Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.297

2001
‎M k 80 milimetroko perimetroarekin ukan daitekeen azalera handiena du.
‎: 348,75 dm be5te unitate batean adierazteko, tipiagoa a/ a handiagoa izanik ere, konbert5io tau/ a erabil daiteke .
‎Konberte; io tau/ a bat ere erabil daiteke baina zutabe bakoitzean, bi zifraren lekua atxiki behar da.
‎Luzera, edukiera, masa, edo azalera neurrietan, kalkulurik gabe unitatez aida daiteke .
‎Erran nahi du ene elgean: 34 Eiffel dorre koka daitezkeela .
‎Hola ere idatz daiteke : � x 18= 12
‎[g] Lehen ariketan aurkitu baliokidetasuna erabiliz, zenbaki baten zatikia hartu behar den problema biderketa pausatuz ebatz daiteke .
‎Zerrenda honetan, desberdintza doblean koka daitezkeen zenbakiak aurki itzazu. Desberdintza kopia zenbaki egokiez osatuz.
‎(0 37 mm erradioko zirkuluaren zentroa da.) Erdiguneko karratutik has zaitezke .
2002
‎� Kalkulu zalua: ikus 34 or. Hemen hauxe proposa daiteke :
‎[g 10en batuketa deskonposaketa guziak aurkitu (serie bat lez goititzen dela bestea 1ez tipitzen delarik ohar gaitezke ).
‎(fileta [g: 10, 20, 30 gaiko bilduma antolatuak kontatu, Jkasleak lagunt daitezke kopuru horiek Kanikarren kutxetan edo Dederen 10naka bilduak diren gaiak gordeak direlarik. kaniketan bezala irudikatzera bultzatuz (ikus 64 sk.).
‎" unitate" hitzaren orde" batekoa" erabiltzen dugu. Ha/ aber," hamarrekoa" edo" hamarra" erran daiteke . Adibidez:
‎10 bola daude abakoaren lerro batean. Sekuentzia abako handi bat daukan kartoia erabiliz has daiteke { fitxategiaren bukaeran): ikasleek bola kopuru zehatz baten inguratzen ikasten dute.
‎[Q] Emana den bola kopuruaren bilduma sortu eta erabilia den batuketazko deskonposaketa azaldu. Abako handia dakarren kartoiari esker ariketa osagarriak egin daitezke .
‎50 ezaupidea agerrarazi. Fitxategi bukaerako kartoia erabil daiteke .
‎{ 7S. orrialdean bezala). baliatzen dutela ohartu. Diruaren taula erabil daiteke (fitxategiaren bukaeran ikus). lkasleek 10 euroko billeteak baizik ez baitituzte, egoera honetan ere deskonposaketak 10ekin egin dituzte. C eta D jardueretan, ikasleek billeteak eta txanponak eskematikoki marrazten dituzte, 104 orrialdeko A jardueran bezala.
‎9+ 4, emaitza idatz (g Ariketa osagailuendako, diru taula erabil ezazue". daiteke . atuk etaren kalkulatzeko jokabidea: hamarrekoa gainditu (2)
‎� Sekuentzia Zenbakien tau/ a Kanikarrek eta Dedek bezala Gokoarekin has daiteke (ikus fitxategiaren bukaeran). Zenbakiak 69tik 79ra bereziki berrikusten dira (ikus 100 orrialdeko A oharra).
‎(6] Buruketa: zenbakien idazkerak (billeteetan eta txanponetan ageri dira} edo bildumen marrazkiak erabiliz (gauza bakoitzak euro 1 balio duelarik) batura atzeman daiteke .
‎2 zifrako eta zifra 1eko bi zenbakiren batuketa: lehenik batekoei kasu emanen diegu beste hamarrekorik sor daitekeenetz jakiteko.
‎Hastapenean fitxategi bukaerako kartoizko taula erabil daiteke . orberak zuzendu buruketa: osagai bat bilatu
‎1+ 3.. erran nahi du kutxan badela jadanik kanika bat eta beste 3 gehituko direla. Batuketaren trukakortasuna (1+ 3, adibidez, 3+ 1 bezala kalkula daiteke ) 39 orrialdean ikusiko da.
‎+ ikurra ez da bakarrik bi 7rentzat, adibidez, 5 erhi altxatzen ditu esku eskuinean eta 2 esku ezkerrean. lkasleek galdatua den zenbakiren batuketan erabiltzen. zenbakia idazten dute. Jarduera hau alderantzizko ariketa honekin has daiteke : irakasleak zenbaki Bestalde, zeroa sartzen da hemen:
‎Txanponen balioa da konda eta ez haien kopurua: 2 euroko txanponarekin euro bateko bi gai eros daitezke .
‎Nork dü diharü gehienik? lhardets. lseia zite pelotak marraztü gabe egitera.
‎24 orrialdeko jarduera baina eredu hori erabiltzen da oraino. altxatuak diren erhiak oraino ikus daitezkeen kanikei doazkie; bera. beheitituak direnak hutsik diren laukitxoei.
‎Beste 2 kanika gehitu behar dira... Ariketa osagailu zenbait egin daitezke liburu bukaerako kartoia baliatuz.
‎Urtxintxak 6 kontatzen du; 6 kontatzen [Q] Kanikarren kutxa irudikatuz kalkulatu. du eta 9 berriz kontatzen. Kanikarrek Beste ariketa zenbait egin daitezke kalkulatzen du: kutxan 6" ikusten" du; beste 3 liburuaren bukaerako kartoia baliatuz. irudikatzen ditu, orotara 9 heldu baita.
‎[fil Bosteko bilduma eginez kopuruak laster ezagut daitezkeela haurrei ohartaraz.
‎Bilduma handiak zenbatu. Xori kopuruaren asmatzeko, denak konta genitzake edo ainara kopurutik abia gaitezke W!, 21, 22, 23,...). Zenbakien balioa (20 eta 5) eta zenbaki handia lehenik finkatua izaiteak egin molde honi ohartzea errazten dute. C n, egin molde bera balia daiteke lehen zenbakia 20 ez izanik ere.
‎Xori kopuruaren asmatzeko, denak konta genitzake edo ainara kopurutik abia gaitezke W!, 21, 22, 23,...). Zenbakien balioa (20 eta 5) eta zenbaki handia lehenik finkatua izaiteak egin molde honi ohartzea errazten dute. C n, egin molde bera balia daiteke lehen zenbakia 20 ez izanik ere.
‎[fil lrudi bat laukiduran egin. lrudia, pundu urdinetik abiaturik, ordulariaren orratzen mugimenduari jarraikiz marrazten baldin bada, Zirrimarraren hutsak gisa honetan azter daitezke : lehen irudiko lehen lerro horizontala (gainekoa) sobera laburra da; bigarrenekoaren marra bertikala sobera luzea da, etab. I>
‎(püntü• urdinetik abia zite ). di �� �.J ��))
‎Alabainan, CP mailako ikasle bati 9 2 ulert erraza zaio egoera honetan. Hasteko, 9 gauza ikusi ditu, gero horietarik 2 gorde dira eta orain zenbat ikus daitezkeen bila� tzen du. Doakion gogoko irudia bere baitan eraikitzen duen ikasleak emaitza ere aiseago aurkituko du. i eta geometrikoak
‎1 eta 2 zifren kaligrafia. Gisa honetako jardueran trebatzeko, fitxategi bukaerako kartoia ere balia daiteke .
‎Jarduera hauentzat, bi orrialdeen bereiztea ez da beharrezkoa. Fitxa� tegiaren barnean erabil daitezke .
‎Gero taula hau laukitxoz laukitxo azter daiteke , zenba� kien segidaren zati bat ikertuz (ad., 7tik 13ra, 17tik 23ra, 27tik 33ra, etab.} aldi oroz zenbaki idatziaren eta doa� kion kanika kopuruaren baliokidetasuna azalduz:
‎Taularen ezagutza bederazkako" kate jokoarekin" burura daiteke . lrakasleak ikasleei, bata bertzearen ondotik:
‎Baturak 20 (114 orrialdeko jarduera bera). Bereizteko, hiruki aldeberdina" hiruki erregularra" deit daiteke eta hiruki angeluzuzena 1> ereduak baliatuz (1)
‎t>" hiruki ez erregularra". Gisa berean karratua laukizuzen erregularra dela erran genezake eta horrela karratuaren ikusmolde matematikoari hurbil gaitezke . Jarduera honetan, marrazkiaren egiteko behar diren irudien bilatzea erraza da irudi handiak suziri handiaren egiteko baliatuak baitira, ertainak suziri ertainarendako, eta abar.
‎[fileta [g: Ariketa 120 orrialdekoa baino zailagoa da eraikuntza izaite bereko baina izari ezberdineko irudiz egin daitekeelako (adibidez lehen elurrezko gizonttoaren hiru zirkuluak) C> ereduak baliatuz (2)
‎Zoin ote? êdo irudiak bi irizpideen arabera aida daitezkeelako (adibidez etxea). Zirrimarrak bi huts egin ditu irudia jartzean (marra horizontala mozten duen ezkerreko gizonttoa eta etxeko teilatua) eta huts bat irudiaren hautatzean (eskuineko gizonttoa).
‎taula zutabeka irakurtzen dela erran nahi du. Hamar, hogei, hogeita hamar, etab. serietik has daiteke ; ahoz� katzen den bigarren zenbakia lehenaren arabera� koa dutenen seriak: zazpi, hamazazpi, hogeita zazpi, etab., eta azkenik hain erregularrak ez direnak, hala nola:
‎Fitxategi bakoitzean den kartoizko gordailuari esker (hemen ttipiturik ageri) norberak zuzent dezakeen problema anitz sor daiteke (ikus 16, 26, 56, etab. or.).
‎Kartu hau sakolani garden batetan ezarrazü eta ezaba daitezkeen margoekin balia.
‎Kartu hau sakolani garden batetan ezarrazü eta ezaba daitezkeen margoekin balia.
‎• buruketen ebazteko hein bat baino gehiago eskain (errazenetik zailenera), ikasle guziak aitzina daitezen .
‎Bestalde batuketa taula gogoz ikasiz ere ez da kalku� latzen ikasten. CE ikasmailan haurrek biderketa taularekin egin dezaketena (haurrek zenbakien ezagutza ona erdietsi baitute orduko) batuketa taularekin ez daiteke egin.
‎13 zenbakiaren irudikatzeko: ••• Ondorioz, 5+ 3 eta 10+ 3 zenbakien baturak goizik ikas daitezke . Haien emaitza gogoan atxiki duela, beste kalku� luendako baliatzen du haurrak.
‎Zenbaki problemen kasuan, norberak zuzendu proble� mei leku handia eman diegu: honenbeste manatzen den egoerak, zenbaki baten osagaien bilatze egoerak(" gordai� luarekilako problemak"), iruditako problemak, etab. Nahi bezainbat itsats eta ken daitezkeen Kanikarren kutxa estalkiekin gisako horretako egoerak sortzen dira.
‎Urtea bukatzera doala, Problemen ebazteko atelierak (PEA) eginaraz daitezke , idatziz aurkeztu problemen ebaztera ekartzen baitute.
‎, le guziak aitzina daitezen
‎• Alabaina, kenketari esker, buruketa biziki desberdinak ebatz daitezke : bistan da, kenketa baten emaitza bilatzen den buruketa, bai eta emendatze baten balioa bilatzen denarena(" Jonek 17 irudi baditu, 32 dituen Soniak bezainbat nahi lituzke, zenbat erosi du?").
2005
‎Gainera, Al Muqtadir Bi Llah, nonbait laguntza beharretan balitz eta Antso Errege bere adiskideari dei egiten balio, bera gorputzez, eta bere baroiak laguntzera joan dakizkion , Erregek ordariak eskura litzake eta laguntzera joan lekioke. [...]"
‎Gainera, Al Muqtadir Bi Llah, nonbait laguntza beharretan balitz eta Antso Errege bere adiskideari dei egiten balio, bera gorputzez, eta bere baroiak laguntzera joan dakizkion, Erregek ordariak eskura litzake eta laguntzera joan lekioke . [...]"
‎Taloa ia eguneroko kontua zen eta artatxikia zen taloen oinarria. Haragia, berriz, bekan jan zitekeen eta jaten zen puxka ehizaren bidez eskuratutakoa izaten zen. Baserrietan arkumeak eta urdeak ere izaten zituztenez, haiek hiltzen zituzten eguna handia izan ohi zen.
‎Erregeek foruak emaiten zituzten jendeak hiri horietan koka zitezen . Jende horiek frankoak deitzen ziren zergarik ez baitzuten pagatzen eta gehienak" Frantzia" aldetik heldu baitziren.
‎Plano bat egiten diozu. Herrien izenak norabidearen arabera ordena itzazu gure beilaria ez dadin gal Euskal Herrian:
‎irudi ezaugarria. Etxearen atarian edo Erdi Aroko gudarien ezkutuetan kausi zitekeen eskultura edo irudia.
2008
‎• Nahi dutela herria libro izan dadin . Militarrek gobernamendua utz dezaten.
‎• Hori ezin daitekek erran.
‎• Xutik, haurrak, xut xutik eman zaitezte .
‎• Kasu! Jar zaitezte !
‎Ados? Bat, bi, hiru, has zaitezte !
2012
‎• Baionako portuko zerga dispentsa kentzea, pribilegio berak izan daitezen Lapurdiko probintzia guzian.
‎10 artikulua: Nehor ez daiteke bere aburuengatik arranguratua izan, erlijiozkoak izanik ere.
‎Komunikatzeko libertatea gizonaren eskubide baliosenetarik da. Beraz, herritar oro askatasunez mintza daiteke edo idatz dezake.
‎Herri konkistatuak asaldatu ziren, hala nola Espainia. 2 dok. Oroit gaitezen erresuma honen geroa Baionan erabaki zela 1808an.
‎• Kaian ikus daitezkeen eta zerrendetan agertzen diren bizpahiru inguraki izenda itzazu. Garraiatu behar diren salgaiak hiru maneretan inguratuak dira:
‎• Ohar berak egin ote daitezke Anduraingo jauregiaz?
‎Hemen irri egitea, jostatzea eta dantzatzea da gogoan duten gauza bakarra. Hiriaren atarian, karratu forman emanak eta animaliarik sar ez dadin zerratuak diren lur peza batzuk ikusten dira. Adarkiz estaliak dira eta zola ongi galgatua dute.
‎Adarkiz estaliak dira eta zola ongi galgatua dute. Arras idor egon daitezen hondarra barreiatzen dute(...). Hor dute gizonek denbora pasatzen, pilotan, birla jokoan eta beste joko frankotan.
‎Pegarra beterik eramateko, emazteek buru gainean pausatzen zuten. Egun berean bost alditaraino joan zitezkeen ur bila.
‎Lurrak emanarekin bizitzera saiatzen ziren. 2 eta 3 dok. Euskal Herrian 1 dok. laneko tresnak, kabalak eta jendeak denak aterpe berean aurki zitezkeen . 4, 5 eta 6 dok.
2013
‎• Astiri batez, eskuetarik lerratu zitzaidan eta mila puskatan hautsi. Katilu eder bat banu, maitea, segur naiz eguzkia berriz sar litekeela etxean. Zuk dakizu zer garrantzia duen" xauan" katiluak dutearen zeremonian...
‎◦ Astiri batez, eskuetarik lerratu zitzaidan eta mila puskatan hautsi. Katilu eder bat banu, maitea, segur naiz eguzkia berriz sar litekeela etxean. Zuk dakizu zer garrantzia duen" xauan" katiluak dutearen zeremonian...
‎Hirugarren egunean haize parpaila dantzarazten zuelarik goizeko haize freskoan, trufaka hasi zitzaizkion. Andere lerdenaren ezpainetan aldiz, irriño ttipi bat ikus zitekeen . Laugarren egunean, eltzegilea urrundu zen bere puskak bizkarrean, makila bat eskuan.
‎Hirugarren egunean haize parpaila dantzarazten zuelarik goizeko haize freskoan, trufaka hasi zitzaizkion. Andere lerdenaren ezpainetan aldiz, irriño ttipi bat ikus zitekeen . Laugarren egunean, eltzegilea urrundu zen bere puskak bizkarrean, makila bat eskuan.
‎Ene barneko altxorrak ezagutzen dituzu, eltzegile jauna, eta amets guziak horretan dauzkat, buztin katilu erakaitz horretan. Nola daiteke ote?
‎Ene barneko altxorrak ezagutzen dituzu, eltzegile jauna, eta amets guziak horretan dauzkat, buztin katilu erakaitz horretan. Nola daiteke ote?
‎• Edan dut izan daitekeen duterik goxoena," matxa" dute berde xoragarriena eta gelditzen zaidan hondar honetan ikusi dut ene etxe ondoan den istila, primaderako lehen eurien ondotik. Oh... barka, eltzegile jauna, denbora galarazten dizut ene ezdeuskeriekin...
‎• Edan dut izan daitekeen duterik goxoena," matxa" dute berde xoragarriena eta gelditzen zaidan hondar honetan ikusi dut ene etxe ondoan den istila, primaderako lehen eurien ondotik. Oh... barka, eltzegile jauna, denbora galarazten dizut ene ezdeuskeriekin...
‎Izan zaitez zoriontsu, Takara anderea...
‎Izan zaitez zoriontsu, Takara anderea...
‎Itsasotik urruntzea aski da tenperaturen arteko tartea handi dadin eta plubiometria ttipi dadin. Klima epela izanik ere, kontinentalagoa bilakatzen da.
‎Itsasotik urruntzea aski da tenperaturen arteko tartea handi dadin eta plubiometria ttipi dadin . Klima epela izanik ere, kontinentalagoa bilakatzen da.
‎Lurren barnealdera sartu ahala, tenperatura hotzenak hotzagoak dira eta tenperatura beroenak beroagoak. Itsasoaren eragina argi ikus daiteke bien artean.
‎Euskal itsasbazterreko klima ozeanikoari esker landaredi oparoa gara daiteke . Horregatik dira gure bazterrak hain berde.
‎(1 argazkia, 5 or.) e) Plaka mugimenduek irauten duteno, deformazioak areagotzen dira. Geruzen malda biziki ezberdina izan daiteke tokiaren arabera.
‎Baldintza horietan bizitzeko gai diren landareak guti dira. Hauetarik bat aipa daiteke : itsas zain belarra.
‎• zuhaixkadun landan txorbeltza, beltxalea, zuhandor gorria eta elorri zuria aurki daitezke , bai eta, gune hezeenetan, sahats iluna. landa itsastarra
‎Landa goragoa izan dadin , haizetik gerizatuagoa izan behar da.
‎Ezberdintasun horren ondorioz, eta higadura areagotzen delarik, neurri ezberdinetako sarguneak sortzen dira. Hastapenean kalak baizik ez direnak, denborarekin badia bilaka daitezke .
‎sare zuzenak, ingurasareak eta arraste sareak. Sare zuzenak flotagailu eta lastekin urean ezartzen dira eta finkoak izan daitezke edo jitoan utziak. Barnatasuna eta mailen tartea arrantzatu nahi den espeziearen eta legediaren araberakoak dira.
‎Bestalde, zaldiak ere ikus daitezke euskal erlaitzetik hurbil diren larre batzuetan, bai eta esne behiak, baratzekariak eta arto landak ere.
‎Conservatoire du littoral erakundeak itsasbazterreko lurrak erosten ditu, bertako ingurunea zaindua izan dadin eta beraz eraikuntzarik ez dadin izan.
‎Conservatoire du littoral erakundeak itsasbazterreko lurrak erosten ditu, bertako ingurunea zaindua izan dadin eta beraz eraikuntzarik ez dadin izan.
‎Atuna (hegaluzea eta hegalaburra): arrain haragijalea da, neurri handikoa izan daiteke (hegalaburra 3 m luze izan daiteke). Arraste sarez, bolintxaz edo sarde deitu kañaberaz arrantzatzen da.
‎Atuna (hegaluzea eta hegalaburra): arrain haragijalea da, neurri handikoa izan daiteke (hegalaburra 3 m luze izan daiteke ). Arraste sarez, bolintxaz edo sarde deitu kañaberaz arrantzatzen da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zaitez 420 (2,76)
daiteke 314 (2,07)
daitezke 180 (1,18)
zaitezte 62 (0,41)
dadin 34 (0,22)
daitezkeen 33 (0,22)
daitezen 24 (0,16)
zitekeen 22 (0,14)
zitezkeen 19 (0,13)
litekeen 18 (0,12)
daitekeen 17 (0,11)
liteke 15 (0,10)
gaitezen 13 (0,09)
naiteke 9 (0,06)
daitekeena 7 (0,05)
hadi 7 (0,05)
zaitezela 7 (0,05)
daitezkeelako 6 (0,04)
gaitezke 5 (0,03)
zaitezke 5 (0,03)
zekien 5 (0,03)
GAITEZEN 4 (0,03)
dadila 4 (0,03)
zaitezkete 4 (0,03)
zedin 4 (0,03)
baitzitekeen 3 (0,02)
litezkeen 3 (0,02)
ninteke 3 (0,02)
DAITEZKEEN 2 (0,01)
badakizu 2 (0,01)
baliteke 2 (0,01)
daitekeela 2 (0,01)
daitekeelako 2 (0,01)
daitezkeela 2 (0,01)
dakizula 2 (0,01)
hadila 2 (0,01)
lekioke 2 (0,01)
litekeela 2 (0,01)
litekeena 2 (0,01)
zaitezen 2 (0,01)
zintezke 2 (0,01)
zite 2 (0,01)
zitezen 2 (0,01)
ZAITEZ 1 (0,01)
badakik 1 (0,01)
baditake 1 (0,01)
baitaiteke 1 (0,01)
daitekeenetz 1 (0,01)
daitekek 1 (0,01)
daitezela 1 (0,01)
daitezkeenak 1 (0,01)
dakiekeen 1 (0,01)
dakien 1 (0,01)
dakizkion 1 (0,01)
gintezen 1 (0,01)
gintezke 1 (0,01)
litekeenaz 1 (0,01)
litekeenik 1 (0,01)
litezke 1 (0,01)
zaiteztela 1 (0,01)
zitekeela 1 (0,01)
zitezkeela 1 (0,01)
zitezkeelarik 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia