2006
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Gurasoek adopzioko haurrari buruzko zenbait datu lortzea ere izango dagarrantzitsua, zenbat eta informazio gehiago eta hobea lortu, orduan eta irudierrealistagoa lortuko baitugu haurraren inguruan. Besteak beste, komenigarriaizango da honelako informazioa eskuratzea (Barajas, Fuentes, Gonzalez, Linero,
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De
La Morena, Goicoechea, eta beste, 2001):
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2007
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5 Ariketa praktikoa (Fuentes, Barajas eta
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de
la Morena, 1997tik moldatua).
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Fuentes, M. J.; Barajas, C. eta
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de
la Morena, M. L. (1997): –La teoria ecologica deldesarrollo humano?, in Barajas, C. et al. (arg.), Perspectivas sobre eldesarrollo psicologico:
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Ikaskuntza sozialari buruzko teoriaren ikuspegitik, nola azaldudaiteke Mikelen jokabidea? (Barajas, Linero eta
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De
La Morena, 1999tikmoldatua).
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Barajas, C.; Linero, M. J. eta
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de
la Morena M. L. (1997): –El conductismo enpsicologia del desarrollo?, in C. Barajas et al. (arg.), Perspectivas sobre eldesarrollo psicologico:
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2008
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–La construcción social del desarrollo: las teorías de L. S. Vygotski y J. Bruner?, in C. Barajas, M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico: teoría y prácticas, Pirámide, Madril, 151
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Galeote, M. A. eta Luque, J. L. (1997): . El estudio del desarrollo desde la perspectiva del procesamiento de la información?, in C. Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico: teoría y prácticas, Pirámide, Madril, 209
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l. lib.
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De
la Morena, M. L.; Goicoechea, M. A. eta Fernández Molina, M. (1997):
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–Perspectiva del ciclo vital?, in C. Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J.
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El encantamiento del mundo, Gedisa, Bartzelona. Goicoechea, M. A.;
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De
la Morena, M. L. eta Fernandez Molina, M. (1997): –La
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Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.),
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revisión, crítica y alternativas?, in C. Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J.
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Clemente, R. A. eta
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De
la Morena, M. L. (1997): –Diseños temporales de investigación en psicología del desarrollo?, in C. Barajas; M. L. De la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico:
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A. eta De la Morena, M. L. (1997): . Diseños temporales de investigación en psicología del desarrollo?, in C. Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico: teoría y prácticas, Pirámide, Madril, 309
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De
la Morena, M. L.; Quintana, I. eta Fernandez Molina, M. (1997): –El psicoanálisis y la psicología del desarrollo?, C. Barajas; M. L. De la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico:
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De la Morena, M. L.; Quintana, I. eta Fernandez Molina, M. (1997): . El psicoanálisis y la psicología del desarrollo?, C. Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico: teoría y prácticas, Pirámide, Madril, 97
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Goicoechea, M. A. eta Galeote, M. A. (1997): . La perspectiva etológica del desarrollo?, in C. Barajas; M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes eta A. González (arg.), Perspectivas sobre el desarrollo psicológico: teoría y prácticas, Pirámide, Madril, 171
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personalidad, Alianza, Madril. Barajas, C.; Linero, M. J. eta
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De
la Morena, M. L. (1997): –El conductismo en
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psicología del desarrollo?, in C. Baraja; M. L.
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De
la Morena; M. J. Fuentes
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2014
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Kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: batetik, nerabeek pentsamendu formala bereganatzeko duten gaitasuna aztertzea da lehen praktikaren helburua, eta horretarako hainbat jarduera formal burutuko dira, hain zuzen konbinatoriako jarduerak (Gonzalez, Fuentes,
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de
la Morena eta Barajas, 1995); bestetik, aztergai den gaiarekin erlazionatutako zenbait galdera ireki proposatzen dira; azkenik, autoebaluazioa, nerabezaroko garapen kognitiboari buruzko edukiak ebaluatzeko.
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