Emaitzak: 3
2021 | ||
Horrela, ikaskuntza asoziatibo hori garatzen den heinean, estimuluarekiko arreta gutxituz joango da, ondoriorik ezarekin asoziatuta dagoela ikasten delako, eta, beraz, garrantzirik gabeko estimulu bat bihurtzen delako. Hori dela eta, Hall eta Rodnguezen (2010) eredu teorikoak iragarpen konkretu bat egiten du | bi estimulu aldi berean aurkezten diren aurreazalpen egoera baten aurrean. Izan ere, itzaltze efektuan gertatzen den moduan, estimulu konposatu hori ondoriorik ezarekin azkarrago asoziatuko litzateke, eta, horrek, konposatua osatzen duten estimulu bakoitzarekiko arretaren murrizketa azkarragoa ekarriko luke, ezkutuko inhibizioaren efektuaren areagotzea eraginez. | |
Rodnguez eta Hallek (2008) eztabaidatu zuten bezala, esperimentu horien arteko kontrako emaitzak (ezkutuko inhibizioaren areagotzea edo desagerpena aurkitzea) zapore konposatuaren hautemate sentsorialaren eraginari egotz geniezazkioke. Hau da, posible izango litzateke | bi estimulu aldi berean aurkezten direnean batak bestearen hautematean eragina izatea eta estimulu indibidualen antzematea zailtzea, ezkutuko inhibizioaren orokortzea gutxituz. Gure esperimentuan, EI taldeak almendra bakarka kontsumitu zuen aurreazalpen fasean (A), eta gero zapore berdinarekin baldintzatua izan zen (A+); hortaz, aurreazalpenean ikasitakoa baldintzapen fasera orokortzeko egoera aproposena izango litzateke, bi faseetan estimulu berdina erabili baitzen. | |
Beste aldetik, Hall eta Rodnguezen (2010) ezkutuko inhibizioaren teoriaren iragarpen bat frogatzen saiatu gara. Eredu teoriko horren arabera, ezkutuko inhibizioaren areagotzea espero genezake, aurreazalpenfasean | bi estimulu aldi berean aurkezten direnean. Iragarpen hori arratoi helduekin egindako esperimentuetan baieztatu da dagoeneko, baina oraindik ez da arratoi kumeekin inoiz frogatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 3 (0,02) |
Lehen forma
bi | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
bi estimulu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
bi estimulu aldi | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |