Emaitzak: 13
2002 | ||
Vivir y morir en las minas. Estrategias familiares yrelaciones | de genero en la primera industrializacion vizcaina(), UPV, Lejona. | |
2009 | ||
Cova, F.; Valdivia, M. eta Maganto, C. (2005): . Diferencias | de genero en psicopatologia en la niñez: Hipotesis explicativas?, Revista Chilena de Pediatria, 76,418 | |
Etxebarria, I.; Apodaca, P.; Eceiza, A.; Fuentes, Ma J. eta Ortiz, Ma J. (2003):. Diferencias | de genero en emociones y en conducta prosocial en la edadescolar?, Infancia y Aprendizaje, 26 (2), 147 | |
(2006): . Relevancia de las variablessociodemograficas en las diferencias | de genero en depresion?, InternationalJournal of Clinical and Health Psychology, 6 (1), 7 | |
Oyuela Vargas, R. eta Pardo Velez, C. F. (2003): . Diferencias | de genero en elreconocimiento de expresiones faciales emocionales?, Universitas Psychologica, 2 (002), 151 [Pontificia Universidad Javeriana, Bogota, Colombia]. | |
Martinez Taboada, C.; Arnoso, A.; Elgorriaga, E. eta Otero, N. (2007): . Perspectivas | de genero en inmigracion?, Psicologia Social: Un encuentro de perspectivas, 2,. | |
Rohlfs, I. eta beste (2000): . La importancia de la perspectiva | de genero en lasencuestas de salud?, Gaceta Sanitaria, 14 (2), 146 | |
(2006): La cultura | de genero en las organizaciones escolares. Motivaciones y obstdculos de acceso de la mujer a lospuestos de direccion, Octaedro, Bartzelona. | |
2014 | ||
Amurrio Velez, M. et al. (2010): . Violencia | de genero en las relaciones de pareja deadolescentes y jovenes de Bilbao?, Zerbitzuan, 44, 121 | |
, (2006): . La categoria | de genero en la obra de Joan Scott?, in C. Borderias (ed.), Joan Scotty laspoliticas de la historia, Icaria, Bartzelona, 223 | |
2017 | ||
Molas Font, Maria Dolors et al. (2006): La violencia | de genero en la Antiguedad, Instituto de la Mujer, Madril. | |
Zaragoza Gras, Joana (2006): . La mujer como sujeto pasivo de la literatura griega?, in Maria DolorsMolas Font et al. (arg.), La violencia | de genero en la Antiguedad, Instituto de la Mujer, Madril, 15 | |
2020 | ||
Barquin, A.; Aguirre, O.; Garca, I. eta Zunzunegui, I. (2016): " Educar sin estereotipos | de genero en la etapa de 0", Aula de infantil, 85, 34 |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
de | 13 (0,09) |
Lehen forma
de | 13 (0,09) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
de genero | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
de genero en | 13 (0,09) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |