Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2000
‎2 En el ejercicio de sus derechos y en el disfrute de sus libertades, toda persona estará solamente sujeta a las limitaciones establecidas por la ley con el único fin de asegurar el reconocimiento y el respeto de los derechos y libertades de los demás, y de satisfacer las justas exigencias de la moral, del orden público y del bienestar general en una sociedad democrática.
2003
‎1823ko urriaren 10eko Errege Aginduak, adibidez, gotzain eta Elizako agintariei honako betebeharra ezartzen zien: " dispongan Misiones que impugnen las doctrinas erróneas, perniciosas, y heréticas, inculcando las mà ¡ ximas de la moral evangélica; y que pongan en reclusión en los Monasterios de la mà ¡ s rÃgida observancia a aquellos eclesià ¡ sticos que habiendo sido agentes de la facción impÃa, puedan con su ejemplo, o doctrina sorprender y corromper a los incautos o débiles a favor de las funciones de su estado7".
2007
‎Un hombre de Judea, un Job de Arabia, un contemplador de Egipto, un amigo del clero, un cruzado y un virtuoso de nuestro siglo frente a frente, y en todos el espíritu de su tiempo, la forma de su alma, la configuración de su carácter, el producto de su virtud y de su felicidad. Son para nuestra época fragmentos de la moral y religión de todos los pueblos, costumbres y tiempos? (42).
‎Freijo, E. (1966): El psicoanalisis de Freud y la psicologia de la moral, Razon yFe, Madril.
2009
‎105 NIETZSCHE, F., La genealogía de la moral, Madrid 1984, 37 Ik. baita ere FREUD, S.,. El males tar en la cultura?, in: Obras Completas, bol. VIII, Madrid 1974, 3035.
‎Kant asko aipatu eta gutxi ulertu duena, Barojak berak aitortu du, eta leku askotan erakusten du. Are gutxiago ulertuko zizun Hegelen Gogoaren Fenomenologia. (Ez dakit don Pioren okerrez ala editorearen zantarkeriaz, testuan Fenomenología de la Moral irakurtzen da. I, XII?;, el hombre es la medida de todas las cosas, halaber, Protagorasi ordez Pitagorasi egozten dio, III, VII; ik. V, IV zuzen).
‎Nietzsche, F. (2004): La genealogia de la moral, 2 tratatua, Alianza editorial, Madril.Nora, P. (zuz.) (1996): Realms of memory:
2011
‎En realidad, ¿ de dónde vienen exactamente? Sin Dios, la teoría de la moral eterna no puede tenerse en pie? (. Su moral y la nuestra?).
2012
‎En realidad, ¿ de dónde vienen exactamente? Sin Dios, la teoría de la moral eterna no puede tenerse en pie? (. Su moral y la nuestra?).
‎hau da, kreazio, ezagutza oro, erlazio sistema baten baitan bakarrik ulertu daiteke. Ez dagosubjektu pururik, bakarrik subjektu perspektibista, Nietzschek ohartaraziko digunez.Horrela irakurtzen diogu Genealogia de la moral liburu zoragarritik:
‎hau da, kreazio, ezagutza oro, erlazio sistema baten baitan bakarrik ulertu daiteke. Ez dagosubjektu pururik, bakarrik subjektu perspektibista, Nietzschek ohartaraziko digunez.Horrela irakurtzen diogu Genealogia de la moral liburu zoragarritik:
‎–, (2004): La genealogía de la moral, Alianza editorial, Madril.
2013
‎Asimismo, en los Concursos de Literatura Vasca, con absoluto desprecio de la Moral, impide que el fallo de los jueces caiga en favor de sus disidentes políticos; o lo que es aún más ridículo y da la medida ínfima de su calidad humana, prohíbe que los favorecidos por el fallo aparezcan consignados en la Prensa, escatimando sus nombres a la publicidad y creando unos autores fantasmas que resultan la diversión del público durante unos cuantos días....
‎–, (2004): La genealogía de la moral, Alianza editorial, Madril.
2014
‎–Aucun lois[?] historique n, a plus régulierement fonctionné en Europe, depuis que l? éparpillement du moyen âge a fait place à la concentration moderne. Si donc la France, dans la pénible organisation de sa vie intime et de sa forme territoriale, avait quelquefois transgressé, pour obtenir l. Alsace et la Lorraine, les lois absolues de la moral individuelle ou même de la moral publique, on ne pourrait lui reprocher sévèrement ses façons d, agir, toutes les puissances de l. Europe ayant procédé de la même manière? 1241.
‎–Aucun lois[?] historique n, a plus régulierement fonctionné en Europe, depuis que l? éparpillement du moyen âge a fait place à la concentration moderne. Si donc la France, dans la pénible organisation de sa vie intime et de sa forme territoriale, avait quelquefois transgressé, pour obtenir l. Alsace et la Lorraine, les lois absolues de la moral individuelle ou même de la moral publique, on ne pourrait lui reprocher sévèrement ses façons d, agir, toutes les puissances de l. Europe ayant procédé de la même manière? 1241.
2015
‎(Itzulpenak: ID., 1996, Las doa fuentes de la moral y de la religión. Madrid:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia