Emaitzak: 9
2001 | ||
Erliebea edo paisajea | bi eragile nagusiren ondorioa da. Bata, barne geodinamika, hau da, lurrazalari barnetik eragiten dioten indar eta higidurak; bestea, kanpo geodinamika, klima eta paleoklimen ondorioz eratu diren higidura sistemak. | |
2002 | ||
Ikusten den bezala, lehen aipatutako gizarte zibilaren garapena eta historiografiaren askapena oso berandu gertatu zen hemen, Euskal Herrian. Hori gertazedin, ezinbestekoak izan ziren ondoko | bi eragileak: | |
2007 | ||
Hurbilenekoari so eginez, Japoniako industria sektoreakhistorikoki eragileen artean nagusitasun erabatekoa izanagatik, ez du EAEkoenpresen portzentajea gainditzen. Gainera, azken hamarkadako joerek erakustendute enpresak pisu erlatiboa irabaziz joan direla eta unibertsitateak, ostera, galduz; | bi eragileen partaidetzaren arteko lubakia areagotuz ereduaren profila sendotu egindela alegia (3 irudia). | |
Hirugarren estadioko arrazoibide morala nerabezaroan hasten da garatzen, eta, laugarren estadioarekin batera, Mendebaldeko gizarteko gizaki gehienen mailagoreneko arrazoibide gisa irauten du. Maila konbentzionalerako aurrerapausohorrek | bi eragile ditu: a) eragiketa formalen garapena, eta b) bi pertsonaren artekoharremanak hirugarren baten ikuspegitik ikusteko gaitasunaren garapena. | |
2009 | ||
| Bi eragileak,. eta x ez dira programan komatxo artean jarri behar, karaktere arrunt bezala interpretatuko bailituzke bestela Perl ek. | |
Azken | bi eragileak ez dira agian oso ezagunak. Bi zenbakiren arteko berreketa kalkulatzeko** eragilea erabiltzen da. | |
2015 | ||
Egin genuen lehenbiziko gauza, Euskara Zuzendaritzari Gipuzkoako ForuAldundian Lurralde Antolaketan ditugun eskumenak helaraztea izan zen. Izen oso ponpoxoa da, lurralde antolaketa, baina azken finean, | bi eragile desberdinen artean mugitzen gara lurraldea antolatzekoorduan: Jaurlaritza alde batetik, eta beste aldetik udaletxeak. | |
2017 | ||
Irakurketa beti izan da funtsezko gaia hezkuntzaren esparruan, eta gainera, sozializazio prozesuan parte hartzen duten | bi eragile nagusiek, eskolek eta familiek, hainbat tresnen bitartez haurra laguntzen dute bide luze eta amaigabe horretan. Tresna horien artean haur eta gazte literatura nabarmentzen da. | |
2019 | ||
Izan ere, erantzun ez linealadute, baita histeresi zikloa ere (Berek et al., 2015). Gaur egun, | bi eragile mota desberdin eralbiltzen dira; pausozpausoko motorrak eta piezoelektrikoak. Azkeneko horiek emaitza hoberenak lortu dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bi eragile | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bi eragile nagusi | 2 (0,01) |
bi eragile desberdin | 1 (0,01) |
bi eragile ez | 1 (0,01) |
bi eragile mota | 1 (0,01) |
bi eragile partaidetza | 1 (0,01) |
bi eragile ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |