Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 45

2000
‎(1994). Les Fondements de L' Economie Capitaliste.
‎Bruckner. La tentation de l' innocence. Grasset.1995).
‎Catala col.loquial. Aspectes de l' us corrent de la llengua catalana. Valencia: Universitat de Valencia.
‎1972ko uztailaren 3an ORTF erakundearen estatutak aldatzen dira. Gobernuak berak hautatzen du erakunde horren burua eta Haut Conseil de l' Audiovisuel (Ikusentzunezkoen Goi Kontseilua) sortzen da.
‎1974ko abuztuaren 7an ORTF honako sei erakundeetan banatu zen: Antenne 2, TF1, FR3, Radio France, Societé Française de Production (SFP), Télédiffusion de France (TDF) eta Institut National de l' Audiovisuel (INA).
‎formé hors de l' Université impériale, et sans l' autorisation de son chef.
‎Décret Impérial portant organisation de l' Université, du 17 mars 1808 In Ibidem.; 56.
‎Oro har, honen guztiaren garrantzia honetan datzala esan daiteke: Estatuaren aldetik hezkuntza administrazioaren antolaketa eta bere pertsonalaren estatutua (egitura hierarkiko eta zentralizatuaren barruan?. Grand Maître?,. Conseil de l' Université?,. Inspecteurs généraux?, etab.) zehaztu ziren, eta, baita funtzionamendu arauak eta ikasketa planak ere, uniformizazioa nagusitu zelarik (egia da, oraintxe bertan aipatu dugunez, oinarrizko irakaskuntzaren zutabea kolokan geratu zela, baina, edozein eratan, sistemaren koadro instituzionalaren barruan sartu izateak, lehenengo irakaskuntzaren gai honek Estatuarentzako zuen ga... Azken finean, Estatua arkitekto handiaren moduan agertzen zaigu:
‎Irakasle eskolek XIX. mendean izandako bilakaera ezagutzeko, ikus PROST, A. (1968): Histoire de l' enseignement en France Paris: Aumand Colin; 132 Interesgarria da, bestalde, gai honen inguruan Dufraisse k emandako azalpenei begirada luzatzea:
‎–L' éducation durant la période révolutionnaire,?, in MIALARET, G.; VIAL, J. (zuz.): Histoire mondiale de l' éducation. Paris:
‎Bestalde, eta irakasleriari dagokionez, garbi ikusten da horrek duen garrantzia; ordena soziala zela eta, oinarrizko piezatzat hartua izango zen eta, beraz, irakasle eskolei izugarrizko protagonismoa eman zitzaien; gero eta indar handiago izango zuen irakasleak diziplinatzeko Estatuak omen zuen eskubidearen aldeko iritziak, irakasleak? fonctionaires de l' Etat, bihurtuz95, Guizot en hitzak erabiliz.
‎GIOLITO, P. (1983): Histoire de l' enseignement primaire au XIX siècle. Paris:
‎alde batetik, Guizot ek aipatzen zuen irakasleak? fonctionaries de l' Etat, bihurtzeko nahiak, Estatuaren beharrari erantzuten zion; eta, bestetik, irakasleriaren funtzionarizatzeak administrazioaren indartzea bermatzen zuen.
‎Irakasleak, Guizot en hitzak gogoratuz,, fonctionaries de l' Etat, bihurtzeak (ezin baitugu ahaztu Estatu espainiarreko administrazio egiturak Frantziako eredu zentralistaren arabera eratu zela242) nahitanahiez Estatuaren estrategia politikoaren esparrura eramaten gaitu eta armarik gabeko armadaren aurrean jartzen gaitu, Estatu Nazioaren xake taulan irakaslea pieza nagusia izanik, herritarrak Estatuaren proiektuaren inguruan biltzeko (Estatu nazioarekiko identifikazioaz ari gara) eta arerioak xakean xake matea bada, hobeto jartzeko243 Esandakoa hau gehiegikeria ez dela erakusteko, Loperena-ren esaldi honetaz baliatuko gara:
2001
‎, (1999): . Les formes linguistiques comme lieux d' inscription de l' actionconjointe?, Verbum, 1999, XXI/ 2, 163
‎(1994): ? De l' oral a lecrit en français langue etrangere: lesprocedes dintegration discursive?, Bulletin suisse de linguistique appliquee, 59, 1994, 103
‎DITTMAR, N. (1988): . A propos de l' interaction entre la construction du theme etlorganisation de la conversation: lexemple du discours therapeutique?, Langue Française, 78, 1988, 88
‎DOLZ, J. eta SCHNEUWLY, B. (1998): Pour un enseignement de l' oral, E.S.F., Paris
‎Zenbaiten artean (1973): . Problemes de chronologie relative et absolute concernantles cime tieres merovingiens dentre Loire et Rhin?, in Actes du llecolloque archeo logique de la Ive Section de l' Ecole Practique de HautesEtudes, Paris.
2002
‎Gazier, B. (1992): Economie du travail et de l' emploi, Dalloz, Paris.
‎–Pour une evaluation formative integree dans lapedagogie du français: de la necessite et de l' utilite de modeles de reference?, in L. Allal et al. (arg.), Evaluation formative et didactique du français, Delachaux eta Niestle, Paris, 51
‎Erard, S. (1998): . Le debat regule?, in J. Dolz eta B. Schneuwly, Pour unenseignement de l' oral, ESF editeur, Paris.
‎Schneuwly, B. eta Dolz, J. (1998): Pour un enseignement de l' oral, ESF, Paris.
‎1 Caracteristiques de l' interaction sociale Enonciateur (s) Destinataire (s) But (s) Lieu social2 Reperes de la situationmaterielle de production
‎I. Operations de contextualisationa) Apprehension des caracteristiques de l' interaction sociale et de la situation materielle de production (1erecol: 1 2) b) Determination du contenu (1ere col: 3)
‎Guilaine, J. (zuz.) (1999): Megalithismes de l' Atlantique a l' Ethiopie, Ed. Errance.
‎, (1986): Le probleme de l' interpretation des restes de repas en milieufuneraire vu au travers des ensembles fauniques de deux sites stratifies: Can Pey (Montferrer, Pyrenees Orientales) eta Capula (Levie, Corse). Anthropologie physique et Archeologie, CNRS, Paris.
‎, (1999): Rapport sur la situation de l' archeologie urbaine en Europe.
‎C. Barros (1996): . Inacabada transicion de la historiografia española?, Bulletin d' HistoireContemporaine de l' Espagne, 24, 469
2003
‎–LUniversité et la Communaute: LExemple de l' Univer sité du Quebec, in Zenbaiten artean, (1982):
2004
‎Gazier, B. (1992): Economie du travail et de l' emploi, 2 edition, Dalloz, Paris.
‎Adda, J. (1998): La mondialisation de l' economie, La Decouverte, Paris.
‎–Quelques enjeux concernant le mouvement Desjardins: de l' interet individuel a l interet general?, in Levesque, B., Desjardins Une entreprise et un mouvement?, PUQ, Quebec.
‎Era bcrean, Montesçuieu, C L. dc S.1748: De L' Esprit des Lois (Euskaraz, Legeen espirituaz, i eta II, Bilbo, Klasikoak, 1999),
‎Saint Cyranen jarraitzaileetako bat BarkoxekoMartin izan zen(). Horrek idatzitako zenbait liburu oso famatu egin ziren etabesterik gabe Inkisizioak Indexean sartu zituen, hala nola Exposiiion de lafoi de l' egliseromaine touchant la grace et la predestination, De l' autorite de saint Piere et de saintPaul, etab.
‎Saint Cyranen jarraitzaileetako bat BarkoxekoMartin izan zen(). Horrek idatzitako zenbait liburu oso famatu egin ziren etabesterik gabe Inkisizioak Indexean sartu zituen, hala nola Exposiiion de lafoi de l' egliseromaine touchant la grace et la predestination, De l' autorite de saint Piere et de saintPaul, etab.
2009
‎Torns, T. (1995): . Chomages?, in Ephesia (arg.), La place des femmes, les enjeuxde l' identite et de l' egalite au regard des ciences socieles, La decouverte, Paris, 529
‎Vouillot, F.; Blanchard, S.; Marro, C. eta Steinbruckner, M. L. (2004): . La division sexuee de l' orienlalion et du travail: Une question theorique et une question de pratiques?, Psychologie du Travail et des Organisations, 10, 277291.
‎Coupe de l' UEFA
2011
‎Des de l' SLC [Servei de Llengua Catalana] s' ha realitzat un estudi estadístic sobre el percentatge de publicacions en català del fons biliogràfic del Servei de Publicacions de la Universitat de Barcelona, segons les diferents àrees de coneixement. Per minvar els efectes de la insuficiència de textos universitaris en català, una subcomissió de la Comissió de Política Lingüística de la universitat de Barcelona s' està encarregant d' elaborar un document/ proposta sobre les mesures universitaris en llengua catalana i per a la implantació de noves modalitats d' edició d' obres universitàries en català, incloent hi la traducció de textos ja existents en altres llengües (Casals i Andreu, 1992:
‎Gure irakaskuntzaren behar gorriaz jabeturik,. Ministerio de Educación y Ciencia? eta. Ministère de l' Education, direlakoei eskaria zuzenduko die:
2012
‎Cassons ces instruments de dommage et derreur... Pour nous, nous devonsa nos concitoyens, nous devons a laffermissement de la Republique, de faire parler surtout son territoire la langue dans laquelle est ecrite la Declaration des droits de l' homme (cfr. Cantera Ortiz de Urbina, 1992) 1.
2015
‎Niqui, C. (2012): Cronologia dels primers 15 anys de l' audiovisual a internet, UOC, Barcelona.
2019
‎Max S, Delmas F, (2013) Les sterotypes a l' ecole, une menace de l' identite pour certains eleves, Filles Garçons, question de genre de la formation a l, enseignement, Pul, Lyon.
‎–Inegalites et discrimination en recherche & developpement: Analyse de l' effet desstereotypes de genre dans les representations sociales et les attitudes des eleves ingenieurs? [Inequalitiesand discrimination in research and development:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia