Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎Musika ikasketak amaitu nituenean, ez nuen solfeoa eta antzekoen irakaskuntzaren bidetik jo nahi izan, antzu eta tristea irizten bainion ikasketen garaian ezagutu nituen hainbat irakasleren jardun errutinazkoari. Frakasatu batzuk iruditzen zitzaizkidan:
2004
‎Euskaldungoa sistema nazional arrotz batean bizi den neurrian, sistema horren sail soziolinguistikoan, euskarak ez du normalki erabilia izateko aukerarik eskueran. Testuinguru nazional arrotz horrek ezartzen dion zokorapena kontuan harturik, euskalgintzaren aldeko estrategia eraikitzen hasiak gara, eta estrategia horren berariazko bidea jo nahi dugu begiz. Zentzu horretan, galderak zehaztasuna eskatzen du:
2013
‎Eddingtonen hitzaldia entzun zuenean, natura zientziak ikasten ari zen Cambridgeko Unibertsitatean. Baina hitzaldia eta gero, argi zuen astronomiaren bidetik jo nahi zuela. Denbora batera, Cambridgeko Behatokian egin zen jardunaldi batean, Eddingtonekin aurrez aurre egoteko aukera izan zuen, eta bere desioa azaldu zion.
2015
‎amaginarrebak goitik jo nahi zuen, Urrakitik; izeba Pilarrek behetik, Errezildik. Neuk, aldiz, erdiko bidetik jo nahi nuen, autoari jira erdi bat emanez. Bakeagatik, isildu egin nintzen.
2021
‎Kar, kar, kar… Ni hona etortzeko plana egiten hasi ginen. Lehenbizi, gonbidapenaren bidetik jo nahi izan genuen, baina ez zen erraza, nahi beste agiri eskatzen dituzte! Azkenean, ezkontzea erabaki genuen, paperak eskuratzeko biderik errazena zelako.
‎Etengabeko prestakuntzaren bidetik jo nahi bada, formazioak alderdi teorikoari soilik ezin diola heldu baieztatzen du IE2 k, eta teoriak planteatzen duenaren eta irakaslearen jardunaren arteko fluxuak arina izan behar duela proposatzen du, batak bestea oinarri hartuz eta elkar elikatuz. Parte hartzaile honek nahiz IE6 k azaltzen dutenez, BHn oro har jarduera interesgarri dezente diseinatzen eta inplementatzen dira, baina atzean aldamiatze pedagogikodidaktikoa falta denez, eraginkortasuna zein esangura galtzen dute, eta horretarako, ondo programatzen jakitea funtsezkoa dela baieztatzen dute.
2022
‎Labi bildu bezperetan, zalantza nagusietako bat izan da ea zer gertatuko zen COVID ziurtagiriarekin. Eusko Jaurlaritzak argitu du zer bidetatik jo nahi duen: ziurtagiriaren derrigortasuna otsailaren 13ra arte luzatzea eskatuko dio EAEko Justizia Auzitegi Nagusiari.
2023
‎Lehendakariak adierazi du beharrezkoa dela «ahalik eta adostasun zabalena» lortzea nazio auziari erantzuteko, eta koalizio subiranistari leporatu dio ezberdinen arteko akordioak egiteko borondaterik ez izatea. Urkulluk esan du Eusko Legebiltzarreko autogobernu lantaldearen ekarpenen bidetik jo nahi duela, hura delakoan «sentsibilitate guztiak» kontuan hartzen dituena. «Beti defendatu ditugu eta beti defendatu ditut aldebikotasuna, ezberdinen arteko akordioak, nazio izaeraren aitortza eta adostutakoa betetzeko bermeak izatea».
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia