Emaitzak: 7
2004 | ||
Ahuldade horienmuina lan antolaketarako printzipio taylorianoak erabiltzean dagoela esaten jarraitzen dugu. Ahuldade horiek hein handi batean konpontzeko | bidea lan antolaketaren eta ekoizpen kudeaketaren esparruan daudela uste dugu. Paradigma taylorianoeta fordianoaren krisiak ateak irekitzen dizkie kooperatiben bereizgarritasunekinera egokian bat etorri daitezkeen prozedurei. | |
2009 | ||
| Bide lanak | |
2011 | ||
70eko hamarkadan aldizkarion talde argitaratzaileek UEUn parte hartzen zuten. Beraz, nahiko naturala zen Udako Ikastaroetako hitzaldiak testu gisa aipatutako aldizkarietan argitaratzea, eta alderantziz, artikuluak ikastaro bat antolatzeko bidea izatea497 Beraz, ikusten denez, 70eko hamarkadan euskaraz funtzionatzen zuen zirkuitu txiki baina egituratu bat bazen, egile euskaldunei aukera ematen ziena plaza desberdinetan aritzeko eta | bidean lanak ontzen joateko. Hau da, artikulu batekin hasi, eta, azkenean, gai baten gaineko liburua ateratzeko, tartean hitzaldiak emanez. | |
2019 | ||
Ondorioak ikusita argi geratzen da hemendik aurrera garatzen jarraitu litzatekena.Izan ere, argi dago programak formakuntza prozesu zehatzagoak gomendatu lituzkela.Beraz, hori posible bilakatzeko | bidean lan egin behar da oraindik ere. Horrekin batera, prozesuabera arindu behar litzateke; parte hartzaile guztiei neketsua egin izanak, hori eraldatzekobeharra mahi gainean jartzen baitu. | |
Hirugarren eztabaida, ildo beretik joanez, instituzioa eta gizarte zibil antolatua norabide berean etaelkarrekin lanean jartzeko moduen ingurukoa da. Aipatutako bi eztabaidak aurrera eramateko, beharrezkoa da, erakundeek (baita, bertan jarduten duten Gizarte Langileek ere) eta gizarteareneraldaketaren | bidean lanean ari diren eragileen eduki dezaketen harremanaren inguruan hausnartzea (Pastor eta Marchioni, 2016). Kasu honetan, teorian, helburuak berdintsuak diren arren, ekiteko eta lanegiteko formak izaten dira maiz, ezberdintasun nabarienak sorrarazten dituztenak. | |
Hala ere, blastozistoenehunekoen aldaketari erreparatuz gero kontrolaren eta tratamenduaren artean genotipo bakoitzarekiko, bai CB1 eta bai CB2 hartzaileen faltak blastozistoen beherakada eragin zuen (6 irudia). Moduhonetan, frogatu ahal izan genuen THC k bi hartzaile kannabinoideen | bidez lan egiten duela, hartzailehauetariko bat edo biak falta direnean ez delako lortzen blastozisto kopurua emendatzeafitokannabinoidea gehitzerakoan kontrolarekin alderatuz. | |
Autore guztiek eskerrak eman nahi dizkiote UPV/EHU ko Berrikuntzaren, Gizarte Konpromisoaren eta Kulturgintzaren arloko errektoreordetzari, SAE/ HELAZen | bidez lan hau finantzatu baitu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bide lan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bide lan egin | 2 (0,01) |
bide lan antolaketa | 1 (0,01) |
bide lan ari | 1 (0,01) |
bide lan hau | 1 (0,01) |
bide lan ondu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |