Emaitzak: 3
2008 | ||
Oro har, ikastetxe bateko PATean sartzen diren jarduketen artean, gurasoekin banakako elkarrizketak egiten dira, ikaslearen garapen akademikoaren berri emateko, edo ikaslearen prestakuntzarekin zerikusia duen edozein alderdiren berri emateko. Helburu nagusia da irakasleen eta familiaren artean komunikazio | bide arina ezartzea. Nahi izanez gero, gurasoek tutorearekin elkarrizketa eska dezakete. | |
2012 | ||
Hona hemen nahitaezko bost giltzarriak: lurra prestatzea, egokitze aldia errespetatzea, segurtasuna erakustea, agurrak eta berrelkartzeak zaintzea eta informazio | bide arina izatea. | |
Garrantzitsua da, agur esatean, gurasoek haurra gogoan izatea, ezarritako orduan berriro bilatuko dutela eta bilketa ordutegia errespetatuko dutela. 5 Informazio ona izatea haurtzaindegiarekin Egokitze prozesua arrakastaz garatzeko, gurasoen eta haurraren zaintzaileen artean komunikazio | bide arina egon behar da. Bai sarrera ordua bai ikastetxetik irtetekoa une onak dira eskolan haurraren ohikeriari eragin diezaiokeen edozein alderdi garrantzitsuren berri emateko (gutxiago lo egin badu, ez du jan, triste badago, etab.).); haurtzaindegian duten bilakaeraz edo beste gai interesgarri batzuez galdetzeko ere balio dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bide | 3 (0,02) |
Lehen forma
bide | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
bide arin | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
bide arin egon | 1 (0,01) |
bide arin ezarri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |