Emaitzak: 6
2009 | ||
Modu horretan, hizkuntza eta pentsamendua ezberdintzen ditu Sapirrek, eta argi dago pentsamendu eta hizkuntzaren arteko harremana ez dela uniboko eta hertsia. Alegia, hitz baten esanahia ahaztu ahal zaigu, edo | buruan dugun kontzeptu bat izendatzeko hitza ez ezagutzea posible da. | |
2012 | ||
Izan ere, norbanako edo nortasun bakoitza tentsio eta jakintza kontraesankorrez osatzen da (generoa, klasea, ogibidea...). Ondorioz, testu bat ongi aztertu ahal izateko, irakurleak ongi ulertu behar du lan hori nola erlazionatzen den bere | buruarekiko duen kontzeptu pertsonalarekin. Nork bere buruaz duen pertzepzio horrek izugarrizko garrantzia du norberak testu baten zentzuaz egiten duen interpretazioan. | |
Amaitzeko, esan autokontzeptu eta autoestimuaren hobekuntzarako bestelako programak eta ekintzak gauzatzea ere oso gomendagarria izaten dela depresioa pairatzen duten haurrekin. Kontua da, depresioa jasaten duten haurrek euren autokontzeptua eta autoestimua kaltetu samarrak izaten dituztela eta oso onuragarria izaten dela programa edo ekintza zehatzak aurrera eramatea beren | buruari buruz duten kontzeptua hobetzeko eta beren burua apur bat gehiago maitatzen ikasteko. | |
2013 | ||
Beste adierazle batzuk dira marrazkiak oso txikiak izatea orriari dagokionez, lotsatia edo inhibizio sintoma izan baitaiteke, edo marrazkiak handiak izan behar dute, gehiegi, folio horretatik ia irten gabe, «muga falta adieraz dezaketelako», gehitzen du. Bestalde, giza irudiaren irudiak arrasto asko ematen ditu norberak bere | buruaz duen kontzeptuari buruz. «Batzuek irudi bat marrazten dute, eta berehala ezabatu, itsusia dela diotelako. | |
2017 | ||
Adin goiztiarretatik, ariketa fisikoa koherentziaz praktikatzea eta nutrizio oreka lortzea baliabide egokiak dira bizitza osasuntsua eta aktiboa iraunarazteko eta iraunarazteko, bai fisikoki, bai psikologikoki iraunkorra izan dadin. Beste elementu batzuekin batera, hala nola geure | buruaz dugun kontzeptuarekin, ohitura horiek autoestimuaren, heldutasun pertsonalaren eta sozialaren, afektu positiboaren eta abarren iturri dira. Erantzukizuna eta kontzientzia: | |
2020 | ||
Hala ere,. Estatu? hitzarekin esan nahi duguna ulertzeko, hemen garatu ezin dugun gure Estatu teoria estrategiko erlazionala irakurri behar da (Goikoetxea, 2017a, 2017b; Jessop 2000, 2008; Poulantzas 2014), gure proposamenen azterketa norberak | buruan duen kontzeptu eta teoriatik egin ez dezan; gure proposamena onartu, kritikatu edo ezeztatzeko, esan nahi duguna ulertu behar baita lehenik. Estatugintza federala proposatzen dugu, subsidiarietate politikoan oinarrituta eta konsozianismo feministaren metodologia jarraituz antolatuko dena hasiera batean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
buru | 6 (0,04) |
Lehen forma
buruan | 2 (0,01) |
buruaz | 2 (0,01) |
buruarekiko | 1 (0,01) |
buruari buruz | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
buru ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
buru ukan kontzeptu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |