Emaitzak: 9
2000 | ||
Testu ahots bihurketak oinarrizko prozesu | biren garapena suposatzen du: batetik, testu idatziaren interpretazioa eta bestetik, ahots seinalearen garapena edo sintesia.Lan biak TABean banandu egiten dira eskuarki, eta azpiprozesu bien arteko interfazetzat, ahotsezko mezuaren soinu katea irudikatuko duen elementu kate bat erabiltzen da. | |
2006 | ||
Elorriagakoa, XV. mendearen bigarren aldian sortu zen Vitoriako jurisdikzioan. Salvatierrak.oanbeste bat sortu zen, Donemiliagakoa?. Kapareen Juntak bailara bakoitzean edo herri bakoitzean existitzen ziren; halere, Vitoriako foruagatik, aipatu | biok garapen handiagoa izan zuten. Erresistentziarako tresna ziren, nobleen pribilegioak defenditzeko biltzarrak (Díaz de Durana, 2004: | |
2007 | ||
Palacios-ek eta Hidalgo-k (1999) dioten bezala, tarteko haurtzaroan gertatzenden garapena ez da homogeneoa, eta horren baitan | bi garapen aro bereizten dira: 6urtetik 8 urtera bitartekoa, eta 8 urtetik pubertarora artekoa. | |
Ikertzaileek, orduan, aukeratutako txartela besteetatikbereizten zuten, eta berriz egiten zieten galdera, txartel guztiak garrantziarenarabera sailkatu arte. Nazio identitatearen garrantzia subjektiboari buruzkoemaitzek | bi garapen eredu islatzen dituzte. Lehenengoan (arruntena), 6 urtekohaurrek beren burua deskribatzeko kategoria nazionala aukeratzen duten arren, ezda haientzako kategoriarik garrantzitsuena. | |
Behin sistema horren jabe dela, haurra bere praktika soziala arautzen hasten da. Sistema horren eraikuntza | bi garapen fase jarraitutangertatzen da, eta fase horiek bi moral mota bereiziko dituzte: heteronomoa etaautonomoa. | |
2008 | ||
Giza harremanen bidez helduok haurraren garapen psikologikoan eragin ona izan nahi badugu, haurraren berehalako garapen esparruan eragin behar dugu. Vigotskik | bi garapen maila bereizi zituen: batetik, jada lortutako garapena edo garapen erreala, inoren laguntzarik gabe egiten dituen era guztietako eragiketek adierazten dutena. | |
2011 | ||
Euskal Herriaren kasuan Jesusen Lagundiak eta Opus Dei koak, bai Deustun eta bai Iruñean, eliz unibertsitate izendapena jaso zuten. Biek ala | biek garapen eta zabalpen handia izan zuten frankismoan, urte horietan hainbat fakultate sortu, ikastetxe integratu eta campus berriak zabaldu zituzten. Nafarroako Unibertsitatea esate baterako, Iruñetik Donostiara zabaldu zen. | |
2015 | ||
Erakutsitako emaitzetan oinarrituta, An4394 geneari urdA izena jarri zitzaion, bere UDA bidegenetikoarekiko menpekotasuna adieraziz (UDA dependent role in the Regulation of Development inA. nidulans). urdA k ustezko TF bat kodifikatzen du, flb en ondoren kokatzen dena garapenasexualaren bide genetikoan eta ez da soilik garapen asexualerako beharrezkoa, garapen sexuala ereinhibitzen du, | bi garapen zikloen orekaren erregulatzaile bihurtuz. | |
Berun azido baterien geruzatzea txikitzeko | bi garapen garrantzitsu gertatu dira. XX. mendeko 50.hamarkadan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bi garapen | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bi garapen aro | 1 (0,01) |
bi garapen eredu | 1 (0,01) |
bi garapen fase | 1 (0,01) |
bi garapen garrantzitsu | 1 (0,01) |
bi garapen handi | 1 (0,01) |
bi garapen maila | 1 (0,01) |
bi garapen suposatu | 1 (0,01) |
bi garapen ziklo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |