Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2003
‎Ikasle unibertsitariei euskarazko ikasketak eskaintzea Irakasle euskaldunak beren gaiak euskaraz ematen trebatzea Ezinbestekoa dugun oinegitura bibliografikoa sortzen laguntzea Euskal kulturaz kezkaturiko guztiei elkartze leku eta elkarrizketa bideak eskuratzea.
2011
‎bata kanpokoa (instituzionala), eta bestea barnekoa, kazetarien ulertzeko moduarekin bat etordaitekeena ala ez (ikus Masip et al., 2009). Taldearen diskurtso instituzionalahemerotekaren bidez eskuratutako behaketen bidez behatu behar da, eta barnekodiskurtsoa, berriz, barneko memorandumen analisiaren bidez. Analysis Contentteknika erabilita, konparazio hori balizko diskurtso disoziazioa aitortzeko emankorraizateaz gain, oso emankorra da interpretaziorako, erredakzioko langileek galdeketakozortzigarren galderari emandako erantzunak gehituta (zuzendaritzak emandakoinformazioaren balioes...
‎Ikus entzunezko alfabetizazioak aukera ematen digu komunikabideek gaurko gizartean betetzen duten funtzioa ulertzeko. Trebezia horren bitartez, herritarrak errazago du bere burua egoki azaltzea demokrazian, baita ikerketarako bideak eskuratzea ere.
‎Informazioa Internet bidez eskuratzen ba ote duten galdetuta, hauxe erantzuna:
‎Breuer eta Freud-en ustetan abusu sexual goiztiarren ondorio ziren sintoma histerikoak eta hipnosiaren bidez gertaera haien oroitzapenak kontzientziara ekarriz gero, sintomak desagertu egiten ziren. Gero Freud-ek aurkitu zuen hipnosi bidez eskuratutako oroitzapenak ez zirela oroitzapen soilak, baizik eta desira inkontzienteen agerpen ere bazirela.
2014
‎Solaskideak aurrez aurredituen elkarrizketa, bada, bat batekoa eta inprobisatuada, txandakatzeak zehaztu gabe dituena, dinamikoa eta kooperaziozkoa; izan ere, esatari norentzakoek banatzen duten informazio pragmatikoa hain da handia, maizezagutza horretan oin hartzen duen informazio asko inplizitu dago. Zuzenean esangabeko zer asko ematen da aditzera; inferentzia bidez eskuratu behar da informazioa.Eta esatariak espero du, batean duten informazio edo ezagutza komun horren arabera, norentzakoak zertaz ari den ezagutzea eta interpretatzea.
2019
‎Ikerketarekin aurrera egiteko, ezta bilketa, ezta soluzioa ere, ezin dira soilik kuantitatiboakizan; are gutxiago deskribatzaile hutsak. Horregatik, sare bakoitzeko errealitatearen analisisakonagoari gehitu zaizkio zergatiak, elkarrizketa bidez eskuratuko diren erantzunak.Horrela osatuko da lehen iker galderaren erantzuna; eta hurrengo pauso batean ekingo zaiebestelako iker galderei, urratsez urrats, sare erraldoien artean nor izateko algoritmo propio batsortzen saiatzeko bide orri bat proposatzeko asmoz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia