Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2008
‎Adinaren eragina esanguratsua izan da (F (1,426)= 14,4; p < 0,01), eta aldakortasunaren% 3,3 azaltzen du. Aldiz, hezkuntza mailaren eta bi faktoreen arteko elkarreragina ez da esanguratsua. Adinak aldakortasunaren% 3,3 soilik azaltzea ulergarria da adin hauetako ekoizpen urria dela-eta, beraz, ez da harritzekoa subjektu arteko aldakortasuna ere nahikoa txikia izatea.
‎Aldi berean, amen hezkuntzaren eragina ere esanguratsua da (F (2, 935)= 3,83; p < 0,05), eta aldakortasunaren% 8 erakusten du. Biak esanguratsuak izan arren, aipatutako bi faktoreen arteko elkarreragina ez da adierazgarria.
2010
‎Oro har, subjektu guztiek A-tik B-tik baino gutxiago kontsumitu zutela nabari dugu, hauen kontsumoa handiagoa izanik BLOK eta ALDI taldeetan KONT taldean baino. Hala ere, kontsumo hauekin egindako ANOVAk 3 (taldea) x 2 (estimulua) talde aldagaia estatistikoki esanguratsua zela adierazi zuen bakarrik, F (2, 20)= 27.49, p < 0.001 Estimulu aldagaia, F. (1, 20)= 041, p= 0.52, eta bi faktoreen elkarreragina estatistikoki esanguratsuak ez izanik, F. (2, 20)= 2907, p= 0.914 Tukey proba erabiliz bikoteen konparazioak egiteko jakin dugu aurre azaldutakoek, ALDI eta BLOK taldeek, esanguratsuki gehiago kontsumitu zutela aurre esposiziorik jaso ez zuenak baino, KONT taldeak, aurre azaldutako taldeen artean ezberdintasunak esanguratsuak ez izanik.
‎Kontsumo horiekin egindako ANOVA batek 3 (taldea) x 2 (estimulua) esanguratsuak zirela aurkitu zuen talde aldagaia, F (2, 21)= 5.69, p= 0.011 eta estimulu aldagaia, F (1, 21)= 8.86, p= 0.007 Bi aldagai horien arteko elkarreragina ez zen esanguratsua izan, F. (2, 21)= 103, p= 0.37 Tukey probarekin talde bikoteekin egindako konparazioek ALDI eta BLOK taldeek esanguratsuki KONT taldekoek baino gehiago kontsumitu zutela aurkitu zuten. Bi faktoreen arteko elkarreragina estatistikoki esanguratsua ez izan arren, A eta B ren kontsumoen planeaturiko konparazioak burutu ziren talde bakoitzean gure hipotesirako datu honek zuen garrantzia zela-eta. Konparazio horiek jakinarazi zuten B ren kontsumoa esanguratsuki altuagoa izan zela bakarrik ALDI taldean, F (1, 7)= 5.84, p= 0.046, ez izanik ezberdintasuna esanguratsua BLOK taldean, F (1, 7)= 2.56, p= 0.15, ez KONT taldean, F (1, 7)= 1.44, p= 0.27.
2017
‎Estresak 5HIAA mailaareagotu zuen (F [147]= 14.88; p= 0.000), eta venlafaxinak ere norabide berean eragin zuen igoera (F [1,47]= 4.32; p= 0.017). Hala ere, ez zen bi faktoreen arteko elkarreraginik aurkitu.
2018
‎Estresak 5HIAA maila igo zuen (F [1,47]= 14.88; p= 0.000), eta benlafaxinak ere norabide berean eragin zuen igoera (F [1,47]= 4.32; p= 0.017) (5 grafikoa). Hala ere, ez zen bi faktoreen arteko elkarreraginik aurkitu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia