2004
|
|
Arazorik larrienak N I errepidean izan ziren, Altsasu eta Gasteiz artean, eta ilara kilometrikoak izan zituzten, galtzadaren irteerek, txapa kolpe ugariek eta tona askoko kamioi guraizeek eraginda. Nafarroan, ekaitzak bigarren mailako sareari bakarrik eragin zionean, neguko
|
bide
planaren koordinazio zentroak aldi baterako kendu zien kamioien debekua. Errepide nagusien egoera orokorra ona izan zen, eta, ondorioz, organo bateratua etenaldia 10:30ean amaitu zen.
|
2011
|
|
“Etorkizuna ematearen balioa” lemapean, Lankidetzaren VI. Asteak AECIDek Espainiako GGKEekin koordinatuta antolatutako sentsibilizazio ekintza batzuk biltzen ditu. Ekimenaren edizio honen helburua da nabarmentzea garapenerako lankidetza “ez dela laguntza edo karitate ekintza, baizik eta, funtsean, finantziazioaren eta laguntza teknikoaren
|
bidez
planetako herrialde eta herri ahulenei laguntzeko bidea, gizarte global bidezkoagoa lortzeko”. Aste hau urtero antolatzen da, irailaren 8aren inguruan, eta 2006an Lankidearen Eguna da.
|
2015
|
|
Batetik, legerik aldatu beharrik izan gabe har daitezkeen neurri batzuk proposatu zituen, hala nola presoak gerturatzeko eta 70 urtetik gorakoak askatzeko, eta, bestetik, presoei eragiten dieten hainbat lege erreformatzea proposatzen zuen. Langraiz bideko presoen egoera desblokeatzeko ere eskatzen zion Espainiako Gobernuari Zuzen
|
Bidea
planak.
|
|
Hogei paragrafotik gora Eusko Jaurlaritzaren plana eta jarrera oso gogor kritikatzeko baliatu ondoren, elkarlanerako proposamena egin zion EAEko gobernuari erakunde armatuak agiriaren bukaeran, bai armagabetzearen auzian eta bai gatazkaren ondorioei buruzko beste alorretan ere. Izan ere, Jaurlaritzaren Zuzen
|
Bidean
plana presoen auziaz hitz egiten hasteko oinarri baliagarrien artean aipatu zuen ETAk.
|
2016
|
|
2007an Udalak txirrindularientzako
|
bideen
Plan Berezia onartu zuen, hirian 12 ibilbide diseinatzen zuena. Hiritarrok inoiz bete ez zen plan on bat ordaindu genuen.
|
2017
|
|
Bi urte pasaturik joan ziren indenitarik pagatu gabe lurren ardiesteko. Errekako etxia barna norteko aldetik zen
|
bidearen
plana hartua. Etzelakotz gisa, orain bidea egina den lekutik trazarazi ginuen.
|
|
Kantonamendua, Ezpeleta, etzen biderik Ursumun gaindi baizik, zaldizkoen eta oinezkuentzat.
|
Bidearen
plana bazen egina Basaburun gaindi 1848 an Monsieur Hiribarren eta Prefetak aprobatua. Hiru herrik behar zuten bidea egin, hasirik bide handitik n°19 eta Ezpeletako karrikarat.
|
2021
|
|
Nafarroa erdialdean eta Erriberan abisu laranja ezarri zuten, eta Nafarroako isurialde atlantikoan, Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan horia. Nafarroako Gobernuak, Babes Zibileko Planaren larrialdiko lehen maila eta Neguko
|
Bide
Planeko bigarren fasea ezarri zituen.
|
2022
|
|
(Marmarika.) Ari niz katzakan: "
|
Bide
plana" edo... " bide programa" berdin?...
|
2023
|
|
Lehenik eta behin, esan behar dugu tarte horiek dagoeneko eginda egon luketela. Bizikleta
|
Bideen
Plan Sektorialaren arabera, zeinaren plangintzak bi laurteko hartzen baitzituen(), haren indarraldiko lehen lau urteetan gauzatu behar ziren. Egiaztatu dugu ez dela beharrezko ahalegin inbertitzailerik egin planteatutako ibilbideetako obrak egin ahal izateko, eta, de facto, Bizikleta Bideen Plan Sektorial horrek zuen potentzial guztia indargabetu da.
|
|
Bizikleta Bideen Plan Sektorialaren arabera, zeinaren plangintzak bi laurteko hartzen baitzituen(), haren indarraldiko lehen lau urteetan gauzatu behar ziren. Egiaztatu dugu ez dela beharrezko ahalegin inbertitzailerik egin planteatutako ibilbideetako obrak egin ahal izateko, eta, de facto, Bizikleta
|
Bideen
Plan Sektorial horrek zuen potentzial guztia indargabetu da. Zortzi urte hauetan plan sektorialean proposatutako ibilbideen kilometroen %38, 5 baino ez dira egin.
|