Emaitzak: 6
2000 | ||
puntua da, gizakiaren adimena, eta adimenak izenen adieren bitartez ezagutarazten duenzentzumenezko errealitatea, ez direla berdinak. Nik daukadan errusinol kontzeptua, horrenbestez, errusinol biziduna ez den zerbait da, eta errusinol bizidunarekin kanpokoerrealitate batekin | bezala erlazionatzen da; kontzeptu abstraktu hori ager daiteke soilikerrusinola esentzialki hilkorra baldin bada, hots, errusinola bere bizitzako unebakoitzean hil edo suntsitzen ari baldin bada. Baina, memento bakoitzean hiltzen ariden errusinola da, hain zuzen ere, denboran barrena dirauen errusinola, une bakoitzeanorainaldian hiltzen edo desagertzen ari dena, iraganean, amiltzeko?. | |
2006 | ||
Ordea, giza adimena, eta adimenak izenen adieren bitartez ezagutarazten duen errealitate zentzumenezkoa, ez dira berdinak. Nik daukadan ‘zakur’ adiera zakur biziduna ez bezalakoa da eta horrenbestez zakur bizidunarekin kanpoko errealitate batekin | bezala erlazionatuko da. | |
2013 | ||
1 Eskema grafikorako gaia eta azpigaiak baditu, baina behar | bezala erlazionatzea eta eskeman antolatzea falta zaio. Idatzi emaniko ideiak deskribapen egitura irudikatzen duen honako eskema grafiko honetan. | |
2018 | ||
Lotsaren harresiak, alajaina. Baina oraindik badira muga fisikoak sortzen dituztenak, Mendebaldearen purutasuna kutsatuko omen duten horiekin lepradun batekin | bezala erlazionatu nahi dutenak. Eta Ceutan eta Melillan pentsatu du, gero Israel eta Palestinan, baita Mexiko eta Estatu Batuetan ere. | |
2020 | ||
Helduentzat, 38 g zuntz gomendatzen da egunero, eta 25 g emakumeentzat. Ez da sekretua “Zein da sekretua? ” izenburupean, kontsumitzaileak ogia egiteko tradizioz erabili izan dituen osagaiak | bezala erlaziona ditzake: irin integrala, ura, legamia, olio pixka bat, ore ama eta gatz apur bat. | |
2022 | ||
Baina, batez ere, txakurrak dituzten haurrek jolasaz eta haiekin duten harremanaz goza dezakete. Oso haur txikia, lau urte Lau urte baino gehiago dituen haur batek txakurrarekin ez | bezala erlazionatzen eta parte hartzen du. Ataka egiten duen haurtxo batek ez du gaitasun bera txakurrarekin harremanak izateko, eta beste batek, berriz, paseatzera edo jolasen bidez berarekin elkarreraginean aritzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bezala | 6 (0,04) |
Lehen forma
bezala | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bezala erlazionatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bezala erlazionatu ezan | 1 (0,01) |
bezala erlazionatu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |