2006
|
|
Merkataritza elektronikoa hiru milioi pertsonak baino gehiagok erabili zuten bigarren seihilekoan, aurreko seihilekoan baino %14, 6 gehiagok, hau da, 15 urteko eta hortik gorako biztanleen %8, 4k. Internet
|
bidez
gehien eskatzen diren produktuak bidaiak edo oporretako ostatua izaten jarraitzen dute, internauten erosketen %59, 1, ondoren ikuskizunen sarrera (%35, 2), liburuak eta aldizkariak edo ikasketa elektronikoko materiala (%24, 6), eta bideoak eta musika (%16, 5). Espainiako erabiltzaile informatiko tipikoa honako hau da:
|
|
Eroslea “askoz zuhurragoa da eta erosketak gehiago planifikatzen ditu” ohikoa baino, eta, gainera, modalitate hori eta dendetako erosketa tradizionala konbinatzen ditu. Gabonetan Internet
|
bidez
gehien saltzen diren produktuak aisia eta musika(% 30), informatika eta produktu teknologikoak(% 25) eta produktu turistikoak(% 25) dira. Kostu txikiko bidaiek gero eta leku handiagoa hartzen dute oporren merkatu tradizionalean; izan ere, Canalsen arabera, “hiru herritarretik batek ohiko elur patua aldatu du eta Europako hirietara kostu txikiko bidaia egin du”.
|
2008
|
|
orbainak ia ez dira ikusi ere egiten, eta, horregatik, kirurgia estetikoaren alorrean egin du
|
bide
gehien teknika honek, beste hainbat espezialitatetan ere erabiltzen duten arren.
|
|
Ehunka kilometro egin behar dira autobidean behin ere gelditu gabe, teleordainketako txartelei esker. Errepideko ordainketa sistema modernoena da, eta horrelako
|
bide
gehienetan erabiltzen da. Ordainketa ibilgailuan dagoen transmisore txiki bati (OBE) esker egiten da.
|
2010
|
|
Gainera, inkestaren arabera, kontsumitzaileen %36k –geneak bereizi gabe– datozen sei hilabeteetan arropa eta osagarriak erosteko asmoa du on line, bai eta produktu kosmetikoen edo edergintzako produktuen azken berrikuntzekin lotutako erosketak egiteko ere (%22). Gailu elektronikoak Internet
|
bidez
gehien saltzen diren produktuetako batzuk dira (%27); horien atzetik daude hotel eta bidaia erreserbak (%26), produktu kosmetikoak (%22) eta kontzertuetarako sarrerak (%20) eta ekipo informatikoak (%19). Hala ere, sareko produktu “izarra” liburuak izango dira, eta on line erosketen %44 hurrengo seihilekoan bilduko dira.
|
2013
|
|
Sarean diharduten gazteentzako kontuak Irudia: Alex L Gazteak dira Internet
|
bidez
gehien mugitzen den gizarte segmentua. Lagunekin komunikatzen dira, informazioa eskuratzen dute, abesti gogokoenak jaisten dituzte, eta, bide horretatik, banku eragiketa nagusiak egiteko joera handiena dute.
|
2018
|
|
Hiru birus mota (A, B eta C) sexu harremanetan ager daitezke. Harreman homosexualak zituzten 15 eta 45 urte bitarteko gizonen VHAren agerraldi kezkagarri batek agerian utzi zuen zeinen garrantzitsua den txertoa hartzea, VHCn ezinezkoa den profilaxia, baina bai VHBn, sexu
|
bidez
gehien kutsatzen dena. Txertoekin ere, hepatitisaren 561 kasu eta hepatitisaren 916 kasu jakinarazi ziren 2015ean.
|
2019
|
|
Zein da gehiengoaren aukera? Internet
|
bidez
gehien erosten dena hegazkin txartelak eta hotel erreserbak, liburuak, musika eta teknologia dira Hegazkin txartelak eta hotel erreserbak, liburuak, arropa, musika eta artikulu elektronikoak dira online salmenten errege. PwCren txostenak erakusten du Internet bidezko erosketak nabarmen hazi direla, batez ere sektore horietan (2016tik% 19tik% 30era pasatu dira).
|