Emaitzak: 7
2001 | ||
VILLANUEVA, M. L. (1992): . El aprendizaje | de la autonomia: desarrollo de laconciencia linguistica?, ICI LA, 22. | |
2002 | ||
elkarrekin loturik joan direla: ...o en el supuesto de que esta no sea concedida, una mayor autonomia, sea en forma de conciertoecondmico o de estatuto, junto a esta peticion de autonorma pohtica, se suscitara en el pais laexigencia formulada de una institucion universitaria que corporalice las necesidades culturales vascas(...) solo quiero subrayar la coincidencia politico cultural de las reivindicaciones vascas tanto en elterreno | de la autonomia poh' tica como en la autogestion universitaria» (Orella, 1977: 11). | |
Los vascos. | De la autonomia a la independencia, Donostia. | |
2007 | ||
Esto se realiza por laincorporacion no ya de la madre, sino de un conexo mucho mas complejo. Formado, por un lado, por pautas educativas, sociales, tradiciones colectivas, esto es, tiempo ehistoria convertidos en, realidad cultural?; por el otro, representado por el juego deaproximacion amorosa y de alejamiento que permite el desarrollo | de la autonomia eindependencia del sujeto como una, mismidad? 5 6. | |
2012 | ||
Prozesu hori, garaian garaiko, Nicolas Vicario de la Peñak aztertu zuen. 1903an argitaratu zuen bere lana Costumbres administrativas | de la autonomia vascongada izenburupean, Madrilen. Foruak desegin ondorengo egoera juridiko politikoa aztertu zuen eta egoera berriari autonomÃa vascongada deitu zion. | |
batak nazioa eskakizun demokratiko gisa kontsideratzen duena, tradizio antikolonialistaren barnean; besteak, nazioa klase borrokaren marko formal gisa hartzen duena. Ikus, adibidez, Los Vascos, | de la Autonomia a la Independencia, 1985 Marxismoari buruzko jarreretan, nik esandakoa gauza bera izan gabe, haren hipotesia argigarria dela iruditzen zait. | |
2023 | ||
Mireia Delgadok, gainezka egin ez genezan, hezitzaile zein irakasleontzako hainbat tresna eskaini zizkigun: bell hooksen Transgresioa Irakasgai (Katakrak, 2023) edo Paulo Freireren Pedagogia | de la autonomia (Siglo Veintiuno, 2008) liburuak gomendatu zizkigun, baina, batez ere, gure hezitzaile lekuaren behaketan lagungarri izan zitzaizkigun galdera zaparrada bota zigun. Horietan, beti presente eta beti ahantzi dugunetako bat: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
de | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Argia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
de la | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
de la autonomia | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |