2000
|
|
eta nazioaren, unitate kulturaltzat hartuta? artekoloturarik ez zuen halabeharrez egon behar;
|
bi
elementu horien konbinazioa kontzepziobakar batean azaltzea, estatu nazioaren historiako ondorengo etaparen ezaugarri esanguratsuena izan zen.
|
2002
|
|
Donostiako Kimika Fakultateko Luis Mari Bandres eta Antxon Santamariaizan ziren 1976/ 77eko ikasturtean euskaraz lehen klase ofizialak eman zituztenak.Bi urte beranduago Leioako Zientzia Fakultateko irakasle talde bat (Jazinto Iturbe, Jose Ramon Etxebarria, Itziar Urretxa, Jesus Mari Txurruka, Jesus Mari Arregi, Mari Jose Zarate eta Iñaki Garcia Gurtubai) bide beretik abiatu zen, eta 1979/ 80ekoikasturtean posible zen Biologiako lehen ikasmaila euskaraz ikastea26 Kasubietan, artean unibertsitateko irakasle ziren hainbat lagunen borondatea izan zenekintza horren ardatza, baita ikasle euskaldunen taldeen presentzia eta presioaikasgeletan.
|
Bi
elementu horiek funtsezkoak izan ziren 1985 urtera arte, hots, EHUko Estatutuak onartu eta indarrean jarri ziren arte. Une horretatik aurrera, osogarrantzitsuak izaten jarraitu zuten, baina baldintzak desberdinak izango ziren.
|
2003
|
|
arrazionaltasunarena eta irudimenarena. Giza artekotasunaren magma dinamikoak produzitzendituen ordenamenduetan beti dago
|
bi
elementu horien arteko nolabaiteko tentsioa.Arrazionaltasunak gidatzen ditu irudikapen idealen formalizazioa eta instituzionalizazioa, baita bere berformulazio kritikoa ere; irudimenak gidatzen du errealitatearen berrinterpretazioa, balioak eta idealak gauzatzeko, eta baita esperientziarenjariotasunean sortzen diren hutsune ontologikoak betetzeko ere. Eratuta dagoenaren eta eratzeke dagoenaren arteko tentsio hori da giza artekotasunaren bizitasunaeta aldaketa historikoa hobekien karakterizatzen dituena.
|
2005
|
|
Geodinamoa martxan jartzeko kanpo nukleoa zeharkatzen duten korrontea edota eremu magnetikoa behar dira.
|
Bi
elementu horien arteko geometria egokia izanik bere burua elikatzeko gai den sistema sor daitekeenez, bata edo bestea behar ditugu geodinamoaren funtzionamendua bermatzeko.
|
2006
|
|
batetik, hartzaile guztientzat mezuak objektiboa (frogagarria eta egiaztagarria) izan behar duela, eta, bestetik, kontsumitzaile eta erabiltzaileentzat, mezuak alde subjektiboa izango du, aldakorra dena, ondasunaren erosketa baldintza edo zerbitzuaren erabileraren arabera zehazten baita. Doktrinak gehiago zehaztu ditu
|
bi
elementu horiek publizitate mezua aztertzean (Feliu eta Bendito, 1989: 3.625).
|
2009
|
|
Ikuspuntu psikosozialetik, bestalde, emakumeek eta gizonek bikote funtzionamenduari ematen dioten garrantzia desberdina da; bereziki, bikotekideek emozioak adierazteko era eta komunikazioa, zein gatazkaren maneiua da bereiztendituena. Bikote asetasunean azken
|
bi
elementu horiek duten eragina ikusita, bikote harremanetan duten eragina zelakoa den erakutsiko dugu ondorengo azpiataletan. Horrez gain, bikote harremanetan asetasunaren aurresale gisara ageridiren beste bi faktore ere azalduko ditugu:
|
2010
|
|
Horrela, akziotik abiatuta uzira heltzen da.
|
Bi
elementu horiek harremanetan jartzeko beta heldu da.
|
|
desberdindu daitezke. Prozesuaren objektua zehazteko bidean, ezinbestekoa da azken
|
bi
elementu horien garrantzia azpimarratzea, pertsona berek prozesu ugari protagoniza ditzaketela kontuan izanik, ez direlako pertsonek eurek hainbat prozesu indibidualizatuko dituztenak, egindako eskaera zehatzak eta horiek oinarritzen dituzten egitateak baino.
|
2012
|
|
6 irudian plateraren prestaketaren fluxu diagrama ageri da AKKPAren kudeaketa koadroarekin batera.
|
Bi
elementu horiek normalean elkarrekin azaltzen ez diren arren, batera azaltzen dira irudi horretan haien arteko harremana ikusgai izan dadin eta AKKPAren ezarpen espezifikoa laburpen gisa emateko.
|
|
batetik, hartzaile guztientzat mezuak objektiboa (frogagarria eta egiaztagarria) izan behar duela, eta, bestetik, kontsumitzaile eta erabiltzaileentzat, mezuak alde subjektiboa izango du, aldakorra dena, ondasunaren erosketa baldintza edo zerbitzuaren erabileraren arabera zehazten baita. Doktrinak gehiago zehaztu ditu
|
bi
elementu horiek publizitate mezua aztertzean (Feliu eta Bendito, 1989: 3625).
|
2015
|
|
Rio+ 20 Konferentziak ezarritako bide orriari jarraikiz, Nazio Batuek Garapen Iraunkorreko Helburuak (GIH) ezarri zituzten Nueva Yorken egin zen Garapen Iraunkorraren Munduko Gailurra 2015ean72 GIHen aurrekarietan badira
|
bi
elementu horien egite prozesua baldintzatu dutenak. Alde batetik, 2000 urteaz geroztik ezarrita zeuden Milurteko Garapen Helburuen gaineko ebaluazioa eta hausnarketa bultzatu zituzten Nazio Batuek.
|
|
Bestalde, dokumental interaktiboan harrera modu desberdinak daudenez, eta askotariko ibilbide narratiboak (erabiltzaile bakarraren hautaketaren arabera), harrera esperientzia aldatzen da ikusle batetik bestera.
|
Bi
elementu horiek: obraren suntsikortasunak eta harreraren ugaritasunak zaila egiten dute transmedia dokumentalaren hedapenaren ikerketa, baina aldi berean azterketa horren premia berresten dute.
|