bidaian zehar gertatzen diren gertaera ezohiko eta aurrez sumatu ezinak, agentziak edo kontsumitzaileak ebitatu ezin dituen ondorioak dituztenak, behar adinako arduraz jokatu arren.
|
|
bidaiaren aurretik edo bidaian zehar gertatzen diren gertaera ezohiko eta aurrez sumatu ezinak, agentziak
|
edo
kontsumitzaileak ebitatu ezin dituen ondorioak dituztenak, behar adinako arduraz jokatu arren.
|
|
Kasurik ohikoenak: bezeroa bera
|
edo
familiako norbait hil edo ospitaleratzea, aurrez sumatu ezindako gerra gatazkak edo gatazka sozialak, hondamen naturalak (uholdeak, lurrikarak) edo oso eguraldi baldintza txarrak.
|
|
Kasurik ohikoenak: bezeroa bera edo familiako norbait hil
|
edo
ospitaleratzea, aurrez sumatu ezindako gerra gatazkak edo gatazka sozialak, hondamen naturalak (uholdeak, lurrikarak) edo oso eguraldi baldintza txarrak.
|
|
Kasurik ohikoenak: bezeroa bera edo familiako norbait hil edo ospitaleratzea, aurrez sumatu ezindako gerra gatazkak
|
edo
gatazka sozialak, hondamen naturalak (uholdeak, lurrikarak) edo oso eguraldi baldintza txarrak.
|
|
Kasurik ohikoenak: bezeroa bera edo familiako norbait hil edo ospitaleratzea, aurrez sumatu ezindako gerra gatazkak edo gatazka sozialak, hondamen naturalak (uholdeak, lurrikarak)
|
edo
oso eguraldi baldintza txarrak.
|
|
Erreserba hamar egun baino gehiagorako baldin bada, hamar egun bakoitzeko egun bateko prezioaren parekoa
|
edo
epealdi horren zatia izan liteke ordaindu beharrekoa.
|
|
Hotel
|
edo
pentsio baten zerbitzuak kontratatzean, ohe osagarriak edo kontratuan sartzen ez diren zerbitzuak jartzea eskatu ahal izango du bezeroak.
|
|
Hotel edo pentsio baten zerbitzuak kontratatzean, ohe osagarriak
|
edo
kontratuan sartzen ez diren zerbitzuak jartzea eskatu ahal izango du bezeroak.
|
|
Hotelak ezin izango du gela arruntaren prezioaren %60
|
edo
gela bikoitzaren prezioaren %35 baino gehiago kobratu.
|
|
Hotelak bezeroari sehaskaren ordez ohe osagarri baten prezioa kobratu nahi badio, erreklamazio orrietara
|
edo
kasuan kasuko Autonomia Erkidegoko kontsumo erakundera jotzea komeni da.
|
|
Lapurreta gela barruan gertatu bada, erreklamazioak nekez egingo du aurrera: zaila izango da dirua
|
edo
bitxiak han zeudela frogatzea.
|
|
Gehienetan hotelek ez dute erantzuten armaz egindako lapurreten
|
edo
bestelako ezinbesteko gertaeren aurrean.
|
|
Tarifetan alderik balego, prezioak egokitu egin dira, gora
|
edo
behera.
|
|
Bidaiaren antolatzaileak kontratuan aurreikusitako zerbitzuen zati garrantzitsu bat hornitzen ez badu
|
edo
hornitu ezin badu, bidaiak aurrera jarrai dezan behar diren konponbideak hartuko ditu, kontsumitzailearentzat inolako kostu gehigarririk gabe.
|
|
Bezeroak antolatzaileak eskaini dituen konponbideak onartzen ez baditu, bidaian zehar erabilitakoaren pareko garraiobide bat eskaini dio antolatzaileak, inolako gastu gehigarririk gabe, irteera puntura
|
edo
bien artean adostutako beste lekuren batera itzultzeko.
|
|
Kontratua betetzen ez denean erantzukizuna nori dagokion (bidai agentzia minorista
|
edo
maioristari) dioten epaiak eskuratzeko: www.revista.consumer.es
|
|
Estatu barruko hegaldiak: ekipaje fakturatua
|
edo
eskukoa galdu edo hondatzen baldin bada, 500 Igorpen Eskubide Berezi (IEB)
|
|
Estatu barruko hegaldiak: ekipaje fakturatua edo eskukoa galdu
|
edo
hondatzen baldin bada, 500 Igorpen Eskubide Berezi (IEB)
|
|
arte, 118.440 pta
|
edo
711,84 euro inguru.
|
|
Maleta galdu
|
edo
hondatzen baldin bada, dagokion aire konpainiaren erreklamazio orria bete behar da.
|
|
ekipajea eman (hondatze kasuan)
|
edo
entregatu behar zen egunetik (galdu egin bada) 10 eguneko epearen barruan.
|
|
Epaitegien aurrean kalte ordainak eskatzeko epea galera
|
edo
kaltea gertatu zenetik 6 hilabetekoa da estatu barruko hegaldietan eta 2 urtekoa nazioartekoetan.
|
|
Legeak onartzen duen egoera honetan, kaltea izan duen erabiltzaileak eskubidea du aire konpainiak txartelaren prezioa itzul diezaion,
|
edo
(nahiago badu) ahalik eta azkarren joan behar duen lekura eraman dezaten eta gainera kalte ordaina jasotzekoa, dirutan nahiz bidaia bonoetan: 25.000 pta hegaldia 3.500 km baino gutxiagokoa bada eta 50.000 pta distantzia horretatik gorakoa baldin bada.
|
|
Konpentsazioak erdira jaitsi litezke hurrengo bi
|
edo
lau orduen barruan beste hegaldi batean lekua baldin badago.
|
|
Gainera, bidaiariak eskubidea du dei bat egiteko
|
edo
fax bat bidaltzeko eta baita ostatu eta mantenu gastuak ordain diezazkioten ere.
|
|
Kaltea izan duen bidaiariak eskubidea du txartelaren prezioa itzul diezaioten atzerapena
|
edo
bertan behera uztea arrazoirik gabea baldin bada (ezinbesteko kasua ez baldin bada); baina konpainiak ez daude kalte eta galeren aurrean erantzutera derrigortuta.
|
|
Galduz gero, txartela eman zuen bulegoari jakinarazi behar zaio, bikoiztua atera
|
edo
dirua itzul diezaguten, grabamen txiki baten deskontua eginda.
|
|
Aire konpainiak bere gain hartzen ditu erabiltzaileak hurrengo hegaldiaren zain dagoen artean dituen gastu justifikatu guztiak, adibidez telefono
|
edo
fax bidezko komunikazioa, ostatua, otorduak etab.
|
|
Antolatzaile eta minoristen erantzukizuna. 1 Bidaia konbinatuen antolatzaile eta xehekariek kontsumitzailearen aurrean erantzungo dute, bidaia konbinatuaren gestioan bakoitzari dagozkion betebeharren arabera, kontratuaren ondoriozko obligazioak ongi betetzeaz, betebehar horiek beraiek
|
edo
beste zerbitzu eskaintzaile batzuek bete behar dituzten kontuan izan gabe eta antolatzaile eta xehekari horiek zerbitzu horien eskaintzaileen aurka jokatzeko duten eskubidearen kalterik gabe. Erantzukizuna solidarioa izango da kontratuan aldi berean antolatzaile eta xehekari desberdinak daudenean, horien klasea eta euren arteko harremana edozein dela ere.
|
|
artikuluak antolatzaile eta xehekariak egiten ditu kontratuaren ondoriozko betebeharrak betetzearen erantzule, batera kontsumitzailearen aurrean, zerbitzu horiek eurek
|
edo
beste zerbitzu eskaintzaile batzuek eskaini behar dituzten kontuan izan gabe, eta argiago, agindu horretako 2.
|
|
atalak ezartzen duenez, lotura ez betetzearen
|
edo
akatsez betetzearen ondorioz kontsumitzaileak jasaten dituen kalteen aurrean erantzun egin dute, epaitutako kasuan gertatzen den bezala, inondik ere ez baita aurreikusi ezina edo aipatu Legeak aurreikusten dituen kasuetako batean ere ez baitago.
|
|
atalak ezartzen duenez, lotura ez betetzearen edo akatsez betetzearen ondorioz kontsumitzaileak jasaten dituen kalteen aurrean erantzun egin dute, epaitutako kasuan gertatzen den bezala, inondik ere ez baita aurreikusi ezina
|
edo
aipatu Legeak aurreikusten dituen kasuetako batean ere ez baitago.
|
|
artikuluaren arabera, maioristak eta minoristak «bidaia konbinatuaren gestioan bakoitzari dagozkion betebeharren arabera erantzungo dute kontsumitzailearen aurrean», baina azkenik ez da ahaztu behar uztailaren 19ko 26/ 1984 Legeko (kontsumitzaile eta erabiltzaileei buruzkoa) 27.2 artikuluaren arabera «erantzukizuna solidarioa izango dela kontratuan antolatzaile
|
edo
xehekari desberdinak batera agertzen direnean»; minoristak bidaia pentsatu eta exekutatzen ezertan ere ez zuela parte hartu frogatuta geratu denez, bitartekari hutsa izan baitzen, ¿ eta funtzio horretan zegokion komisioa eskuratuko zuen, baina besterik ez ¿, eta agentzia maioristak minoristaren lanetik erabat desberdinduta bete zituen bere funtzioak.
|
|
artikuluak (bidaia konbinatuei buruzkoak), bidaia konbinatuetako xehekariek kontsumitzaileen aurrean antolatzaileekin batera erantzukizun solidarioa dutela ezartzen du, bidaia konbinatuari begira bakoitzari dagozkion gestioko gaietan, kontratuaren ondoriozko obligazioak zuzen betetzeko, zerbitzuak zuzenean eurek
|
edo
beste zerbitzu eskaintzaile batzuek eman behar dituzten albora utzita; hau da, demanda jaso duen bidai agentziak ezin dio uko egin eskainitakoa baino maila apalagoko zerbitzuak ematearen erantzukizunari eta horren aurrean aitzakia moduan esan eskainitako produktu turistikoan izan diren akatsak Kubak ¿ bidaia Kubara egin baitzen ¿ bizi duen gabezia egoera orokorrak eragin dituela; mundu guztiak ...
|
|
Bezeroak guztien aurka
|
edo
horietako edozeinen aurka egin dezake, errepikapen eskubidearen kalterik gabe.
|
|
artikuluan jasotzen da produktu
|
edo
zerbitzu batez kontsumitzailearen aurrean saltzaileak agentzia minoristak duen zuzeneko erantzukizuna.
|
|
Ez da zaila izaten edozein ordutan aterpetxeetako ateak zabalik aurkitzea,
|
edo
gutxienez ostalaria nola aurkitu adierazita izatea.
|
|
Eta kasu gutxitan gertatzen da sakelako telefonoarentzat seinalerik ez
|
edo
bateria kargatzeko entxuferik ez izatea; sukaldea, otorduetarako mahaia eta egongela ere ohikoak izaten dira eta baita botikina ere.
|
|
Ez dira hain maiz aurkitzen arropa garbigailua eta hozkailua
|
edo
edari freskagarri eta kafe makinak.
|
|
Aterpetxe batzuetan arropa lehortzeko makina izaten da (Azofra, Leon eta Astorgan),
|
edo
mikrouhina, A Coruñako Alto do Pino etxean adibidez.
|
|
utzi eta Leongo basamortuan zehar abiatzen dira norbere buruaren bila
|
edo
agian bizitzaren zentzuaren beraren bila.
|
|
Santiago Bidea egiteko garairik onenak apiril bukaera eta maiatza hasiera dira,
|
edo
iraileko hirugarren astean hasi eta urria osoan zehar bestela.
|
|
Garai horietan bidean zehar
|
edo
aterpetxeetan parte hartzen duten pertsonek Bidearen benetako zentzuan parte hartzen dute; gainera, eguraldia ere egokia izaten da soroetan eta Galiziako gatainadietan zehar ibilaldi luzeak egiteko.
|
|
Beste zenbait bertako herritarrak dira, Santiago Bidea berpizteko borroka egin dutenak eta aterpetxea bizibide bihurtu dutenak; besteak beste Jato Villafranca del Bierzon
|
edo
Resti Castrojeriz en erromesaren eta ostalariaren arteko harremanaren adibide argiak dira.
|
|
Karitate kristauagatik lan hau egiten duten ordena erlijiosoek ere merezi dute erromesen eta aitormena: Gareseko Erreparazioko Apaizak ordenakoek
|
edo
Leongo lekaime Beneditarrek ongi ordezkatzen dituzte lan horretan diharduten gainerako ordenak (luze joko bailuke guztiak aipatzeak).
|
|
Goizez abiatzea pentsatuz gero, funtsezkoa da gosari on bat egiten behar adina denbora ematea, gutxienez 20 minutu: esnekiak, zerealak (zereal malutak, ogia, ogi xigortua, moldeko ogia ¿), fruta
|
edo
zukua eta osagarriak (gurina edo margarina, gazta, hestebeteak, marmelada, eztia, azukrea ¿).
|
|
Goizez abiatzea pentsatuz gero, funtsezkoa da gosari on bat egiten behar adina denbora ematea, gutxienez 20 minutu: esnekiak, zerealak (zereal malutak, ogia, ogi xigortua, moldeko ogia ¿), fruta edo zukua eta osagarriak (gurina
|
edo
margarina, gazta, hestebeteak, marmelada, eztia, azukrea ¿).
|
|
Adibidez: pasta, arroz
|
edo
barazki patata platerkada bat, haragia edo arraina (era soil batean prestatuak, koipe askorik gabe) barazki edo entsaladaz lagundurik.
|
|
Adibidez: pasta, arroz edo barazki patata platerkada bat, haragia
|
edo
arraina (era soil batean prestatuak, koipe askorik gabe) barazki edo entsaladaz lagundurik.
|
|
Adibidez: pasta, arroz edo barazki patata platerkada bat, haragia edo arraina (era soil batean prestatuak, koipe askorik gabe) barazki
|
edo
entsaladaz lagundurik.
|
|
Bazkaritan ogia jan behar da eta fruta apur bat
|
edo
esneki suaberen bat postrean.
|
|
Ogitartekoa jatea pentsatuz gero, patata tortilla izaten da onena eta gainean fruta
|
edo
zukua eta irabiaki edo infusio azukreduna, horrela karbono hidratoak hartzen baitira, ahulaldiaren aurkako antidoto gisa.
|
|
Ogitartekoa jatea pentsatuz gero, patata tortilla izaten da onena eta gainean fruta edo zukua eta irabiaki
|
edo
infusio azukreduna, horrela karbono hidratoak hartzen baitira, ahulaldiaren aurkako antidoto gisa.
|