2008
|
|
Gaur egun gure inguruan aurki ditzakegun gailuak ez dira erabiltzailearen lehentasunen arabera egokitzen;
|
beti
era berean jokatzen dute. Baina horrek ez dauka horrela izan beharrik.
|
2009
|
|
Dastatzaileek zentzumen memoria izan behar dute; hau da, ezaugarri berdinak
|
beti
era berean identifikatzen jakin behar dute. Beraz, dastatze batetik bestera denbora tarte bat utzita, produktu berari emandako notak berdintsua izan behar du.
|
|
baita zimeldutakoak ere, amaren birika osasuntsuetatik arnasa hartuko balute bezala!?, ezkuzabaltasunaren eta samurtasunaren erresuma hartan, non biak ez duen zentzurik, zeren haragiaren logika ez baita matematikarena, ama semeen arteko harremanen esparru hartan, segundo luzeetako haragien jarraitasunean? ez bederen, bat gehi bat berdin bat; hain barruan sentitzen zuen Gabinok amaren arnasa, antza, non
|
beti
era berean ematen baitzion azkena amaren amatasunaren aterpean bizi izandako sentipen betezko bizipenari:
|
|
Oroitzapenak ere ez dira beti berberak, ez eta
|
beti
era berean azaleratzen.Arestian aipatu moduan, memoria iraganaren irakurketa bat da: orainetik egindakoirakurketa bat da beti.
|
|
Eta berezia. Ez dago esaterik non dagoen hartzailea harrapatzeko amua.Baina edozer kontatzen duzula ere
|
beti
era berean, era gris eta erabat estandarreankontatuta, errazago galduko duzu hartzailea, ezusteko txiki eta distiratsuz harritutabaino.
|
|
Sineskeriatsua naiz. Zango babesak
|
beti
era berean jartzen ditut. Zelaira irteean ere aurretik aitaren egiten dut beti, eta nire poltsan santu baten irudia izaten dut, aitortu zuen lotsa ezkutatu ezinda, Robertok.
|
|
Gabinok, bai eguerdietan eta bai ilunabarretan ere, paseo bat egiteko ohitura zuen Regina eneko ingurunean, etxekoekin batera bazkaltzeko edo afaltzeko gero, baina egun hartan ez zuen paseotxoa egin, ez afaldu nahi izan; bestela, amarekin lo egiten zuen Gabinok, bakoitzak ohe batean, ama semeari emana, honekiko eskaintza erabatekoan: ...re, amaren birika osasuntsuetatik arnasa hartuko balute bezala! –, ezkuzabaltasunaren eta samurtasunaren erresuma hartan, non biak ez duen zentzurik, zeren haragiaren logika ez baita matematikarena, ama semeen arteko harremanen esparru hartan –segundo luzeetako haragien jarraitasunean– ez bederen, bat gehi bat berdin bat; hain barruan sentitzen zuen Gabinok amaren arnasa, antza, non
|
beti
era berean ematen baitzion azkena amaren amatasunaren aterpean bizi izandako sentipen betezko bizipenari:
|
|
— Azter ezazu, bada, Kebes —esan zuen—, esandako guztietatik honako hauek ateratzen ote zaizkigun: jainkozko, hilezkor, ulergarri, forma bakarreko, desegin ezinaren eta bere buruarekiko
|
beti
era berean eta egoera berean egoten denaren antzik handiena arimak daukala, eta gorputzak, berriz, antz handiena gizatiar, hilkor, forma askoko, ulertezin, desegingarri eta bere buruarekiko egoera berean inoiz egoten ez denarena daukala.35
|
2015
|
|
Guztiek maitatzen dute, eta arimak berak ere ez daki Hura maitatu baino besterik egiten, eta luke Hura maitatzeari utzi, ezagutzen duelako. Eta horrela maitatuko genuke hemen ere, hain perfekzio handiz eta
|
beti
era berean ez bada ere; dena dela, ezagutuko bagenu, ez genuke maitatzen dugunez maitatuko, guztiz beste era batera baizik.
|
2016
|
|
substantzia horiek hainbat atomo elkartuta osatzen dira,
|
beti
era berean.
|
2017
|
|
Substantziek (puruek, behintzat) egitura atomiko molekular zehatza eta aldaezina izaten dute, hau da, substantzia horiek hainbat atomo elkartuta osatzen dira,
|
beti
era berean.
|
2022
|
|
Humanitateen esparruko jakintza arlo bat da, beraz, baina estu estu loturik dago gizarte zientziekin, eta batez ere, logikoa denez, hezkuntza zientziekin. Lotura marko hori ez da
|
beti
era berean ulertu eta interpretatu izan, eta, horren ondorioz, sarritan, HH gizarte zientziatzat hartua izan da, eta ez, berez hala zegokion arren, zientzia humanistikotzat. Edozein modutan, argi dago gizarte zientziek —demografiak, soziologiak, antropologiak— garrantzi handiko ekarpen kontzeptual eta metodologikoak egin diezazkioketela HHri.
|