Emaitzak: 11
2007 | ||
Gaiaren inguruko ikerketarik handiena eta sistematikoenaBarrett ek eta kolaboratzaileek (2004) egindakoa da. 6, 9, 12 eta 15 urteko 1.700haur britainiar, espainiar eta italiar harturik, ikertzaileek | bi teknika erabili zituztennazio identifikazioa neurtzeko (nazio identifikazioaren maila eta haurrarentzatnazio identitateak duen garrantzi subjektiboa), eta beste hainbeste, barne talde zeinkanpo talde nazionalekiko sentimenduak neurtzeko (atsegin eskala eta ezaugarrienegozpena). Ikerketa horren egileek hiru ondorio atera zituzten. | |
2008 | ||
Hala, maskuri minbizia duten 422 gaixoren eta 218 pertsona osasuntsuen 1.373 lagin biologiko jaso ziren. 14 gene aurresale Azterketaren lehen urratsa maskuriaren trantsizio zelulen kartzinomarekin lotutako gene multzo txiki bat identifikatzea izan da, eta horretarako | bi teknika erabili dira: DNA mikroarrayak eta denbora errealeko PCR kuantitatiboa. | |
2010 | ||
Analitiketan | bi teknika erabili zirela azaldu zuen Filloyk: Karbono froga, alde batetik, eta termolumineszentziakoa, bestetik. | |
2011 | ||
Horretarako, | bi teknika erabili dituzte: positroien igorpen tomografia (PET) eta erresonantzia magnetiko bidezko irudigintza funtzionala (fMRI). | |
2012 | ||
Ikus entzunezko baliabideetan mezu subliminala bidaltzeko | bi teknika erabili ohi dira. Batetik, abiadura handiko irudien artean hedatzen da kontziente jasotzerik ez dagoen irudia127; eta bestetik, irudi batek izan ditzakeen askotariko interpretazioak aprobetxatuz, publizitate mezuak intereseko duen forma tartekatzen du irudi jakin batean. | |
2014 | ||
Ez dut nahi ikuslearen begirada koadro bakoitzean zazpi edo zortzi milioi hosto dauden pentsatzen zentratzea. Ikustera datorrenaren barrua harago joatea nahiago dut.Zer teknika erabili duzu? | Bi teknika erabili ditut erakusketan dauden koadroak egiteko: tamaina handienekoak pintura akrilikoagaz egindakoak dira, eta formatu txikiagoko marrazkiak tinta txinatarragaz egin ditut. | |
2015 | ||
Bestetik, ikasleen datu eta iritziak jasotzeko | bi teknika erabili ditut. Lehenik, elkarrizketak burutu nizkien Chile eta Argentinako unibertsitateetako irakurletzetan euskara eta euskal kultura ikasten duten lau ikasleri. | |
Bestetik, ikasleen datu eta iritziak jasotzeko | bi teknika erabili ditut. Lehenik, elkarrizketak burutu nizkien Chile eta Argentinako unibertsitateetako irakurletzetan euskara eta euskal kultura ikasten duten lau ikasleri. | |
2016 | ||
802.11 estandarrak | bi teknika erabiltzen ditu irrati uhinak kodifikatzeko: | |
2017 | ||
Bildutako datuen azterketarako | bi teknika erabili dira. Alde batetik, egindako grabazioentranskribapenen analisiak (Hycner, 1985; Miles eta Huberman, 1994) eta bestetik, jasotako adibidezein egunerokoaren analisia (Moyles, 2002). | |
2019 | ||
Horretarako, | bi teknika erabili dituzte: positroien igorpen tomografia (PET) eta erresonantzia magnetiko bidezko irudigintza funtzionala (fMRI). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 11 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi teknika | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
bi teknika erabili | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |