Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 2.408

2013
‎b) Pentsa ezazu, orain, zure buruarengan: zer konpromiso hartuko zenuke elkarbizitza egoera eredugarria izan dadin
‎Horrez gain, elkarri galderak egiten dizkiogu etengabe. Galderak, gainera, ez dira gauza solteak izaten normalean; galdera batek erantzuna dakar, sarri haren ondoren beste galdera bat dator& eta horrela jarrai daiteke , elkarri galderak eginez, adreilu bat beste baten gainean jarriz bezala, elkarren zeregin komunikatiboa amaitutzat ematen den arte. Jakina, solaskideek trukatzen dituzten galdera erantzunen artean, lotura eta ordena logikoa egon behar da.
‎Baina kontuz, galderak eta erantzunak nahastu egin dira! Nola berrantolatuko zenuke elkarrizketa, koherentea izan dadin –Eman segida bi gazteen solasaldiari, eskuineko galderak eta erantzunak ordena egokian kokatuz.
‎b. Barkatu, nondik joan naiteke herriko enparantzara?
‎c. Andoniren proposamenaren inguruan iritzi bat baino gehiago egon daiteke . Zein da zurea?
‎b. Kaixo! Zer egin daiteke Parisen 10 eta 6 urteko haurrekin?
‎Non ikasi zenuen? Gaur egun, nora jo daiteke ikasteko, interesatua
‎d) Kobazuloak leku interesgarria dirudi. Noiz joan gaitezke ikustera?
‎Galderei erantzutean, informazioa eman ere egin behar da. Galderen erantzunak oso laburrak izan daitezke (bai, ez&), esaldi bakarrekoak& Beste batzuetan, berriz, galderak azalpen luze bateko erantzuna eskatzen du: Nolakoa da Maider?
‎Bi informazio mota erabil dezakegu pertsona baten deskribapena egiten dugunean: batetik, ikusi duzun bezala, ezaugarri fisikoen eta izaeraren deskribapena egin daiteke ; bestetik, haren ekintzen eta jokamoldearen berri eman daiteke.
‎Bi informazio mota erabil dezakegu pertsona baten deskribapena egiten dugunean: batetik, ikusi duzun bezala, ezaugarri fisikoen eta izaeraren deskribapena egin daiteke; bestetik, haren ekintzen eta jokamoldearen berri eman daiteke .
‎g) Inork gutxik daki nolakoa zaren, beti itxurakeriatan aritzen baitzara. Esan daiteke arazoak dituzula zeure burua den bezalakoa agertzeko.
‎5 Deskribapenak egiteko, hitzez gainera, keinuz eta hotsez balia zaitezke . Eta, amaitzeko, gogoratu galderak modu egoki eta zuzenean egiteari buruz ikasi duzun guztia.
‎Hitzez ez ezik, irudi bidez ere egin daitezke lekuen deskribapenak. Horietan ere egin behar izaten da deskribapen plan bat.
‎Zer hitz aukeratuko zenuke irudi bakoitzerako? Kontuan izan behin bakarrik erabil daitekeela hitz bakoitza.
‎Sailka itzazu izenak hiru irizpide horien arabera. Kontuan izan izen batzuk zutabe batean baino gehiagotan jar daitezkeela .
‎1 Osa itzazu hutsuneak, bertan esaten dena ulergarria izan dakizun :
‎leku deskribapenetan, elementuak izendatzeko erabil daitekeen lexikoa hautatzen?
‎Nola egituratuko duzu ahoz adierazi beharreko deskribapena, zure gelakideek ulertzeko modukoa izan dadin
‎Txakurraren galeraren berri zabaltzeko, txakurra nolakoa den deskribatzen duten kartelak egitea otu zaizu. Lehenik, galdu den bazterretik gertuen dagoen herrian jartzea pentsatu duzu, inork paraje haietan ikusi badu, zurekin harremanetan jar dadin .
‎Txakur galduaren bilaketa arrakastatsua gerta dadin , ahalik eta zabalkunderik handiena ematea pentsatu duzu. Albaiteroarengana hurbildu zara laguntza bila, eta hark aholku bat eman dizu:
‎Eragotzita dago, legeak ezarritako salbuespenetan izan ezik, obra honen edozein berregintza, komunikazio publiko edo moldaketa, aurrez jabetza intelektualaren titularren baimena eskuratzen ez bada. Eskubide horien urraketa jabetza intelektualaren aurkako delitutzat har daiteke (270 eta hurrengo artikuluak). CEDRO erakundeak (www.cedro.org) babesten ditu aipatu eskubide horiek.
‎2 Bizitzako une batzuk beste norbaitekin partekatzera goazenean, oso interesgarria izan daiteke beste batzuek bizi izandako antzeko esperientziak ezagutzea. Entzun dezagun nola bizi izan duen esperientzia hori Altsasuko zuen adineko gazte talde batek.
‎b) Zertarako izan zaie baliagarria elkartruke esperientzia Altsasuko gazteei? Saia zaitez identifikatzen elkartruke esperientziaren balioari buruz eman dituzten iritziak.
‎a) Elkar zaitezte hiruko taldetan, eta aurreikusi zer nolako informazioa partekatu duzuen:
‎Erantzuna ez da batere erraza. " Urrutiko intxaurrak hamalau, bertara joan eta lau" esaerak dioena gerta ez dadin , horren erantzuna topatzen saiatuko zara. Begira itzazu unitate honen hurrengo atalak, kuxkuxeatu, gainbegiratu
‎bihurtu zen desbideratu egin ziren matxinatu balira bihurtu zitezen matxinatu egin ziren bilakatuko desbideratuko dira
‎Aditzak ekintza baten (dator, jan, igeri egin dugu) edo norbaiten edo zerbaiten egoera adierazten du (izan, geunden). Aditzak molde jokatuan eta jokatugabean ager daitezke .
‎2 Identifikatu berri dituzun hitzak beste batzuez ordezkatuz, tristura adierazteko ez ezik, beste hainbat sentimendu adierazteko ere erabil liteke bertso hori: haserrea, ausardia& Seiko taldetan jarrita, taldekide bakoitzak olerkiaren eraldaketa bat egingo du, honako jarraibide hauek baliatuz:
‎4 Bertsoaren hasieraren arabera, hautatu hirugarren bertso lerroan joan daitekeen hitza. Horrek jarriko zaituzte deskribatzen den sentimenduaren arrastoan.
‎Topo egin al duzu zure sentimenduak deklaratzeko balio lezakeen batekin? Irakurri eta idatzi al duzu zure bildumarako baliagarria izan daitekeen testurik?
‎Horri erantzunez, hainbat azalpen labur idatzi dituzu; hautatu horietako bat, eta testu hori abiapuntutzat hartuta, idatzi testu poetiko bat. Zure bildumarako baliagarria izan daiteke , ezta?
‎5 Eta, bertsio horiek alde batera utzita, zuen bertsioa egingo bazenute? Ausar zaitezte , eta abestu.
‎Ariketa horiek zenbat eta gehiago egin, orduan eta trebeagoa izango zara, ahoko muskuluak garatuagoak izango baitituzu. Etxean ariketak egitea erabakitzen baduzu, jar zaitez ispiluaren aurrean, ondo egiten ote duzun ikusteko.
‎e) Aho korapilo bat osatutakoan, taldekide guztiek batera esango dute, hitz guztiak argi ahoskatuz eta azkar. Orduan bakarrik joan daiteke hurrengo mezularia beste aho korapilo baten bila.
‎Ez eskatu ispiluak bezain leiala izan nadin ezin bazara ikusi zure aurrean ezin badidazu barrura so egin zabalik etsi den leiho batetik bezala.
‎Ez dakit bestearen minaz nireaz ez bada. Ikusten dudan bezala diotsut ez eskatu ispiluak bezain leiala izan nadin , ez naiz mugituko
‎etor zaitez hil zen
‎Gerta liteke oraindaino sortutako aleren batek bildumarako bere horretan balio ez izatea; baina egokitzapen batekin, edo apur bat eraldatuta, zure bildumarako ale dotorea izan daiteke. Beharbada, bildumaren hartzaileak, helburuak eta irudikapenak beste testu bat sortzea eskatuko dizu.
‎Gerta liteke oraindaino sortutako aleren batek bildumarako bere horretan balio ez izatea; baina egokitzapen batekin, edo apur bat eraldatuta, zure bildumarako ale dotorea izan daiteke . Beharbada, bildumaren hartzaileak, helburuak eta irudikapenak beste testu bat sortzea eskatuko dizu.
‎Beharbada, bildumaren hartzaileak, helburuak eta irudikapenak beste testu bat sortzea eskatuko dizu. Gerta liteke , halaber, zure testu baten irakurketa adierazkorra sartu nahi izatea bilduman, eta testua binaka edo taldean irakurtzeko izatea aproposa.
‎Nola ordenatuko dituzu? Aukerak mila eta bat izan daitezke :
‎Bildumari aurkibide bat idatziko diozu, testuen ordenaren eta antolaketaren berri emango duena. Bildumako testuetan bezala, aurkibidean ere hitzekin eta sentimenduekin jolas zaitezke : bilduma sentimental poetikoari aurkibide sentimental poetikoa dagokio!
‎Zure bilduma objektu preziatua da, altxorra, bitxia, artelana. Zaindu ezazu aurkezpena; begietatik, belarrietatik, azaletik, ahotik, sudurretik, zentzu guztietatik sar dakiola hartzaileari!
‎Intsektua izan naiteke .
‎Intsektua izan naiteke , baina ez zorria:
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen : baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin ; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎Taupada bakoitzak izan dezala oihartzuna. Bihotzeko arotzak bihur daitezela bihotzeko ahotsak.
‎Eragotzita dago, legeak ezarritako salbuespenetan izan ezik, obra honen edozein berregintza, komunikazio publiko edo moldaketa, aurrez jabetza intelektualaren titularren baimena eskuratzen ez bada. Eskubide horien urraketa jabetza intelektualaren aurkako delitutzat har daiteke (270 eta hurrengo artikuluak). CEDRO erakundeak (www.cedro.org) babesten ditu aipatu eskubide horiek.
‎Seinale emozionaletara adi egon gaitezen , bost zentzumenak prest; hori da bizitza bizitzea!
‎Has gaitezen belarrietatik! Belarriak zorroztuko ditugu, bihotzetik belarrietara eta belarrietatik bihotzera doazen hotsak, doinuak, zaratak, melodiak& aditzeko.
‎Ez zaitez badaezpada ondoan jar
‎2 Hona hemen aurreko irudiak eta testuak erlazionatzeko egin daitezkeen zenbait esaldi. Ezkerraldean, lotura horiek adierazten dira, eta, eskuinaldean, horien justifikazioa ematen da.
‎Esate baterako, era askotara adieraz daiteke zergatik nagoen poz pozik. Hemen dituzu sei egitura:
‎2 Orain, gelakide guztiek batera jarraituko duzue jolasean. Irakurri jarraibideak, eta& has dadila ikuskizuna!
‎2 Lau irudi sobera geratu dira. Zer egin daiteke horiekin. Honako urrats hauei jarraituz, talde bakoitzak jolas bat prestatuko du beste talde batentzat.
‎1 Fitxa batean jasoko duzu zer sentimendurekin esnatu eta jaiki zaren, eta zer sentimendurekin oheratu. Ausar zaitez sentimendu horien zergatia idazten; eta gogoratu zer egitura erabil ditzakezun zergatiak adierazteko.
‎Adi egon bazara, sentimenduak adierazteko hitz sorta polita izango duzu 8 jardueran hasi zenuen zerrendan. Zerrenda soila triste samarra izan daitekeenez , zer iruditzen zaizu fitxa batean sentimendu guztien inbentarioa egitea?
‎izan zen, mingarria, gorrotagarria, sumingarria& Hala ere, gertaera horren erdian, itxaropen apur bat ageri da. Elikatu egin behar den esperantza izpi bat; babestu behar dena, itzal ez dadin , gar indartsu bihurtu eta basoan sutea bezala heda dadin. Indarrak hartu eta hainbat ohitura, uste, ekintza& aldatzeko, esperantzatik ekintzetarako pausoa emateko aukera egon baitaiteke.
‎izan zen, mingarria, gorrotagarria, sumingarria& Hala ere, gertaera horren erdian, itxaropen apur bat ageri da. Elikatu egin behar den esperantza izpi bat; babestu behar dena, itzal ez dadin, gar indartsu bihurtu eta basoan sutea bezala heda dadin . Indarrak hartu eta hainbat ohitura, uste, ekintza& aldatzeko, esperantzatik ekintzetarako pausoa emateko aukera egon baitaiteke.
‎Elikatu egin behar den esperantza izpi bat; babestu behar dena, itzal ez dadin, gar indartsu bihurtu eta basoan sutea bezala heda dadin. Indarrak hartu eta hainbat ohitura, uste, ekintza& aldatzeko, esperantzatik ekintzetarako pausoa emateko aukera egon baitaiteke . Fisioterapia ikasten ari zen 23 urteko emakume gaztea New Delhiko autobus batera igo zen lagun batekin.
‎Izenak era askotara sailka daitezke ; esate baterako, esan daiteke izen bat arrunta ala berezia den, biziduna ala bizigabea, konkretua ala abstraktua.
‎Izenak era askotara sailka daitezke; esate baterako, esan daiteke izen bat arrunta ala berezia den, biziduna ala bizigabea, konkretua ala abstraktua.
‎Unitate honetan, beldur jarri beharrean, beldurra jarri dugu. Hiztegian ikusitakoa eta gaztelaniaz izen sintagmari buruz ikasitakoa baliatuz, ondoriozta daiteke izena beldur dela eta beldurra izena gehi artikulua.
‎23 jarduerako testuetan itzalez nabarmendutako hitzak ordezkatzen baditugu, nahi beste bihotz deskriba daitezke . Zure bihotza deskribatuko duzu orain; hautatu bi testu horietako bat, eta, honako hiru urrats hauei jarraituz, eralda ezazu:
‎3 Honaino iritsita, ez al zaizu iruditzen hautatu duzun testua eraldatzeko adina izen badituzula? Ausartu zaitez , eta adierazi, poetikoki, nolakoa den zure bihotz hori.
‎1 Errepara iezaiezu nabarmendutako lerroei, eta idatzi malkoak nolakoak izan daitezkeen adierazten duten hitzak. Osatu honako esaldi hau:
‎Malkoak izan daitezke
‎Testu poetiko bat idatzi nahi diozu erakartzen zaituen pertsonari. Nola adierazi ote daiteke erakarpena. Konparazioa erabiltzea izan daiteke bide bat.
‎Nola adierazi ote daiteke erakarpena? Konparazioa erabiltzea izan daiteke bide bat. Zerrendatu elkar erakartzen duten elementuak, eta" Halaxe erakartzen nauzu zuk" esanez bukatuko duzu testua.
‎a) Erreparatu poemako izenei. Horiek kontuan hartuta, zein izan daiteke pertsonaia?
‎d) Nola sentitzen da protagonista? Zein izan daiteke olerkiko pertsonaia aurkezten duen izenari laguntzen dion adjektiboa. Zoriontsu, nekatu, alai ala gorrotagarri?
‎Zoritxarra zorion bihurtzea da gizakion erronka. Taldeka elkartuta, ahalegin gaitezen erronkari aurre egiten: bihur dezagun Gerrako haurraren errepika poema Munduko gazteon zorionaren errepika.
‎bestetik jasotzen ari garenean, gerta daiteke
‎b) Errepikatutako informazioaz gain, informazio berriren bat badute, eta osagarriak izan badaitezke , haiek bildu eta berridatzi.
‎2 Kultura eta bizimodu asko arrotzak izan daitezke kanpotarrentzat. Indiako postal ezagunak dira kalean hara eta hona dabiltzan behien argazkiak.
‎Tradizionalki, Pirinio inguruko herrietan jantzi izan dira. Mota askotakoak izan daitezke . Lehen, langileek erabiltzen zituzten udaberri eta uda garaian.
‎e. Lagun bat ona dela adierazteko erabil daiteke ; lagun onak babes ona ematen digu.
‎b) Itzul gaitezen Igorrek idatzi duen sarrerara. Non eta nola erabiliko zenituzke aurreko urratseko baliabideak?
‎1 Eraldatzeko proposamena: Zelten kulturan zuhaitzek zuten garrantzia harrigarria da beste kulturentzat; zur eta lur erabil daiteke hori adierazteko.
‎2 Eraldatzeko proposamena: Zelten kulturan denbora zuhaitzekin neurtzen da; hori adieraz daiteke zelten kulturan denbora ekarri eta eraman zuhaitzek egiten dutela esanez.
‎3 Eraldatzeko proposamena: Esan al daiteke honako hau: txori bakoitza bere adarrera bezala, zelta bakoitza bere zuhaitzera joaten zen babes bila?
‎4 Eraldatzeko proposamena: Ikusirik zeltek halako balio handia ematen zietela zuhaitzei, eta halako errespetua zietela, esan daiteke zelten zuhaitzek itzal handia zutela.
‎Iradokitzailea izan dadin , eta beste hainbat
‎baliabide erabil daitezke .
‎8 Duten metal horren arabera, bi eratakoak izan daitezke . Makila tradizionalak altzairua eta larru txirikordatua daramatza, eta mizpirondo edo gaztainondo egurrezkoa da.
‎1 Paragrafoen banaketa edozein modutan egin daiteke .
‎Horrela, gaiari jarraipena emanez, testuaren progresio tematikoa ziurtatzen da. Aurreko hitzari erreferentzia egiteko modu agerikoena hitza bera berriz errepikatzea izan liteke . Baina ez al litzateke oso errepikakorra suertatuko testua?
‎" Mari jainkosa" izenburua daraman testua idatzi berri duzu, eta, hura berrikusten ari zarela, aurrez ikusi duzu zer jakin lezakeen irakurleak gai horri buruz; hauxe erabaki duzu: informazio laburrak gehituko dizkiozu testuari, hainbat izen, ideia eta kontzeptu argiago gera daitezen .
‎1 Testua irakurlearen ezagutzetara egokitzeko, txertatu azpian dituzun informazioetatik egoki deritzozuna; erabili, horretarako, ikasitako baliabideak. Testua egokiagoa izan dadin beste aldaketaren bat egin beharra ikusten baduzu, egin ezazu.
‎inausi: ad. 1 Landare bati adar eta abar gehienak ebaki, sendoago haz dadin . Kimatu, mugarratu.
‎51 jardueran egindako lana biribiltze aldera, eta hartzailearentzat ulergarriago izan dadin , irudi egokiak txertatzea falta zaigu.
‎Adostu zer atal izan dituen fitxa horrek erabilgarria izan dadin . Hautatu atal egokiak honako proposamen hauen artean:
‎Testua gainbegiratuz galdera batek eskatzen duen informazioa identifikatzeko, hauxe duzu ikasi beharreko lehenengo estrategia: galdera bakoitzean gako hitza zein den identifikatzea (bat baino gehiago izan daitezke ).
‎Identifikatze lan hori egiteko, lagungarri izango zaizu galderaren erantzuna aurreikustea, baita erantzun hori bilatzeko galderako zein hitz izan daitekeen gako hitza edo gako hitzak zehaztea ere. Batzuetan, gako hitza galderan bertan dago; esaterako," zein da txalapartaren itxura?" galderan, itxura da gako hitza, hau da, testuan bilatu behar duzuna; ondoren, haren inguruan irakurriz, behar den informazioa identifika dezazun.
‎bi makila eta bi ohol, elkarren kontra erritmikoki talka eginez. Itxurari eta zereginari begiratzen badiogu, oso zaharra dela esan daiteke , baina ez dago hori baieztatzen duen daturik. Izan ere, ez dago txalapartari buruzko berririk XX. mendeko hirurogeiko hamarkada arte; kultura mailan bazterturik egon zen ordura arte, eta ez zitzaion soinu tresnei dagokien garrantzia eman.
‎Esan daiteke , beraz, jauzi handi bat eman duela txalapartaren egoerak XXI. mendean. Txalapartarien kopurua hazi egin da, eta Euskal Herriko mugetatik kanpo ere entzun daiteke txalaparta.
‎Esan daiteke, beraz, jauzi handi bat eman duela txalapartaren egoerak XXI. mendean. Txalapartarien kopurua hazi egin da, eta Euskal Herriko mugetatik kanpo ere entzun daiteke txalaparta.
‎Ttakun ttakun, ttakun ttakun& Komunikazio asmo, galdera eta gako hitzekin, azalpen askotarako informazioa eman du" Txalapartaren indarra eta zalaparta" testuak. Izan ere, testu bat beste askoren iturri izan daiteke . Ttakun ttakun, ttakun ttakun
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
edin 2.408 (15,85)
Lehen forma
daiteke 643 (4,23)
daitezke 468 (3,08)
daitezkeen 152 (1,00)
dadin 133 (0,88)
zaitezte 109 (0,72)
zaitez 108 (0,71)
daitekeen 96 (0,63)
daitezen 82 (0,54)
gaitezen 64 (0,42)
liteke 57 (0,38)
daitekeela 46 (0,30)
daitezkeela 34 (0,22)
zitekeen 21 (0,14)
daitezkeenak 17 (0,11)
zaitezke 17 (0,11)
gaitezke 16 (0,11)
litezkeen 16 (0,11)
hadi 15 (0,10)
dadila 14 (0,09)
litezke 14 (0,09)
zitezkeen 13 (0,09)
daitekeena 12 (0,08)
daitekeenez 11 (0,07)
zaitezkete 11 (0,07)
zitekeela 11 (0,07)
Baliteke 9 (0,06)
badaiteke 9 (0,06)
baitaiteke 9 (0,06)
baitaitezke 9 (0,06)
daitezela 9 (0,06)
dakizuke 9 (0,06)
badakizu 8 (0,05)
badakigu 7 (0,05)
naiteke 6 (0,04)
zitezen 6 (0,04)
daitekeelako 5 (0,03)
daitekeen bezala 5 (0,03)
dakioke 5 (0,03)
lekioke 5 (0,03)
zaitezten 5 (0,03)
zedin 5 (0,03)
DAITEKE 4 (0,03)
DAITEZKEEN 4 (0,03)
GAITEZEN 4 (0,03)
Litekeena 4 (0,03)
baliteke 4 (0,03)
dakizkizuke 4 (0,03)
dakizueke 4 (0,03)
badaitezke 3 (0,02)
daitezkeenez 3 (0,02)
dakieke 3 (0,02)
dakizkioke 3 (0,02)
dakizkizuekeen 3 (0,02)
gintezke 3 (0,02)
litekeela 3 (0,02)
litekeena 3 (0,02)
litezkeela 3 (0,02)
zakizkidate 3 (0,02)
zitezkeela 3 (0,02)
DADIN 2 (0,01)
dadien 2 (0,01)
daitekeenean 2 (0,01)
daitekeenik 2 (0,01)
daitezkeelako 2 (0,01)
daitezkeenean 2 (0,01)
daitezkeenekin 2 (0,01)
dakiekeen 2 (0,01)
dakiguke 2 (0,01)
lekiguke 2 (0,01)
nadin 2 (0,01)
zaitezen 2 (0,01)
zitekeena 2 (0,01)
zitekeenik 2 (0,01)
DAITEKEEN 1 (0,01)
ZAITEZ 1 (0,01)
badakizue 1 (0,01)
balitekeela 1 (0,01)
bedi 1 (0,01)
bekit 1 (0,01)
daite 1 (0,01)
daitekeenaren 1 (0,01)
daitezke-eta 1 (0,01)
dakidala 1 (0,01)
dakiola 1 (0,01)
dakizkizueke 1 (0,01)
dakizkizukeen 1 (0,01)
dakizukeela 1 (0,01)
dakizun 1 (0,01)
gaitezkeela 1 (0,01)
gaitezkeen 1 (0,01)
haiteke 1 (0,01)
lekidake 1 (0,01)
lekizkioke 1 (0,01)
litekeen 1 (0,01)
naitekeela 1 (0,01)
zaitezkeela 1 (0,01)
zekiela 1 (0,01)
zite 1 (0,01)
zitekeelako 1 (0,01)
zitekeenaren kontra 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia