2000
|
|
Hala eta guztiz ere, aipatu dizkizuedan hiru esperientziek (eta beste batzuk gehi nitzakeen) nolabait berezko, erabateko balioa dutela iruditzen zaie sentitu dituztenei, niri adibidez. Baina esperientziak direla badiot,
|
dudarik gabe
gertakariak dira; han eta momentu hartan gertatu dira, epe batez iraun dute eta ondorioz deskriba daitez
|
2004
|
|
Apika hizlaria nire aurrean ote dut? Lehenengo eta behin, irratian pertsona bat mintzo denean, nik
|
dudan
gertakari horren kontzientzia soinuarenkontzientziak kausatzen du, bigarren hori bestearen aurretik daukat-eta. Ondoren, norbaitirratian hitz egiten ari delako (nire) ustearen justifikazioa soinuaren kontzientziaren mendedago.
|
2008
|
|
Edo gu denok sortu baino lehenagokoak, edo berdin geroan gertatuko direnak. Hargatik, nik kondatuko diezuedan hau neure beharriz entzuna eta ene begiez ikusia
|
dudan
gertakaria da. Oraingoa, Balitzanen gertatua!
|
2012
|
|
Aztertu nahi
|
dudan
gertakariaren gaineko ikerketek erakutsi dutenez, funtsaren funtsean, hizkuntzaren jarraipenaren eta galtzearen arrazoiak, askotarikoak izanda ere, hiztunen eguneroko elkarrekintzetan daude sustraituak eta horietan aurkitu behar dira. Maila horretan hiztunen portaerak eta motibazioak baititut aztergai, ikerketa kualitatiboa diseinatu dut, kasu azterketa batean (Iruritan) oinarritua. kasu azterketa ikerketa enpirikoa da, egungo gertakari bat bizitza errealeko bere testuinguruan aztertzen duena. kasu ikerketan gertakariaren eta testuinguruaren arteko mugak ez dira agerikoak eta informazio iturri askotarikoak erabil daitezke (Yin 1984:
|
2016
|
|
Alderdi ilunak? Hor daukat oraindik, oroimenean txertatuta bezala, uxatu ezin
|
dudan
gertakari izugarri bat. Ez diot inoiz inori azaldu gertakariaren berri, lotsagatik ez ezik, badakidalako inork ez zidala sinetsiko, are gutxiago misterioari lekurik uzten ez diogun garaiotan.
|
2019
|
|
Bere hitzetan esanik," ingurumen bat arnasgune den ala ez finkatzeko orduan, elementu interesgarrietako bat honako hau izaten da sarri: etxetik erdaldun diren umeak herri giroan, beste umeekin dituzten interakzioen ondorioz, euskaldundu egin diren ala ez. ez naiz maila formaleko euskalduntzeaz ari, eguneroko jardunean bizi eta indartu ohi denaz baizik. herrian, gazteen artean nagusi den euskal giroan, integratzeko lain euskara ikasten duten ala ez. elementu hori gehituko nioke m. zalbideren sailkapenari". ez dago
|
dudarik
gertakari nabarmena dela erd> eusk mintzaldaketa hori, zinez eta benaz arnasgune direnetan; batez ere beteetan da mintzaldatze hori erabateko factum a, baina (osoa izatera iritsi ez arren) indar ohargarria du erasanetan ere. gipuzkoatik irten gabe ondo gogoan ditugu gazte denborako azpeiti azkoitietan, zumai zarautzetan, Lazkaon eta, berrikitanago, zerainen, kaleko lagunarteak eta herri giro z... Iñakik iradoki digunez, etxea bera baino erabakigarriago bihurtzen ari izan liteke kaleko lagunartea eta herri giro zabala (haurrei eta gazte gaztetxoei dagokienez parkean, jolaslekuan, kiroldegian, eskolan eta herriko plazan hezurmamitzen dena), mintzajardun arruntaren belaunez belauneko transmisioari dagokionez. on da, beraz, Lionel-en proposamena aintzakotat hartzea.
|