2012
|
|
Erakunde garrantzitsua da. Besteak beste, eskolak gurasoekin duen harreman estuagatik, eskolako eragile ezberdinengan hausnarketa
|
bidera
dezake, herriko beste eragileekin koordina daiteke, herriko egitasmoekiko lotura (EBPN, UEMA.) eta lankidetza gauza ditzake. Herriko/ eskualdeko ekimenekiko osagarritasuna eta koordinazioa bideratu ditzake.
|
|
Besteak beste, eskolak gurasoekin duen harreman estuagatik, eskolako eragile ezberdinengan hausnarketa bidera dezake, herriko beste eragileekin koordina daiteke, herriko egitasmoekiko lotura (EBPN, UEMA.) eta lankidetza gauza ditzake. Herriko/ eskualdeko ekimenekiko osagarritasuna eta koordinazioa
|
bideratu
ditzake.
|
|
Erakunde garrantzitsua da. Besteak beste, eskolak gurasoekin duen harreman estuagatik, eskolako eragile ezberdinengan hausnarketa
|
bidera
dezake, herriko beste eragileekin koordina daiteke, herriko egitasmoekiko lotura (EBPN, UEMA.) eta lankidetza gauza ditzake. Herriko/ eskualdeko ekimenekiko osagarritasuna eta koordinazioa bideratu ditzake.
|
|
Besteak beste, eskolak gurasoekin duen harreman estuagatik, eskolako eragile ezberdinengan hausnarketa bidera dezake, herriko beste eragileekin koordina daiteke, herriko egitasmoekiko lotura (EBPN, UEMA.) eta lankidetza gauza ditzake. Herriko/ eskualdeko ekimenekiko osagarritasuna eta koordinazioa
|
bideratu
ditzake.
|
2017
|
|
bata epistemologikoa (kategoriak) eta bestea metodologikoa (auto azterketak eta aitorpenak). eta bestelako ildo bat defendatu nahi izan dugu: errealitate soziolinguistikoaren unitatetzat praktika (soziala) jotzen duen ikerketa eta ulertze ildoa. pentsatzen dugu, praktikak neurtzeak eta, batez ere, erregistratzeak kategorien auto aurkezpenetarako erabilera gutxitu lezakeela eta politikak praktiketara
|
bideratu
litzakeela, eta ez banakoengana. eta horrela, akatsak akats, norberaren gogo, motibazio edota eskubideak betearazteko izan lezakeen grina, nahia edo erresistentziak alde batera utzita, praktiken ebaluazioa egituren gain utzi litekeela.
|
2018
|
|
• Erakundeek gehiago
|
bidera
ditzakete taldeak eta elkarteak, lagundu; adibidez, erregistroan izena ematerakoan, gomendioak eman euskara kontuan izateko.
|
2019
|
|
Gizarte elebidun edo eleaniztunetan hizkuntzarekiko atxikimendua, identifikazioa eta jarrera gatazkatsuagoa izango baita (Zarraga et al. 2010, 212). Beraz, tentsio horrek hizkuntza batekiko jarrera
|
bideratu
dezake, batzuetan aldekoagoa eta besteetan kontrakoagoa izanik. kasu horietan, gainera, identifikazio elementu garrantzitsua bihurtu daiteke hizkuntza, hiztunak bere identitatearen zutarrietako bat bezala jo dezakeelako ‘berezkotzat’ jotzen duen hizkuntza hori. Jarrera hau ulerLander Muñagorri Garmendia – Zergatik kantatu euskaraz?
|