Emaitzak: 7
2001 | ||
Prozesuaren porrota uxatzen. Irakasleak hasieratik bere ikasle bakoitzarenikas estiloaren sendotasunak eta makaltasunak ezagutzen baditu, badakizein | bide eta estrategia proposatuz lor dezakeen errazago ikasle bakoitzakbere helburua, eta ikasle bakoitzaren kasuan zein diren emaitza eskasekoestrategiak. | |
2013 | ||
Garabide Elkartearen ikuspegitik herri batek garapenerako lankidetzan egin behar duen ariketa nagusia hegoaldeko herriekin parteka ditzakeen esperientzia eta prozesu funtsezkoetan zubiak sortzea da. Euskal Herriak badu herri bezala partekatzeko esperientzia oso indartsua, eta herri indigenen eskuetan jarriz gero, hainbat hizkuntza gutxituren biziberritze | bideak eta estrategiak indartzeko baliotsua izan daiteke. Garabide Elkarteak beraz, identitate kultural eta linguistikoaren biziberritzean eragitea du helburu, subjektu indigenaren laguntza eta babes prozesuak garatuz. | |
Garabide Elkarteak egiten duen analisian Euskal Herriak badu herri bezala partekatzeko esperientzia esanguratsua, herri eraikuntza eta nortasunaren garapenean hizkuntza eta kulturaren biziberritze eta indartze prozesua hain zuzen ere, eta herri indigenen eskuetan jarriz gero, hainbat hizkuntza gutxituren biziberritze | bideak eta estrategiak indartzeko baliotsua izan daitekeela uste da. | |
Sintesiak egitea normalean ez dugu beharrezko izaten, norbaitek eskatu digulako ez bada. Munduko hiztun komunitate minorizatuekin egindako truke lanerako egokitu zaigu bost hamarraldiotako kontakizuna sintetizatzea, loraldi baten | bide eta estrategiak aletuz. | |
2015 | ||
Herriz herri militanteei hitzaldiak ematen ibili zen, hain zuzen ere itzal handia zuelako militante askoren begietara, bere garaian ETAko solaskide ofiziala izanik: . Jende gehiago ere ibili zen, baina nik, akaso, Erakundeko militante izan naizenez urte askoan, insurrekzioaren | bideetatik eta estrategia politiko militarretik gaur egun arteko bilakaera egin duen militantea ordezkatzen nuen. Hori helarazi behar zitzaien ezker abertzaleko oinarriei?. | |
2004ko urrian Frantziako Poliziak Mikel Albisu eta Marisol Iparragirre atxilotu eta hainbat zulo atzeman zituenean, ETA inoiz baino kolpatuago eta ahulago geratu zela argudiatu dute ildo errepresiboaren defentsa egin duten hainbat ikerlek.277 Dena den, garai honetan atentatuak urritzearen arrazoi bakarra ez da, hain segur, ezintasuna. Negoziazio prozesurako | bidean ETA estrategia armatua egokitzen joan zen, Kataluniara mugatutako su etenak eta hautetsien aurkako frontea eteteak adierazten dutenez, adibidez. | |
2016 | ||
Kasu honetan gertatzen diren elkarrekintza eta indar erlazioak ere, ez dira aurreko hiru jainkozko moten kasuan ikusitakoenen antzeko, aurreko hiruen kasuan euren arteko antzekotasunik ez zegoen bezalaxe. Halere, | bide eta estrategia sinboliko ezberdinak baliatuz, neolitoko jainkozko guztiak zerbaitetan daude kidetuta: guztiek ahalbideratzen dute gizakia libre izatea eta erlijioaren ekimena hartzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
bide | 3 (0,02) |
bideak | 2 (0,01) |
bidean | 1 (0,01) |
bideetatik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Pamiela | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bide ETA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bide ETA estrategia | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |