Emaitzak: 9
2005 | ||
Ikastetxeko kolektibo guztiekkudeaketa lanetan eta erabakiak hartzeko orduan parte hartzeak eragina du ikasleen balioetan. Ikastetxeko arauak irakaskuntzako eduki | bezala aztertu behar dira. | |
2010 | ||
Puntu honen bukaeran, bada, zera nabarmendu nahi dugu: pragmatika —Muguerzak gogorarazten digun bezala—" iraultza postchomskyarraren" baitan sortzen da, zeinen ondorioz" hizkuntza" nagusiki" komunikazio bitarteko" | bezala aztertu beharra ikusten den74 Horrenbestez, pragmatikak —eta horrekin baita hizkuntzalaritzak berak ere— lotura estu bat erakusten du semiotikarekiko: Morrisek, zentzu horretan," semiotikaren atal" bezala kontsideratzen ditu" zeinuen arteko erlazioa aztertzen duen sintaxia"," zeinuen eta esanahien arteko erlazioa aztertzen duen semantika" eta" zeinuen eta zeinu erabiltzaileen arteko erlazioa aztertzen duen pragmatika" 75 Hizkuntzaren ikerketak, finean, hizkuntzatik harantz eramaten gaitu. | |
2012 | ||
Interesgarriak dira Tere Irastortzak argitalpen haren harira esan zituenak, tesi honetan aztertuko dugun Sarrionandiaren itzulpen praktika ondo baino hobeto laburbiltzen dutenak: . Sarrionandiaren poesia aztertu behar den | bezala aztertu behar dira bere | |
Diskurtsoa ez daiteke, ordea, esatariaren eta enuntziatzailearen ikuspuntutik soilik aztertu, komunikazio trukean bakarra balitz bezala. Berbaldia hitzezko interakzio | bezala aztertu behar da. Koldo Mitxelenaren lanak aztertzeko, gainera, ezinbestekoa da hartzailearen eta norentzakoaren arteko bereizketa oso kontuan izatea, Mitxelenak argi baitzuen nori zuzentzen zitzaion; bere balizko irakurle potentziala zein zen bazekien eta honekin txandakatzen zituen bere zereginak, honekin bideratzen zuen interakziozko harremana eta ez hartzailearekin. | |
berbaldia, hitzezko interakzio? | bezala aztertu behar da. | |
Ez dugu temati jarri behar, pedagogikoki egin nahi duguna egiteko leku egokia ez dela esanez; aitzitik, lekua aztertu egin behar dugu, ahalik eta probetxurik handiena ateratzeko. Bezeroen eskakizunetara eta bizimodura egokitu behar duen barrualdeen dekoratzailea bagina | bezala aztertu behar dugu lekua. Beraz, pozik sentiarazi nahi ditugun bezeroak, hau da, haurrak, aztertu ditugu. | |
2013 | ||
ez daiteke esatariaren ikuspuntutik soilik aztertu, komunikazio trukean bakarra balitz bezala: berbaldia «hitzezko interakzio» | bezala aztertu behar da: | |
Aditzak ahozko eta idatzizko hizkuntzaren oinarria dira. Inoiz ez dira erabiltzeari uzten eta, horregatik, behar | bezala aztertu behar dira. Hori lortzeko, ikasgeletan ikasteaz gain, ikasleek etxean hitzezko ezagutza indartu dezakete. | |
2018 | ||
Izan ere, behar | bezala aztertu behar diren hainbat afera oraindik zintzilik daudela iruditu zaio. Besteak beste, moila berria egiteko baimenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bezala | 9 (0,06) |
Lehen forma
bezala | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bezala aztertu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bezala aztertu behar | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |