2001
|
|
Hortan dago, bada, gakoa. Baina
|
bidea
ezin daiteke bakarra izan. Orainartekoak bere mugak adierazi baditu, beste batzuk bilatu dira.
|
|
Zure esku dago hori. Literatura, berriro diot, gizadiaren nahiz gizakiaren ezagutzan sakontzeko
|
bide
ezin hobea da, horrez gainera gure euskaltasunaren kontzientzia eman eta garatuko digun tresna indartsua, eta azkenik edo lehenik, atsegin iturri oparoa. Gure txokorako gonbidapena hor duzu, denontzako tokia dago-eta.
|
|
Talde hauek ikusi zuten gobernuek beren diskurtsoa bereganatu eta erabiltzen zutela, jazartuak zirela, boterearen banaketatik at utzi zituztela, herri altxamenduaren
|
bidetik
ezin zutela boterea hartu, herritarren sostengua galtzen ari zirela, geroago jadanik ez zutela sobietar etsaiaren aurka borrokatzerik... Hori guztia eta gehiago gertatu izanaren ondorioz, islamaren ikuspegi politiko bat duten mugimenduen degenerazioa ematen da, talde hauek bide ekonomikotik gizartea eraldatzeko ikuspegi hori galdu egiten dute eta moral hertsia eta islamaren printzipioen muturreko irakurketa kontserbadorea lehenesten dute; Anaia Musulmanen sortzaile izan zen Judaydi berak ere aitortu du hori, eta Marokoko.Justizia eta Izpiritualiatea taldea gidatzen duen Syassin jekearen alaba Nadi Syassinek ere taldeko bozeramailea bera aipatu izan du Bin Laden eta halakoak talde erreformatzaileen degenerazioak direla.
|
2003
|
|
Alferrik da orain zerbait asmatzen saiatzea. Baina, edonola ere, ezer gutxi egin ahal izanen dute lurraldetasunaren alde, adibidez, beren kultura politikoa aldatzen ez badute, ez badira konturatzen estrategiak eta
|
bideak
ezin daitezkeela identifika ideologia eta «zaletasunaren» abertzaletasunaren arloetako kontuekin, saiatzen ez badira estrategia eta bideetan adostasun maila bat lantzen, gutxienez, bertze ideologia nazionalista eta bertze jarrera abertzaleekin. Ezer gutxi ahal izanen duten bezala Ibarretxek eta EAJk ere, ez badute beren kultura politikoa aldatzen, ez badute apustu irmo eta aktiboa egiten gaurko salbuespen egoeraren kontra, ez badira konturatzen ez dagoela etxegintzarik, ezta EAEko tresna autonomikoak beren eskuetan izanik ere, sektore abertzalerik aktiboenak eskubide politikoetatik kanpo gelditzen badira.
|
2007
|
|
Ongizate estatua bideragarria ez dela eta desegin egin behar dela entzuten dugu behin eta berriz, baina hemen oraindik ez gara ongizate estatu horren gauzatzera iritsi. Garapen jasangarrian bizi garela dioskute, baina ez da egia, eta gero eta garbiago dago garapen eredu hau
|
bidera
ezina dela.
|
2009
|
|
Hori sozialki justuagoa izan liteke baina
|
bidera
ezina da, ez dugu horretarako mekanismorik eta.
|
2010
|
|
Epaile iraultzailearen argudioa eskasagoa baina irmoagoa izan zen: " Errepublikak ez du zientzialaririk eta kimikaririk behar, justiziaren
|
bidea
ezin da eten".
|
2012
|
|
Bertako publizitatea erakartzeko baliatzen zuten saioa. Adibidez, Leitzako ikus entzuleek uhin
|
bidez
ezin dute jarraitu telebista, baina bai xaloa.com en bidez. Horrelako aukerei aurten ere bide emango diete.
|
2013
|
|
Kontsumismoa atzean utzita, Urdazubin sartzeko
|
bidea
ezin ederragoa da. Herrian XII. mendean eraiki zen monasterioa da, bere garaian erromesen ospitalea izan zena, eta gaur egun aterpea.
|
2015
|
|
Eta horri erreparatuta ez dirudi prozesuak duen potentzialtasun soziala lortzen ari denik, ez behintzat jauzi kualitatiboa emateko bestekoa. Hortaz, hauteskunde guztiak dira inportanteak, urrunekoak ere bai, prozesuak eskatzen duen pausa gabeko
|
bidean
ezin baita inoizko lehia kuantitatiboan ezker subiranisten espazioa hemengo burujabetza gabeko kudeaketan edo hango burujabetzapeko ezkerrean ari direnen esku utzi. Burujabetza Berton dugu apustu soziala; eta Aldaketa, bide.
|