2008
|
|
Kronika hori ere Anton Abadiari eskainitako gorazarrezko bazkariari buruzkoa da, baina hainbat xehetasun damaizkigu, aurreko zenbakian agertu ez zirenak. Esate baterako, aipatzen du Salaberrik, orduan Mauleko arrondizamenduko kontseilaria, zubereraz emandako hitzaldia, eta bai
|
denek
batera Gernikako arbola kantatu zutela. Oso deigarria begitandu zait kronikaren tonua gero eta suharrago bilakatuz joan zela, Hendaiako korrespontsalak ondoko hitz aberkoi hauekin amaitu zuelarik:
|
2012
|
|
364), alegia, testuek eragin zutela modu zehatz bateko identitatea. Ildo horretan, gogorarazten du Espainiaren kasua izan zela kohesio soziokultural hori lortzen lehenengoetarikoa,
|
denak
bat etorri behar ziren sinesmenak zabaldu baitzituen testuen bidez Mundu Berriaren konkistan. Horrekin lotuta, garrantzitsua da gogora ekartzea Zabaletaren lana (2000), non sakon aztertzen den Estatuek nola baliatu duten eskola nazionalaren irudia, historia eta tradizioa zabaltzeko, nazioarenganako zaletasuna eta berarekiko atxikimendua ezartzen saiatuz, horretarako sinboloak eraikiz eta, askotan, nazioaren tradizioa zein historia, edota nazioa bera ere, asmatuz.
|
2014
|
|
1892an esaterako, Donostiako zorrillisten5 burua zen De la Peñak La Libertad egunkariaren orrialdeetan kontatzen zuenez, Donostiara etorri aurretik Madrilen Justo Maria Zavala Gorteetako tolosar ordezkari errepublikano eta medikuarekin elkartu eta hari esker euskal kultura lehendabiziko aldiz hurbiletik ezagutzeko parada izan zuen. Zavalak, Tolosako Furundarena piano jotzaile gaztea, Laspiur tenorea eta Urandurraga piano jotzaile afizionatua aurkeztu zizkion, eta
|
denak
batera bazkaltzeko elkartu ohi ziren. Halako bazkari batean, Zavalak berak euskaraz abestutako bertso hauek gogoratu zituen De la Peñak6:
|
2015
|
|
|
Denak
bat datoz errateko elkarlana beharrezkoa dela eremu horretako euskal komunikabideen artean. Oro har elkarlan gutxi dagoela erratearekin bat etorri dira denak, eta Baztan Bortzirietako eskualdeetan komunikabide bat baino gehiago baldin bada ere, bakoitza bere aldetik ari dela diote, elkarrekin deus egin gabe.
|
|
«Nola sentitzen zarete zuen lanean, eta zein aukera ikusten duzue elkarlanerako?
|
Denek
batera plataforma digital bat sortzeko eta zuek sortzen dituzuen edukiak horra igotzeko?».
|
|
Honako datu hauek erakutsiko eta aipatuko ditugu hurrengo lerroetan, bertzeak bertze: ...o hobesten duten atzerakarga txikieneko antolamendua, edo nahiago duten bertzeren bat, eta horrela informazio zehatza izanen dugu item bakoitzari begira, interesgarria izan daitekeena gogoeta antolatzeko afera honetaz; 2) indize bat aterako dugu, erakusteko zenbateko joera ageri duten batez bertze adituek eta ikasleek atzerakarga txikieneko antolamenduaren alde, bai item bakoitzean bakarka eta bai
|
denak
batera hartuta ere; 3) item bakoitzari dagozkion zertzeladez gainera, datuak bilduko ditugu inkestatuen «profilaz» ere, gai honi dagokionez: ikus dezakegu «muturreko jarrera» erakusten duen balizko inkestatuak zenbateko joera duen atzerakarga txikieneko edo/ eta handienekoak hobesteko; eta abar.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina
|
denak
bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. ** 12b) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat esatean denak bat datoz.12c) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat funtsezkoak direla esatean denak bat datoz.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina denak bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. ** 12b) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat esatean
|
denak
bat datoz.12c) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat funtsezkoak direla esatean denak bat datoz.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina denak bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. ** 12b) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat esatean denak bat datoz.12c) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina oinarrizko konpetentziak jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat funtsezkoak direla esatean
|
denak
bat datoz.
|
|
12a) Ez da modu bat bakarra kontzeptu hori ulertzeko, baina
|
denak
bat datoz esatean oinarrizko konpetentziak funtsezkoak direla jende ororentzat eta jendarte guztiarentzat. **
|
2020
|
|
Hainbat egile ahalegindu dira (Contreras 2004, 2010; Garci' a, 2005; Feito, 2006; Domenech, 2009; Mateu, 2011; Pericacho, 2014; Carbonell, 2015; Garaa, 2017; Carneros, 2018) Hezkuntza Mugimendu Alternatiboaren ezaugarriak sailkatzen eta definitzen.
|
Denek
bat egiten dute esatean mugimendu heterogeneoa dela eta mugimendu hori katalogatze hutsa korapilatsua dela: eskola askeak, hezkuntza askea, hezkuntza aktiboa, pedagogia biziak, eskola ez konbentzionalak, hezkuntza berrikuntza...
|
2021
|
|
batetik, adizki guztiak zehar objektu singularrekoak dira, bat izan ezik (die). Eta bestetik,
|
denak
batek izan ezik, objektu zuzena singularrean dute.
|