Emaitzak: 7
2012 | ||
2 Norbere | buruaren balorazio egokia. Norbere indarguneak eta ahuleziak ezagutzean datza; gainera, nork bere buruaz barre egiten jakin behar du, kritikak begi onez onartu eta feedback eraikitzailea eskertu. | |
2 Norbere | buruaren balorazio egokia3 Konfiantza norberarengan7 Lorpena8 Ekimena9 Baikortasuna14 Eragina | |
2015 | ||
— Prozesuan parte hartzen duten eragile guztiek dute hitza, horregatik deitzen zaio ebaluazio eraikitzailea: norberak bere | buruaren balorazioa egiten du, ikaskideena batzen zaio eta irakaslearenak beste biek adinako balioa du. | |
2016 | ||
Koalizio abertzaleak Udal gobernu taldearen batzarrak gaztelera hutsean egiten direla salatu du. Horretaz gain, Euskara Batzordetik euskara saileko teknikari | buruaren balorazio txostenaren zain jarraitzen dutela jakinarazi dute. | |
2018 | ||
Lau saioko ikastaro honetan, norbere autoestimuaren gaineko hausnarketa prozesu bat bideratuko da. Emakumeek euren | buruaren gaineko balorazio positiboa lantzen ikasiko dute, euren esperientziak konpartitu eta elkarrengandik ikasten duten bitartean». | |
2020 | ||
Ikasleen esanetan, hurrengo aldaketak nabaritu dituzte AEAGEren formakuntza jaso ostean: a) AEAGEri esker, hainbat abilezia ikasi eta bereganatu dituzte. b) Euren gaitasunak hobera egin duela uste dute, eta norbere | buruari buruzko balorazio hobea erakutsi. c) Irakasleen aldetik ardura eta inplikazio handiagoa nabaritu dute, gertutasuna batez ere. d) Esperientzia positibotzat hartu dute. e) Arazo emozionalak izatearen ondoriozko estigmatizazioa gutxitu egin zaie. f) Ikasgeletan gerta daitezkeen arazo larrienak gutxitu egiten dira. | |
2021 | ||
Bistan dena, errubrika behar beste egokitu daiteke, baina kontuan hartu da, orduan, adierazleak ere doitu direla koherentziari eutsi ahal izateko. Dokumentua ondoren eskaintzen da. irakasleak edo ikasleak berak bere | buruari buruzko baloraziorik egingo ez duenik, baina espazioak berdinkideen arteko ebaluaziorako zabalduko dira berariaz, ezagutza eta pentsamendua elkarrekin eraikitzeko xedeari modurik egokienean erantzun diezaiokeen foroa izan daitekeelakoan. Kasu honetan, ebaluazio ariketaren izaera eta tresna ezberdina izango da, euskarriak askotarikoak izango direlako, batetik, eta hiru esparru baloratzera bideratuta egongo delako, bestetik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
buru | 7 (0,05) |
Lehen forma
buruaren | 4 (0,03) |
buruari buruzko | 2 (0,01) |
buruaren gaineko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Maxixatzen | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
buru balorazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
buru balorazio egin | 2 (0,01) |
buru balorazio egoki | 1 (0,01) |
buru balorazio hobe | 1 (0,01) |
buru balorazio positibo | 1 (0,01) |
buru balorazio txosten | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |