2000
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UNESCO: Convenciones, recomendaciones y declaraciones
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la Unesco. Madrid, 1981.
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2002
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azken batean, erakunde horien bidez, herritarrek lortu dute poliki poliki informazio gehiago izatea. Gisa horretako erakundeen artean, Catedra
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la Unesco de Barcelona Kataluniakoa ahalegindu da gehien botere publikoek argiago joka dezaten, baita herrialde jakin batzuetarako arma esportazioa ongi begiratzen ere.
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Datu hori jaso dute Espainiako gobernuak argitaratzen duen «Estadisticas españolas de exportacion de material de defensa y de doble uso 2000» izeneko liburuxkan. Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Catedra
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de
la Unesco sobre la Paz erakundearen iritziz, ordea, Espainiako gobernuak ofizialki aitortu duen kantitate horren bikoitza esportatu zuten benetan material militarrean.
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Zer izendatzen den defentsako material moduan, horretan dago Espainiako gobernuaren eta Catedra
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la Unesco erakundearen datuen arteko diferentzia. Espainiako gobernuaren aburuz, garraioko hegazkinak eta hegaldien simuladoreak ez dira gerrako materiala, ezta zenbait arma eta munizio ere.
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2008
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[...] hiritar arduratsuak eta konprometituak heztea; gizarteak behar dituen profesionalak prestatzea; zientzia ikerkuntza garatzea; kultura iraunaraztea eta irakastea, belaunaldi bakoitzaren ekarpen sortzaile aberasgarria erantsiz; iraganaren oroimen eta etorkizunaren atari bihurtzea; zorroztasunean eta merezimenduetan oinarritutako erakunde kritiko neutrala izatea[...] (Mayor Zaragoza, F. (1998): " La Universidad del siglo XXI en la perspectiva
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de
la Unesco", in J. Porta eta M. Lladonosa (koord.) (1998): La universidad en el cambio de siglo, Madril, Alianza).
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2011
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Matsuura, Koichiro: Declaración universal
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de
la UNESCO sobre la diversidad cultural, Paris, 2001.
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Declaración universal
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la UNESCO sobre la diversidad cultural, azkeneko eguneratzea: , 3 or.
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[?] Horrela, pertsona orok bere obrak nahi dituen hizkuntzan adierazi eta sortu behar ditu, eta bereziki bere ama hizkuntzan?. Declaración universal
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de
la UNESCO sobre la diversidad cultural, (Azkeneko eguneratzea: ), 3 or.
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2015
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Aparte de la mencionada Herria, que cumple su función en Iparralde, hay soportes ligados a los organismos de euskaldunización y alfabetización (HABE, Aizu). HABE publica también una versión en euskera del Correo
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la UNESCO (UNESCOren Albistaria); en el sector infantil Ipurbeltz y Kili Kili; una revista de divulgación científica, Elhuyar; Jakin, una revista más bien sesuda y académica; y poco más.?
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íntimamente en el espíritu infantil de las referidas regiones es la vernácula. Los valores de esta intimidad son tan profundos que la pedagogía moderna recomienda sin vacilación, el uso y estudio de la vernácula, como el mejor vehículo para la enseñanza primaria; y aun más, recomienda el uso de la lengua materna, hasta el grado más elevado posible de la formación intelectual, según declaró el equipo de psicólogos y pedagogos
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de
la UNESCO (Euskaltzaindia, 1971b: 109) 38.
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