Emaitzak: 6
2004 | ||
Motibazioen ohiko sailkapenean, nagusiki, izaera integratzailea duen motibazioaren alboan izaera instrumentala duena agertu izan zaigu. | Bien arteko elkar eragina ukatu gabe, lehendabizikoaren onurak eta bigarrengoaren makurrak azpimarratu izan dituzte adituek, hark bigarren hiztun herriarekiko atxikimendua pizten duelako, eta honek, aldiz, kultur bitasunik gabeko hala holako elebiduna ekoizten duelako. Elebidun kategoria hori aitortzea, egia esan, larregizko aitortza izan liteke, erabilera bultzatzeko gaitasunik ez duen motibazioaz ari garen bezainbatean. | |
2007 | ||
26, 28 Autore horrek, gizakiaren humanizazio prozesua dela eta, ezinbesteko bi" poloez" hitz egiten digu: " pedagogiaren poloaz" eta" hezkuntzaren zientziaren poloaz", beti ere | biak elkarren eraginean eta elkarren beharrean daudelarik. | |
2010 | ||
Horretaz gain, gidatutako bisitak egingo dituzte, zeinetan egun usadio zaharrak mantentzen dituen Euskadiri buruz hitz egingo dieten bisitariei. " Ez dugu alde batera utzi behar etorkizunaren garapen naturala, gure nortasunaren kontura baldin bada; | biek elkar eragin dezakete", azaldu du Ander Basagurenek. | |
2013 | ||
Halaber, hizkuntza baten egitura geolektala edo soziolektala ezin da ulertu baldin eta ez bada erlazionatzen hizkuntza hori hitz egiten duen komunitatearen konfigurazio espazialarekin eta egitura sozialarekin. Era berean, hizkuntzaren jabetze prozesuak sozializazio prozesu orokorren barruan gertatzen dira, eta | biek elkarri eragiten diote; ez da oso urrun joan behar jakiteko munduan zenbait kolektibok oso erraz ikasten dutela bizilagunen hizkuntza, eta bizilagunek, antza, sortzetiko ezintasuna dutela elebakartasunetik ateratzeko. Alde horretatik, argi dago irudikapen, diskurtso eta ideologia linguistikoak ulertzeko funtsezkoa dela horiek guztiak komunitate bakoitzeko gainerako imajinario | |
2014 | ||
Egon, ez norbanakorik eta ez komunitaterik dago; bata zein bestea eraiki egin behar dira, eta hori da gizon emakumeak hautematearekin, hizkuntzarekin, zientziekin, praxiarekin beti egiten diharduena. Norbanakoa ere eraiki egiten da (bai hark bere nitasuna, bai komunitateak haren identitatearen ezagumendua, prozesu | biok elkarri eragiten diotela); andre gizon bat indibiduala ez da ezer familiak, gizarteak, historiak, bere lekuak lurbiran, kosmos osoak izanarazten dutena baino. Norbanakoaren independentzia aldarrikatzea zentzuzkoa da eta eginbide garrantzizkoa da Estatuaren, Elizaren, kolektibitate eta kolektibismo hurrupakarien aurka. | |
2015 | ||
Nola zuzenbidean gizabanako baten jardueratik beste gizabanakoei kalterik ez ondorioztatzea zaintzen den; hala, kasu honetan, gizabanakoaren jardueratik nazioari kalterik ez egitea zaindu behar da, eta nazioaren jardueratik gizabanakoari. Horregatik ezin da puntu orekatu batera heldu, | bien arteko elkar eraginak etengabeak dira eta. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 6 (0,04) |
Lehen forma
biek | 2 (0,01) |
Bien arteko | 1 (0,01) |
biak | 1 (0,01) |
bien arteko | 1 (0,01) |
biok | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 3 (0,02) |
hiruka | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi elkar | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bi elkar eragin | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |