2000
|
|
(1994). Les Fondements
|
de
L' Economie Capitaliste.
|
|
Bruckner. La tentation
|
de
l' innocence. Grasset.1995).
|
|
Catala col.loquial. Aspectes
|
de
l' us corrent de la llengua catalana. Valencia: Universitat de Valencia.
|
|
1972ko uztailaren 3an ORTF erakundearen estatutak aldatzen dira. Gobernuak berak hautatzen du erakunde horren burua eta Haut Conseil
|
de
l' Audiovisuel (Ikusentzunezkoen Goi Kontseilua) sortzen da.
|
|
1974ko abuztuaren 7an ORTF honako sei erakundeetan banatu zen: Antenne 2, TF1, FR3, Radio France, Societé Française de Production (SFP), Télédiffusion de France (TDF) eta Institut National
|
de
l' Audiovisuel (INA).
|
|
formé hors
|
de
l' Université impériale, et sans l' autorisation de son chef.
|
|
Décret Impérial portant organisation
|
de
l' Université, du 17 mars 1808 In Ibidem.; 56.
|
|
Oro har, honen guztiaren garrantzia honetan datzala esan daiteke: Estatuaren aldetik hezkuntza administrazioaren antolaketa eta bere pertsonalaren estatutua (egitura hierarkiko eta zentralizatuaren barruan?. Grand Maître?,. Conseil
|
de
l' Université?,. Inspecteurs généraux?, etab.) zehaztu ziren, eta, baita funtzionamendu arauak eta ikasketa planak ere, uniformizazioa nagusitu zelarik (egia da, oraintxe bertan aipatu dugunez, oinarrizko irakaskuntzaren zutabea kolokan geratu zela, baina, edozein eratan, sistemaren koadro instituzionalaren barruan sartu izateak, lehenengo irakaskuntzaren gai honek Estatuarentzako zuen ga... Azken finean, Estatua arkitekto handiaren moduan agertzen zaigu:
|
|
Irakasle eskolek XIX. mendean izandako bilakaera ezagutzeko, ikus PROST, A. (1968): Histoire
|
de
l' enseignement en France Paris: Aumand Colin; 132 Interesgarria da, bestalde, gai honen inguruan Dufraisse k emandako azalpenei begirada luzatzea:
|
|
–L' éducation durant la période révolutionnaire,?, in MIALARET, G.; VIAL, J. (zuz.): Histoire mondiale
|
de
l' éducation. Paris:
|
|
Bestalde, eta irakasleriari dagokionez, garbi ikusten da horrek duen garrantzia; ordena soziala zela eta, oinarrizko piezatzat hartua izango zen eta, beraz, irakasle eskolei izugarrizko protagonismoa eman zitzaien; gero eta indar handiago izango zuen irakasleak diziplinatzeko Estatuak omen zuen eskubidearen aldeko iritziak, irakasleak? fonctionaires
|
de
l' Etat, bihurtuz95, Guizot en hitzak erabiliz.
|
|
GIOLITO, P. (1983): Histoire
|
de
l' enseignement primaire au XIX siècle. Paris:
|
|
alde batetik, Guizot ek aipatzen zuen irakasleak? fonctionaries
|
de
l' Etat, bihurtzeko nahiak, Estatuaren beharrari erantzuten zion; eta, bestetik, irakasleriaren funtzionarizatzeak administrazioaren indartzea bermatzen zuen.
|
|
Irakasleak, Guizot en hitzak gogoratuz,, fonctionaries
|
de
l' Etat, bihurtzeak (ezin baitugu ahaztu Estatu espainiarreko administrazio egiturak Frantziako eredu zentralistaren arabera eratu zela242) nahitanahiez Estatuaren estrategia politikoaren esparrura eramaten gaitu eta armarik gabeko armadaren aurrean jartzen gaitu, Estatu Nazioaren xake taulan irakaslea pieza nagusia izanik, herritarrak Estatuaren proiektuaren inguruan biltzeko (Estatu nazioarekiko identifikazioaz ari gara) eta arerioak xakean xake matea bada, hobeto jartzeko243 Esandakoa hau gehiegikeria ez dela erakusteko, Loperena-ren esaldi honetaz baliatuko gara:
|
2001
|
|
, (1999): . Les formes linguistiques comme lieux d' inscription
|
de
l' actionconjointe?, Verbum, 1999, XXI/ 2, 163
|
|
(1994): ?
|
De
l' oral a lecrit en français langue etrangere: lesprocedes dintegration discursive?, Bulletin suisse de linguistique appliquee, 59, 1994, 103
|
|
DITTMAR, N. (1988): . A propos
|
de
l' interaction entre la construction du theme etlorganisation de la conversation: lexemple du discours therapeutique?, Langue Française, 78, 1988, 88
|
|
DOLZ, J. eta SCHNEUWLY, B. (1998): Pour un enseignement
|
de
l' oral, E.S.F., Paris
|
|
Zenbaiten artean (1973): . Problemes de chronologie relative et absolute concernantles cime tieres merovingiens dentre Loire et Rhin?, in Actes du llecolloque archeo logique de la Ive Section
|
de
l' Ecole Practique de HautesEtudes, Paris.
|
2002
|
|
Gazier, B. (1992): Economie du travail et
|
de
l' emploi, Dalloz, Paris.
|
|
–Pour une evaluation formative integree dans lapedagogie du français: de la necessite et
|
de
l' utilite de modeles de reference?, in L. Allal et al. (arg.), Evaluation formative et didactique du français, Delachaux eta Niestle, Paris, 51
|
|
Erard, S. (1998): . Le debat regule?, in J. Dolz eta B. Schneuwly, Pour unenseignement
|
de
l' oral, ESF editeur, Paris.
|
|
Schneuwly, B. eta Dolz, J. (1998): Pour un enseignement
|
de
l' oral, ESF, Paris.
|
|
1 Caracteristiques
|
de
l' interaction sociale Enonciateur (s) Destinataire (s) But (s) Lieu social2 Reperes de la situationmaterielle de production
|
|
I. Operations de contextualisationa) Apprehension des caracteristiques
|
de
l' interaction sociale et de la situation materielle de production (1erecol: 1 2) b) Determination du contenu (1ere col: 3)
|
|
Guilaine, J. (zuz.) (1999): Megalithismes
|
de
l' Atlantique a l' Ethiopie, Ed. Errance.
|
|
, (1986): Le probleme
|
de
l' interpretation des restes de repas en milieufuneraire vu au travers des ensembles fauniques de deux sites stratifies: Can Pey (Montferrer, Pyrenees Orientales) eta Capula (Levie, Corse). Anthropologie physique et Archeologie, CNRS, Paris.
|
|
, (1999): Rapport sur la situation
|
de
l' archeologie urbaine en Europe.
|
|
C. Barros (1996): . Inacabada transicion de la historiografia española?, Bulletin d' HistoireContemporaine
|
de
l' Espagne, 24, 469
|
2003
|
|
–LUniversité et la Communaute: LExemple
|
de
l' Univer sité du Quebec, in Zenbaiten artean, (1982):
|
2004
|
|
Gazier, B. (1992): Economie du travail et
|
de
l' emploi, 2 edition, Dalloz, Paris.
|
|
Adda, J. (1998): La mondialisation
|
de
l' economie, La Decouverte, Paris.
|
|
–Quelques enjeux concernant le mouvement Desjardins:
|
de
l' interet individuel a l interet general?, in Levesque, B., Desjardins Une entreprise et un mouvement?, PUQ, Quebec.
|
|
Era bcrean, Montesçuieu, C L. dc S.1748:
|
De
L' Esprit des Lois (Euskaraz, Legeen espirituaz, i eta II, Bilbo, Klasikoak, 1999),
|
|
Saint Cyranen jarraitzaileetako bat BarkoxekoMartin izan zen(). Horrek idatzitako zenbait liburu oso famatu egin ziren etabesterik gabe Inkisizioak Indexean sartu zituen, hala nola Exposiiion de lafoi
|
de
l' egliseromaine touchant la grace et la predestination, De l' autorite de saint Piere et de saintPaul, etab.
|
|
Saint Cyranen jarraitzaileetako bat BarkoxekoMartin izan zen(). Horrek idatzitako zenbait liburu oso famatu egin ziren etabesterik gabe Inkisizioak Indexean sartu zituen, hala nola Exposiiion de lafoi de l' egliseromaine touchant la grace et la predestination,
|
De
l' autorite de saint Piere et de saintPaul, etab.
|
2009
|
|
Torns, T. (1995): . Chomages?, in Ephesia (arg.), La place des femmes, les enjeuxde l' identite et
|
de
l' egalite au regard des ciences socieles, La decouverte, Paris, 529
|
|
Vouillot, F.; Blanchard, S.; Marro, C. eta Steinbruckner, M. L. (2004): . La division sexuee
|
de
l' orienlalion et du travail: Une question theorique et une question de pratiques?, Psychologie du Travail et des Organisations, 10, 277291.
|
|
Coupe
|
de
l' UEFA
|
2011
|
|
Des
|
de
l' SLC [Servei de Llengua Catalana] s' ha realitzat un estudi estadístic sobre el percentatge de publicacions en català del fons biliogràfic del Servei de Publicacions de la Universitat de Barcelona, segons les diferents àrees de coneixement. Per minvar els efectes de la insuficiència de textos universitaris en català, una subcomissió de la Comissió de Política Lingüística de la universitat de Barcelona s' està encarregant d' elaborar un document/ proposta sobre les mesures universitaris en llengua catalana i per a la implantació de noves modalitats d' edició d' obres universitàries en català, incloent hi la traducció de textos ja existents en altres llengües (Casals i Andreu, 1992:
|
|
Gure irakaskuntzaren behar gorriaz jabeturik,. Ministerio de Educación y Ciencia? eta. Ministère
|
de
l' Education, direlakoei eskaria zuzenduko die:
|
2012
|
|
Cassons ces instruments de dommage et derreur... Pour nous, nous devonsa nos concitoyens, nous devons a laffermissement de la Republique, de faire parler surtout son territoire la langue dans laquelle est ecrite la Declaration des droits
|
de
l' homme (cfr. Cantera Ortiz de Urbina, 1992) 1.
|
2015
|
|
Niqui, C. (2012): Cronologia dels primers 15 anys
|
de
l' audiovisual a internet, UOC, Barcelona.
|
2019
|
|
Max S, Delmas F, (2013) Les sterotypes a l' ecole, une menace
|
de
l' identite pour certains eleves, Filles Garçons, question de genre de la formation a l, enseignement, Pul, Lyon.
|
|
–Inegalites et discrimination en recherche & developpement: Analyse
|
de
l' effet desstereotypes de genre dans les representations sociales et les attitudes des eleves ingenieurs? [Inequalitiesand discrimination in research and development:
|