2006
|
|
arrazoiak ezin du borrokan dauden balioen eduki aukeraketa arrazionalki justifikatu. Arrazoiak ezin du konpondu balioen eduki konkretuen aukeraketa, edukiok
|
beti
pluralak eta aldakorrak baitira. Hots, arrazoia eskuetan ezin dugu esan balio hauek beste horiek baino hobeak direnik.
|
2009
|
|
Gero, beste ohar bat: zentzua bera, singularrean esaten ari garena, praktikan seguru asko
|
beti
plurala izaten da: elementu etiko, estetiko, sentimental, politiko, erlijiosoen batuketa bat.
|
2013
|
|
Zerbitzari k guztiz Frantziaren parte eta gerla logikan kokatu zuen bere burua, alemanen kontrako gudu horretan.
|
Beti
pluraleko lehen pertsona erabiliz, Alemaniari hartu zizkion lurren doblea berriz hartu arte Frantziak ez zuela amore emanen idatzi zuen:
|
|
Gero, beste ohar bat: zentzua bera, singularrean esaten ari garena, praktikan seguru asko
|
beti
plurala izaten da: elementu etiko, estetiko, sentimental, politiko, erlijiosoen batuketa bat.
|
2017
|
|
NAZIOA
|
BETI
PLURALA DA ETA BILAKAERAN DAGO
|
|
Nazioa modu askotan da
|
beti
plurala eta bata.
|
|
Nazioa
|
beti
plurala da eta bilakaeran dago
|
2019
|
|
Anek psikologiako fakultatean ezagutu zuen Josune eta irentsi egin behar izan zituen bere hitzak, Martinekin ibiltzen hasi nintzenean niri esan ohi zizkidanak, hiru urte lehenago zehazki. " Zer aspergarria egun guztia elkarri erantsita ematen duten bikote horiek"," utziozu
|
beti
pluralean hitz egiteari"," hitz egin dezakegu beste zerbaiten gainean?"," ulertzen dut zeharo maitemindurik egotea, baina, neska, egun guztia zeure monotemarekin"," ezin al gaitezke geratu bakarka zu eta biok?". Anek Josune ezagutu zuen eta pluralean hitz egiten hasi zen, egun guztian hari erantsita egoten, monotematikoa izaten eta nirekin egoteko planak bakantzen.
|
|
Libro de las Cuentas del Lugar de Bacaiquan maiz agertzen da eta
|
beti
pluralean ‘las anteparas’ Euskaratzeak,* antepara+ eta,* antepareta eman bide zituen eta ondotik, Bakaiku Iturmendin, hainbat aldaera, gaur egungo Andapota bilakatu arte.
|
2021
|
|
16.3.1a Izen sintagmaren eskuineko aldean ageriko da eta bat zenbatzailearen pluraltzat hartzen da gramatikagileen artean. Hori dela eta, aditzarekiko komunztadura
|
beti
pluralez eginen du: Andre batzuk etorri dira; Ikasle batzuei esango diet; Idazle batzuek horrela nahi dute; Eta haren ingurura bildu ziren oste handi batzuk, halatan non, ontzi batera iganik hartan jarri baitzen, eta hur hegitik zegoen populu guzia (Duvoisin); Etorri ziren aldizka beste mutil batzuk, eta inork ere ez zuen ikusi (Mogel).
|
|
Holako eredua Etxeberri Ziburukoak, Mendiburuk, Larregik, Haranederrek, Mihurak... eta beste askok erabiltzen dute. Baina horren parean ikus daiteke Agirre Asteasukoak, Iztuetak, Lardizabalek edo Beobidek komunztadura
|
beti
pluralean egiten dutela.
|
|
Dena den, elkar en aurrekariak
|
beti
plurala izan behar du, edo izen sintagma koordinatua bestela. Horrela, ez dute inolako zentzurik honako perpaus hauek:
|
|
Andoni eta Edurne beti elkarren ondoan esertzen dira), baina batzuetan badirudi elkarren en ordez bata bestearen edo antzeko itzulia nahiago izaten dugula. Kontura gaitezen aurrekarien erreferentzia bi lagunena izan daitekeela (hori iradokitzen du bata bestea esapideak), edo gehiagorena, nolanahi ere
|
beti
plurala da: Peruk eta Mirenek bata bestea maite dute; talde horretako jokalariek bata bestea maite dute.
|